mistä saa ostettua tätä ruokaa, en mielellää tilaa netistä..... olis mukava päästä kokeilee sitä ku koirani ripuloi muut nappulat ulos :(
mistä saa jahti ja vahtia?
18
276
Vastaukset
agrimarketeista.Jos koirasi ripuloi kaiken muun ulos, olisi ehkä syytä käydä allergiatesteissä. :)
- janskuliini80
Jahti & Vahti on yleisesti hyvin huonosti siedetty kuivamuonanappula. Tämä minun toisen koiran ja muiden lähi-/tuttavapiirin koirien kokemuksella.
- 20
Se on ihan yksilöllistä, miten koira mitäkin nappulaa sietää. Joten ei voi sanoa "yleisesti". Suurella osalla J&V toimii ihan hyvin.
- lihaa lisäksi
Jos koira ripuloi, laita ruuan joukkoon jokapäivä raakaa jauhelihaa, pellavansiemenöljyä ja maitohappobakteeri valmistetta. Koirasi suolistossa ei ole riittävästi bakteereita jotta vatsa toimisi normaalisti, taitaa syödä pelkkää kuivamuonaa, eikö? Kertoisitko vielä missä asut, olisi helpompaa kertoa myyntipaikkoja.
- jvjvjvjv
asun keravalla ja koirani syö kuivanappuloita, paistettua jauhelihaa tai raakaa.. välillä annan sille esim nakkikeittoa tms jos multa jää (kevyesti maustettua) mun koiralla on erittäin herkkä vatsa ja kuivanappulatkin on vehnättömiä :(
- --------
.... kirjoitti:
Jatapet myy jahtivahtia.
http://www.jatapet.fi/http://www.jahtivahti.fi/jahtivahti-yritys/yhteystiedot-jahtivahti/jahtivahti-kuivaruokia-myyvat-paakaupunkiseudulla/
http://www.jahtivahti.fi/jahtivahti-yritys/yhteystiedot-jahtivahti/jahtivahti-kuivaruokia-myyvat-muualla-suomessa/
Netistä saa tilattua mm. agrimarketista, puuilosta ja kennelrehulta.
- Bullipoju
Meillä ainakin Jahtivahti on ainoa mitä koira sietää ja kaikki kelle olen suositellut ovat kyllä tykänneet mutta kai se on koirasta kiinni, joillekin sopii, joillekin ei. Agrimarketeista sekä Lakkapäältä saa J&V:tä ostettua! :)
Meilläkin toi J&V on osoittautunut parhaaksi, ennen syötiin pro plan adult sensitive ja eivät koissujen mahat kestäneet. Nyt J&V kevyt ja hyvin toimii massu sekä turkit kiiltää. Joka päivä annan myös molemmille koirille 100g jauhelihaa ( raakana) Kerran viikossa raa'an kananmunan ja joka päivä ruokaöljyä.
- Vowk
Jos koirasi vatsa on niin herkkä, niin älä ainakaan nakkeja sille anna silloin ,sillä ne eivät ole ainakaan hyväksi.Ovat huonosti sulavia ja koiralle epäterveellisiä ja ovat lisäksi niin kovin suolaisiakin myös,joka ei koiran herkille munuaisille ole hyväksi myöskään.Ja samoin sanotaan ,että koiralle ei pitäisi antaa mitään paistettua ruokaa,joten kannattaisikohan vaikka keittää se liha mieluummin kypsäksi ellet sitten anna sitä lihaa raakana.
miksi hitossa se pitäisi paistaa? oli kyllä niin hämmentävää tekstiä että nyt vaadin selityksiä o.o
mis.sy kirjoitti:
miksi hitossa se pitäisi paistaa? oli kyllä niin hämmentävää tekstiä että nyt vaadin selityksiä o.o
samaa mieltä noista nakeista ja kaikista muista tollasista, mutta miksi liha pitäisi paistaa?
- Minpin4Ever
mis.sy kirjoitti:
samaa mieltä noista nakeista ja kaikista muista tollasista, mutta miksi liha pitäisi paistaa?
Mä ainakin luin että kirjoitti että nimenomaan EI saa paistaa...
Minpin4Ever kirjoitti:
Mä ainakin luin että kirjoitti että nimenomaan EI saa paistaa...
ah, lukuvirhe :D kiitos korjauksesta, itse en kyllä kypsennä lihoja koirille ollenkaan..
- Minpin4Ever
mis.sy kirjoitti:
ah, lukuvirhe :D kiitos korjauksesta, itse en kyllä kypsennä lihoja koirille ollenkaan..
Mä keitän mut meillä sisäelinherkut ovatkin suosikkeja ;)
Minpin4Ever kirjoitti:
Mä keitän mut meillä sisäelinherkut ovatkin suosikkeja ;)
Mä olen kohta vuoden väitellyt tästä siskoni kanssa :D sisäelimet eivät ole lihaa,tai ovat mutta eritavalla D: kyllä mäkin noi munuaiset ja maksat keittelen.. kieltä en sitten keitä vaan menee herkkuna sellaisenaan, sekä naudanjauhenliha jota saa älyttömän halvalla lähiteurastajalta jos isossa erässä ostaa :)
mis.sy kirjoitti:
Mä olen kohta vuoden väitellyt tästä siskoni kanssa :D sisäelimet eivät ole lihaa,tai ovat mutta eritavalla D: kyllä mäkin noi munuaiset ja maksat keittelen.. kieltä en sitten keitä vaan menee herkkuna sellaisenaan, sekä naudanjauhenliha jota saa älyttömän halvalla lähiteurastajalta jos isossa erässä ostaa :)
hän myös säästää raakaluita ja antaa niitä mulle aina mukaan kun käyn siellä pari kertaa viikossa, ostan myös omat lihamme sieltä :) tuttavuuden hienouksia:)
- Minpin4Ever
mis.sy kirjoitti:
No meillä käytetään sydäntä joka on lihas joten itse sanon lihaksi ;)
Muuta nämä eivät juuri saa, joskus esim jouluna saavat oikein laatulihaa raakana joululahjaksi :)
En vaan ole kokenut tarpeelliseksi. Protskulisänä saavat välillä kananmunaa. Jos olisin rikas niin saisivat ehkä useammin oikeata hyvää lihaa ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀2716677Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis2296246Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai425652Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j1514978Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi303785Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main1953719Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1313445Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan43133HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok333133Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa
Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja3332799