Poikien nimiä

Jouti

Nyt etsitään lyhyttä, hyvää nimeä pojalle. Meillä on jo kolme lasta. Pojat Riku ja Jani sekä tytär Ella. Siis neljä kirjaiminen eikä mikään vierasperäinen. Ehdottakaa myös toista nimeä. Pojat ovat Riku Eemeli ja Jani Oskari. Tyttömme on Ella Maaria.

23

1648

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mamma

      Sami Henrik
      Vili Sakari
      Miro Samuli

      • mamma

        Mika Markus
        Pasi Juhani
        Pyry Samuel
        Toni Severi


      • Jouti
        mamma kirjoitti:

        Mika Markus
        Pasi Juhani
        Pyry Samuel
        Toni Severi

        Toni ja Sami kuulostaa hyviltä.


    • heinis

      Tero Valtteri tai Miko Petteri.

    • fiona

      Riku Eemelin, Jani Oskari ja Ella Maarian pikkuveljelle nimiehdotuksia:

      Aaro, Atso, Esko, Erno, Eero, Iiro, Jiro, Jori, Jeri, Kari, Lari, Miro, Miko, Milo, Miku, Mika, Miio, Niko, Niku, Onni, Olli, Otto, Otso, Osku, Oiva, Pasi, Rami, Remu, Roni, Sami, Samu, Sulo, Tomi, Toni, Timi, Tino, Uuno, Vesa, Visa...

      Toisia nimiä:
      Tapani, Juhani, Juhana, Kasperi, Jesperi, Einari, Eerikki, Samuli, Samuel, Mikael, Elias, Iivari, Ilari, Olavi, Joonatan, Hermanni, Kalevi, Uolevi, Sulevi, Nestori, Joonatan, Benjamin...

      Piditkö jostain? Mistä et pitänyt? =)

    • pike

      Timo,Olli,Vili,Eetu,Aaro.Juha,Mika.Sami,Saku,
      toisena
      Markus,Valtteri,Juhana,Tuomas,Mikael,matias,Aleksi,Topias.
      Mitäs pidätte?

    • tarja

      Jyri/Joel Severi....

    • mummo

      näistä...

      Kun luin lastesi nimiä... tuli heti ensimmäiseks mieleeen OTTO ja kun viel silmäilin lastesi kokonimet ajattelin että parempaa vaihtoehtoo ei voisi olla kuin OTTO AAPELI ? Mitäs oot mieltä?

    • Jouti

      Olemme mieheni kanssa miettineet mm. Tonia, Nikoa, Turoa ja Laria. Myös Jyri ja Joel ovat kauniita nimiä. Lisää saa edelleen laittaa! Toiseksi nimeksi mietinnässä ovat Aleksi ja Eeliel. Lisää ehdotuksia otetaan mielellään vastaa!

      • mamma

        Toni Aleksi kuulostaa kivalta.


      • nallukka

        sisarukset siis Riku Eemeli, Jani Oskari, Ella Maaria... hmmm....

        En kannata Tonia, Nikoa enkä Jyriä. Joel ei sovi Rikun ja Janin kanssa!

        Turo ja Lari voisi olla harkinnassa...

        Eelielin kirjottaisin mielummin Eliel, mutta koska Ríkun toinen nimi on Eemeli ja jotenkin lähellä Elielin kanssa, niin jättäisin tämän nimen pois sen vuoksi...

        Aleksi olisi hyvä toinen nimi, samantyylinen kuin Eemeli ja Oskari, mutta kaikki kuitenkin alkaa "omalla" kirjaimella ja ovat riittävän erilaisia...

        Ehdotan minusta parhainta vaihtoehtoa eli:
        Lari Aleksi.

        Mitä mieltä??? =)


    • Harakka

      Tatu Akseli

    • t-72

      Jyri Taneli,Samu Eemil,Toni Mikael,Kimi Valtteri,Eetu Kristian,Jose/Jimi/Joel Elmeri....Oliko yhtään mieleistä?

    • Tytti

      muutamia ehdotuksia:

      Otto
      Niko
      Miko
      Lari
      Pyry
      Jere
      Nooa
      Luka

      Tossa oli muuta jo aiemmin ehdotettu mukana. Laitoin ne sen vuoksi koska ne oli hyviä ehdotuksia.

      Oliko tässä yhtään sellaista mistä pidit?

    • Jouti

      Poikamme toinen nimi on nyt päätetty. Hänestä tulee .... Aleksi. Etunimien listalla tällä hetkellä kärkipaikkoja pitävät Toni, Niko, Turo, Jyri, Lari ja Jere.

      • Tytti

        Jere Aleksi tai Niko Aleksi!!!!!!


      • tarja
        Tytti kirjoitti:

        Jere Aleksi tai Niko Aleksi!!!!!!

        ehkä vähiten suosiossa tällä hetkellä kuten myös Turokin,mutta nuo kaksi ovat kivoimmat...


    • Jouti

      On mukavaa nähdä miten otatte innolla kantaa pulmaamme. Nyt listalta ovat pudonneet Lari ja Turo.

      • nallukka

        Lari ois niiin täydellinen nimi!!! =(

        No sitten antakaa Niko, vaikka onkin yleinen, mutta kaikista kivoin (Larin jälkeen).

        NIKO ALEKSI!!! =)


      • Tytti

        Hyvä, että ainakin Turon pudotitte listaltanne!

        Niko Aleksi kävisi kyllä loistavasti!!
        Jere on myös kiva.

        Tonista en pidä laisinkaan.


    • mama

      Sami Aleksi
      Niko Aleksi

      Oma suosikkini Pyry Petteri.

    • äippä

      Rami Mikael,Pete Samuel, Tatu Petteri, Eetu /aatu Petteri, Joni Kristian, Luka Augusti.

    • joku vaan

      ..urpo, mut tokaa nimee en kyllä keksi!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe