Ideoita!!!??? :D Ylihuomenna meikäläisillä odotusta 38 viikkoa! Miten ihmeessä sais tämän käynnistymään! Kaks viikkoa sitten diagnoosi lääkärillä oli cervix sormelle auki ja pehmennyt, kanavaa jäljellä 2cm (sikiön pää asettunut lantioon). Lievät supistukset saaneet tämän aikaan mitä mulla ollut ja lääkäri oli sitä mieltä, luulis että nyt ois tapahtunu pikkasen enempikin - niitä supistuksia ollut jonkun verran, vaan niistä puuttuu se kunnon tuska!
Seksi saa harjoitussupistuksia hyvin aikaan erittäin kovalla paineen tunnulla mutta sitte ne hiipuukin... Edessä induktioharkinta (käynnistys) tiistaina edellisen syöksysynnytyksen vuoksi mut nyt se paniikki iskee - sen kun haluaisi sittenkin lähtevän tulee sieltä ihan spontaanisti! Tämä kuudes ja viimeinen lapsemme, toivon että synnytys olis luonnollinen ja kaikki menis hyvin joten äkkiä jotain "hauskoja" juttuja kehiin. Miten teillä menny? Uskoisin et aika moni "yrittänyt" jotain ;)
Eikös se käynnistysaika oo paras käynnistyskeino? Ei ainakaan vielä oo vaikuttanu :D
Viides syntyi siis syöksyllä rv 38 2 ja olihan pojalla hyvin kokoakin jo, että uskoisin tämänkin olevan ihan valmis rakkauspakkaus jo. Tietty vauhdillahan se täältä tulee kun on tullakseen - sen vuoksi käynnistys on katsottu aiheelliseksi ja "toivottu" että olisi matkassa siihen asti...mut kun ollaan jo ihan malttamattomia....
Synnytyksen käynnistys kotikonstein ;)
ÄitiX6
0
596
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851374Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 54746
- 101721
- 33702
- 60699