Malesian F1

Amatööri

Koska tulee 2013 Malesian F1-kisan liput myyntiin? Mistä kannattaa osataa? Mitä maksaa? Ja kokemuksia ja vinkkejä ensikertalaisille.

20

456

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Amatööri

      Kun täältä ei tunnu tietoa löytyvän niin olisiko ehdotuksia mistä voisi löytyä?

    • Ei vielä
      • Ei vielä

        Tuolta saa ostaa, olen ostanut F1 ja MotoGP lippuja lukemattomia. Mutta 2013 kisapäivät eivät ole vielä lukkoon lyötyjä joten kannattaa odotella.
        Malesian F1 liput ovat kyllä halvimmat koko kauden kisoista, joten kannattaa mennä, olen itse käynyt 2009. Sato niin saatanasti ja kisa keskeytettiin ennen loppua, mutta silti hienoa ja lämmintä oli.


      • F1
        Ei vielä kirjoitti:

        Tuolta saa ostaa, olen ostanut F1 ja MotoGP lippuja lukemattomia. Mutta 2013 kisapäivät eivät ole vielä lukkoon lyötyjä joten kannattaa odotella.
        Malesian F1 liput ovat kyllä halvimmat koko kauden kisoista, joten kannattaa mennä, olen itse käynyt 2009. Sato niin saatanasti ja kisa keskeytettiin ennen loppua, mutta silti hienoa ja lämmintä oli.

        Kisapäivä on 24.03.2013.
        http://www.autosport.com/news/report.php/id/102925


      • Amatööri
        Ei vielä kirjoitti:

        Tuolta saa ostaa, olen ostanut F1 ja MotoGP lippuja lukemattomia. Mutta 2013 kisapäivät eivät ole vielä lukkoon lyötyjä joten kannattaa odotella.
        Malesian F1 liput ovat kyllä halvimmat koko kauden kisoista, joten kannattaa mennä, olen itse käynyt 2009. Sato niin saatanasti ja kisa keskeytettiin ennen loppua, mutta silti hienoa ja lämmintä oli.

        Missä hintaluokassa olisi sellainen lippu jossa olis istumapaikka ja mielellään katettu? Saako lippuja paikanpäältä ostettua?


    • Ei vielä

      Kyllä ne liput pian tulee myyntiin niin näkee hinnan. Alle 100€, joka tapauksessa, jotka täyttää noi kriteerit. Varmaan voi saada paikan päältäkin, muttei tiedä millaisia ja mihin hintaan. Itsellä vain yksi kokemus paikanpäältä ostettuna, kun orgis pöllittiin Barcelonassa, oli aikas kallis.
      "Kisapäivä on 24.03.2013", hyvä tieto, mutta ei vissiin aivan FIAn virallistama? Liputhan kyllä käy ostettuna, mutta jos lennot varaa pieleen liian aikaisin se harmittaa. Toi lippufirmahan toimittaa liput vasta pari viikkoa ennen kisoja.

      • Amatööri

        Toi lippujen toimitus tulee olemaan ongelma. Lähden jo reissuun Thaimaaseen maaliskuun 1 päivä, eli 3,5 viikkoa ennen kisaa. Onko hyviä neuvoja?


      • F1 kuala lumpur
        Amatööri kirjoitti:

        Toi lippujen toimitus tulee olemaan ongelma. Lähden jo reissuun Thaimaaseen maaliskuun 1 päivä, eli 3,5 viikkoa ennen kisaa. Onko hyviä neuvoja?

        Ostin liput viime vuonna 2012 tämän virallisen sivuston kautta http://www.sepangcircuit.com/ tai samat sivut http://www.malaysiangp.com.my/ ja printtasin vain kuin lentoliput nykyään tavalliselle paperille ja näytin sitä portilla. Lipussa oli muistaakseni viivakoodi siinä paperilla, ei haitannut vaikka oli huonokin printteri. Se sama paperilappu, vähän ryppynenkin kävi 3 päivän ajan. Ja halvimmat 3 - päivän lippu halvimmalle paikoille maksoi niinkin vähän kuin 15 euroa, Hillstand K2. Kun varaa lipun, kannattaa saman tien printata tai se tulee myös sähköpostiinkin halutessaan ja ihan suomalaisella Visa Electron kortilla ostin liput netissä vasta Malesiassa. Liput voi ostaa ja tulostaa siis vaikka jossain Thaimaan internet-kahvilassa. Ostin myös liput tosiaan vasta perillä ja ei mitään ongelmaa saada lippuja tuohon Hillstand K2. Siihen rinteeseen mahtuu tuhansia ihmisiä ja ei silloinkaan ollut tungosta. Paikallisten ihmisten tulotasolle kalliitkin paikat. Mutta siitä näkee mainiosti, vaikka on halvimmat paikat. Täällä myös näyttää olevan juttua aiheesta. http://tvnewsradio.com/blogi/kuala-lumpur-kokemuksia


      • Ei vielä
        F1 kuala lumpur kirjoitti:

        Ostin liput viime vuonna 2012 tämän virallisen sivuston kautta http://www.sepangcircuit.com/ tai samat sivut http://www.malaysiangp.com.my/ ja printtasin vain kuin lentoliput nykyään tavalliselle paperille ja näytin sitä portilla. Lipussa oli muistaakseni viivakoodi siinä paperilla, ei haitannut vaikka oli huonokin printteri. Se sama paperilappu, vähän ryppynenkin kävi 3 päivän ajan. Ja halvimmat 3 - päivän lippu halvimmalle paikoille maksoi niinkin vähän kuin 15 euroa, Hillstand K2. Kun varaa lipun, kannattaa saman tien printata tai se tulee myös sähköpostiinkin halutessaan ja ihan suomalaisella Visa Electron kortilla ostin liput netissä vasta Malesiassa. Liput voi ostaa ja tulostaa siis vaikka jossain Thaimaan internet-kahvilassa. Ostin myös liput tosiaan vasta perillä ja ei mitään ongelmaa saada lippuja tuohon Hillstand K2. Siihen rinteeseen mahtuu tuhansia ihmisiä ja ei silloinkaan ollut tungosta. Paikallisten ihmisten tulotasolle kalliitkin paikat. Mutta siitä näkee mainiosti, vaikka on halvimmat paikat. Täällä myös näyttää olevan juttua aiheesta. http://tvnewsradio.com/blogi/kuala-lumpur-kokemuksia

        Samassa mäessä olin itsekin ja oli aivan mainio paikka, hinta tosiaan melkein ilmainen. Kisapäivänä oli jotain myyntikojujakin paikalla, muttei pe eikä la. Muutama sata metriä kävelyä ja pääsee pää-hässäkkäpaikoille ostelemaan ja katselemaan virallisia tuotteita ja virvokkeita yms.


    • Ei vielä

      Kysy tuolta:
      Phone: 0043-1-7969490
      Fax: 0043-1-7969490-88
      E-Mail: [email protected]

      Kysy ennakkoon miten homma menee, voivat varmaan kertoa vaihtoehtoisia menettelyjä, esim toimittavat sulle Taikkuihin haluttuun osoitteeseen tai aiemmin...
      Mutta muistaisin, että kyllä ne silloin myi vielä lippuja siellä ulkopuolella, ei sillä niin väliä mihin sattuu saamaan, kyllä siellä fiiliksiin saletisti silti pääsee!
      Saatan itsekin lähteä sinne ensi keväänä.

      • KekeR

        Ovatko istumapaikat lippuihin numeroituja?


      • Ei vielä
        KekeR kirjoitti:

        Ovatko istumapaikat lippuihin numeroituja?

        On.


    • Julki

      Liput tulee myyntiin tällä viikolla.

      • Amatööri

        En ole löytänyt vielä mistään?


      • Amatööri

      • Amatööri
        Amatööri kirjoitti:

        Nyt tuli myyntiin.
        http://www.malaysiangp.com.my/eticket/

        Mikähän toi tulostettava lippu on? Mitenköhän se toimii käytännössä? Luulis että sen ottaisi lähes kaikki kun ei ole toimituskuluja? Tuleeko sähköpostiin?


      • Amatööri
        Amatööri kirjoitti:

        Mikähän toi tulostettava lippu on? Mitenköhän se toimii käytännössä? Luulis että sen ottaisi lähes kaikki kun ei ole toimituskuluja? Tuleeko sähköpostiin?

        Liput ostettu. Nyt pitäis vielä hankkia korvatulpat. Mitä suosittelisitte F1-kisoihin?
        Kävisitkö nämä Korvatulpat EAR UltraTech HI-FI?


      • Amatööri

      • F1-kisat
        Amatööri kirjoitti:

        Mikähän toi tulostettava lippu on? Mitenköhän se toimii käytännössä? Luulis että sen ottaisi lähes kaikki kun ei ole toimituskuluja? Tuleeko sähköpostiin?

        Lippu tulee kuten nykyään kaikki lentoliput esim. ryanair, norwegian..tai laivaliput kuten viking line, silja line. Varaat ja ostat sivuilta haluamasi paikat netistä viralliset ratasivut: http://www.sepangcircuit.com/ tai samat sivut http://www.malaysiangp.com.my/ , täytät tarvittavat tiedot mitä kyselee, maksat pankkikortilla ja liput on sulla on valmiiksi tulostettavaksi ja ne tulee sähköpostiisi, joten laita sähköposti oikein. Jos sulla ei ole samantien printteriä käsillä.

        Tulostat ne paperille ja näytä se paperilippu portilla. Siinä on viivakoodi, joten tunnistaa, että on oikea lippu. Ja sitten ei muuta kuin sisälle. Kävin vielä kanssa kysyyn tarviiko se paperilappu käydä jossain vaihtamassa johonkin erilliseen lippuun, mutta ei tarvinnut, kun olin kanssa ekaan kertaan epävarma pääseekö tämmösellä runtatulla taskunpohjalla olevalla paperilla nyt Formula 1 - kisoihin. Mutta toimi ja oli helppo ja vaivaton tapa. Luulis tosiaan, että kaikki ottavat näin. Minulla meni tähän toimenpiteeseen ehkä noin 10 minuuttia jos sitäkään. Nähtävästi juuri malesian gp:n liput ovat F1 - kauden halvimmat.


    • Lada mies

      Mitä hotellia suosittelisitte? Missä hotelleissa tallien henkilökunta majoittuu?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5778
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3535
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe