Miehen ex roikkuu hänessä

Hermot menee

Avomiehelläni on lapsi ex-vaimonsa kanssa. He erosivat neljä vuotta sitten ja me olemme nyt olleet yhdessä pari vuotta. Olemme onnellisia yhdessä, mutta... miehen ex roikkuu hänessä kaikin mahdollisin tavoin. Nainen kehtaa vielä käyttää lasta tekosyynä tähän toimintaansa. Joka ikinen pikkuasia pitää saada kertoa puhelimitse välittömästi. Jos mies ei vastaa puhelimeen, alkaa tekstiviestien tulva, joissa miestä haukutaan huonoksi isäksi, joka ei välitä lapsestaan yms.

Kun lapsella oli koulussa hävinnyt huppari, oli ex-vaimo koittanut soittaa miehen kännykkään yli kymmenen kertaa ja lähettänyt kaksi viestiä. Miespä ei vastannut, sillä olimme juuri viikonlopun mökkireissulle lähdössä.Kun mies sitten vihdoin soitti naiselle ja kertoi, että olimme mökillä, sai nainen uskomattoman raivarin - hänelle olisi muka pitänyt ilmoittaa, missä vietämme viikonlopun! Eihän se exälle kuulu millään tavalla, mitä teemme niinä viikonloppuina, kun heidän lapsensa ei ole meillä.

Kun nainen sai kuulla, että minä olen välillä kahden heidän lapsensa kanssa, hän suuttui valtavasti. Lapsi oli kotona kertonut, että minä olin opettanut hänelle mikä yhteys on kerto- ja jakolaskuilla. Nainen soitti heti tämän kuultuaan miehelle ja sanoi, ettei minulla ole mitään oikeutta opettaa lapselle mitään (!). Ja lapsi tietysti kuunteli vieressä, kun äiti raivosi puhelimessa ja haukkui minua. Sillä tavalla sitä saadaan lapselle sellainen olo, että aikuiset pitävät hänestä huolta...

Ilmeisesti tämä nainen ei ole päässyt eronsa yli vieläkään. Tiedän, että hän vihaa minua ja nimittelee perheenrikkojaksi, vaikka tapasin miehen vasta pari vuotta sen jälkeen, kun he olivat jo eronneet.

Nyt olemme alkaneet puhua oman perheen perustamisesta. Miehen ex kuitenkin terrorisoi suhdettamme niin, että olemme lykänneet suunnitelmiamme toistaiseksi. Minusta naisen katkeruus on säälittävää enkä voi arvostaa äitiä, joka haukkuu lapsen isää tämän kuullen.

Voinko sanoa exälle, että ala nyt elää sitä omaa elämääsi, ex-miehesi on niin tehnyt jo useamman vuoden ajan? Teidän yhteinen lapsenne on tervetullut meille, mutta sinä et, jollet rauhoitu.

54

3517

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keskity omaasi

      Et. Sinun ei kannata eikä tarvitse olla miehesi eksään yhteydessä millään tavalla, se on miehesi tehtävä ja ongelma, jos on ollakseen. Sinun tehtäväsi on pitää huolta yhteisestä perheestänne, kodistanne, miehestäsi ja hänen lapsestaan tämän ollessa luonanne. Sinun ei tarvitse käydä sotaan miehesi lapsen puolesta, se on lapsen isän tehtävä, jos ymmärrät mitä tarkoitan.

      Pysy erossa eksästä, säästyt monelta suoralta ja epäsuoralta hyökkäykseltä. Kaikki mitä eksä sinusta saa tietää, tulee tämä käyttämään perhettänne vastaan mikäli ikinä saa tilaisuuden...

      Perheenne lisäyksestä päätätte sinä ja miehesi, mikäli annat eksän sanella koska sopii, ei sopivaa hetkeä tule koskaan.

    • Punainen härkä

      Älä mene sanomaan Exälle mitään, pahimmillaan vaan hankaloitat tilannetta ennestään. Aivan, kuin itsekkään en voi mennä sanomaan Exän Nyxälle mitään, ettei tilanne kärjisty entisestään (ilmeisest haittaan heidän parisuhdetta pelkällä olemassa ololla).

      Se mitä voit tehdä, on osoittaa lapselle, että välität hänestä ja laittaa Exän jutut toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos ja olla tieten tahtoin ärsyttämättä. Älä puhu Exästä pahaa (ainakaan lapsen läsnäollessa ja kuullessa) ja pura vitutus niille, joita sen purkaminen ei loukkaa. Ja anna miehesi setviä asiat Exän kanssa.

      Meillä on tilanne se, että miehen nykyinen ei ilmeisest siedä minua ollenkaan :) En tiedä mitä pahaa olen tehnyt, mutta kyse lieneen mustasukkaisuudesta ja no, se on sinällään katala "tauti", että ihminen ylireagoi silloin ja suuttuu pienistäkin jutuista. Tämä taas aiheuttaa sen, että joudun itse olemaan varpaillani (ja olen jopa saanut noottia omasta FB profiilistani ja riitaa aikaan) ja varomaan mitä sanon tai puhun lapsille, koska viatonkin juttu saattaa saada ihan tisenlaiset mittasuteet kun tulee lasten suusta.

      Paskamaisinta koko hommassa on se, että Ex tajusi, jotta kyseessä on hänen elämänsä nainen (kun olivat olleet jonkin aikaa erossa), mutta minä aiheutan tietämättäni polemiikkia suhteessa. Sen lisäksi, että olen hämmentynyt, niin niin ovat myös lapset. Tykkäävät isän uudesta ja tietävät, että on kuvioissa, mutta useinmiten silloin, kun lapset ovat luonani (ennen olivat yhdessä molempien perheiden voimin) ja eivät oikein käsitä miksi he eivät pääse tähän kokoonpanoon mukaan, kun ennen pääsivät. Meillä onneksi muksut eivät pääse kuulemaan näistä, vaikka varmaan aavistavat, että joku on pielessä.

      Se mitä voit tehdä, vaikka saattaa olla vaikeaa, nin tue lasta. Kun äiti käyttäytyy tuollein, niin lapsi joutuu ristiriitatilanteeseen. Jos pitää sinusta (ja ilmeisesti kyllä) äidin negatiiviset tunteet aiheuttavat sen, että tuntee pettävän äitinsä ja on väärin äitiä kohtaa pitää sinusta. Älä anna sen kuitenkaan sotkea välejänne, sillä lapsen vka se ei ole. Parasta on sanoa, että on ok se mitä tuntee ja jos ilmaisee ettei pidä sinusta nin vastaa "Ei se mitään vaikka et pidä. Minä kuitenkin tykkään sinusta ja minusta olet ihana ihminen/lapsi." JA ajan saatossa tuo lause luo lapselle vakaan luottamuksen pohjan sinuun ja siihen, että välität etkä hylkää ja samalla se estää äitiä täydellisesti pilaamasta teidän perheen yhtenäisyyttä.

      Ei muuta kuin tsemppiä!

    • kovat otteet

      Siks sulla on 2 korvaa. Älä anna vaikuttaa, ole hänen yläpuolellaan ja sääli häntä. KOSKA hän on se jolla ei kaikki palikat ole kohdallaan elämässä eikä nupissa. Miksi annan hänen pilata elämäsi. Haistata pitkät koko naiselle. Tiedän mistä puhun, koska olen kokenut tämän saman. Sillä seurauksella että isä tapaa lapsiaan harvoin, koska naisen kansa ei kukaan tule toimeen, tapaa lapsiaan jossain muualla kuin omassa kodissamme, koska siitä tulee riitaa, parhaimpana vaikuttajan on ollut lähetymiskelto, jonka nainen sai. Sen jälkeen on ollut hiljaista ja minä vähemmän stressaantunut. Parisuhde voi hyvin ja kaikki paitsi ex voi hyvin, mikä tosin ei kiinnosta pätkääkään.

      • poliisilaitos

        Niin.No etä-isä ei ole kovin kiinnostunut lapsistaan.Onneksi.Selkeämmin käyttäisin etä-isästä termiä:heitteillejättö!T:yh kahdelle


    • Yhdyn edellisiin kommentteihin. Kaikkien parhaaksi on se,että valtät yhteenottoa miehesi exän kanssa,sillä asiat hankaloituvan entistä enemmän,ja luultavasti exä saa vain lisää pökköä pesäänsä. Kuulostaa ihan sellaiselta naiselta,etteivät mitkään järkisyytkään saa häntä perääntymään. Odota maltillisesti että hän löytää jonkun toisen petokynsiinsä, niin tilanne varmasti rauhoittuu.
      Missään nimessä älä sorru samaan peliin lasten kanssa,tarkoittaen että älä ainakaan ala mollata lapsille heidän äitiänsä.

      Niin pahalta kuin se tuntuukin,niin parempi on kun nielet kiukkusi ja purat sen sitten vaikka jollakin muulla tavalla. Kirjoita vaikka kirje exälle,ja pura siihen kaikki kiukkusi. Kirjeen voit jälkikäteen vaikka polttaa, mutta saat sillä mielesi rauhoittumaan. Kannattaa kuitenkin puhua miehellesi kuinka pahalta sinusta tilanne tuntuu,rakentava keskustelukin auttaa selvittämään omia tunteita.

      Tsemppiä sinulle,toivottavasti tällainen kurjuus saa pian lopun.

    • tundeiden viidakkoa.

      Väärinhän se on että roikkuu,mutta hiljattan eronneena ymmärrän tuskan mitä hän kokee,kun ensin menettää mies naiselle ja sitten lapsetkin ovat saman naisen hoivissa...

      • cdefg

        Neljä vuotta, kuten aloittajan tapauksessa, niin kyllä pitäisi olla eksän jo päässyt irti eron traumastaan. Taitaa olla sairas tyyppi joka kyykyttää ex-miestään hamaan loppuun asti.
        Omasta eristani on jo 14v ja en edes muista miten meni aikaa toipumiseen, ei kauaa kuitenkaan ja mieheni erosta on 13 v, mutta siellä ex-akka yrittää vaikka mitä vieläkin. Ja aina "lasten" asioissa. Lapsista toinen on jo aikuinen ja toinen 17v.


      • ...
        cdefg kirjoitti:

        Neljä vuotta, kuten aloittajan tapauksessa, niin kyllä pitäisi olla eksän jo päässyt irti eron traumastaan. Taitaa olla sairas tyyppi joka kyykyttää ex-miestään hamaan loppuun asti.
        Omasta eristani on jo 14v ja en edes muista miten meni aikaa toipumiseen, ei kauaa kuitenkaan ja mieheni erosta on 13 v, mutta siellä ex-akka yrittää vaikka mitä vieläkin. Ja aina "lasten" asioissa. Lapsista toinen on jo aikuinen ja toinen 17v.

        Neljä vuotta on lyhyt aika ihmiselämässä.


    • niintainäin

      itse ainakin sanoisin suorat sävelet.... ihme ettet ole jo sanonut....

    • Että jaksaa provoill

      Voi että! Noinko koville ottaa epätoivo? Ihanko hihassa roikkuu vai kaulassa? Kyllä me exät sitte ollaan eron jälkeen uusikoiden silmissä kaatopaikka tavaraa,. Hih... Ei muuta kun vikaa vikaa vikaa....
      Mutta olemme sen verran aikuisia, että me emme lähde moiseen kieroiluun mukaan.

      • relaa lissu

        KVAAK KVAAK.


      • ex itsekkin

        Katsoppas Lissu, kun tässä aloituksessa kirjoitettiin tasan YHDESTÄ exästä, ei kaikista maailman existä. Vain YHDESTÄ ihmisestä ja yksilöstä, jonka käytös kieltämättä on aika törkeää ja mikä pahinta, vahingoittaa myös lapsia.


    • joopajoo taas

      ei kaikissa exissä pahaa ole, mutta kyllä jos roikkuu toisessa kii vielä neljän vuoden jälkeen,niin on se tosi rasittavaa.

    • ydinperhekö paras...

      kyllä tää nyky meno eroineen on aika riistävää,ja vaatii paljon jätetyltä ja lapsilta...voi voi...

      • näin se on nähtävä

        Tuo on totta. Jätetyt exä ja lapset ovat erittäin huonossa asemassa. Sitten vielä henkisesti kiusataan, haukutaan ja exätä tehdään syyllinen kaikkeen. Mitään hän ei enää osaa ja lapset haisee ja on huonoja...exiltä ja lapsilta vaaditaan todella paljon kestämistä. Miksiköhän heitä tulee niin huonoja ihmisiä jättämisen jälkeen, vaikka mies on aikanaan semmoisen naisen halunnut ja hänen kanssaan lapsia?
        Oisko se vaan pelkästään tämän uusikon ajatuksia? Niin minusta tuntuu. Tuskin se mies oma aloitteisesti alkaa lapsiaan haukkumaan ja pitämään heidän äitiään syyllisenä uusikon ongelmiin.


    • minusta sairasta toi

      Onko tuo perheenrikkojan rooli nyt niin ylpeyden aihe??? Tai yleensäkin ihminen joka sotkeutuun toisten ihmisten elämään, ja aiheuttaa enempi suru ja murhetta, et kannattaako siitä kehuskella ja ylpistellä???

      Mitä iloa siitä saa, että ex perhe ei pysty enää toimimaan yhdessä eikä puhumaan?? Tuleeko siitä voittajan tuntu, vai onko nainen toiselle todella susi? Niin se varmaan on. Pahuudellakin voi kehua ja ylpistellä.

      • Onnellista ei viedä

        Katso peiliin, siellä näkyy toinen sinun perheesi rikkojista ja toinen on ex-miehesi.
        Jos teillä olisi ollut sitä NIIN mainostamaasi rakkautta ja onnea, ei sinun miehesi olisi sinua jättänyt KENENKÄÄ toisen naisen takia.


    • no huhhuh,eiköhän se mies oo jo päättäny kenen kanssa haluaa olla. ei se nyt uudenkaan naisen vika oo että mies on häneen rakastunut PITKÄN AIKAA ERON JÄLKEEN. ei mun mieestä voi nyt kyllä perheenrikkojaksi haukkua.

      • siis *mielestä.


    • entinen suhde

      Miksi ihmeessä exälle ei saisi sanoa missä se raja kulkee? itsekin (ennen) uusperheessä ollessa, exä roikkui koko ajan suhteessa, laittoin viestiä jne. ei niin pientä asiaa mistä ei olisi pitänyt ilmoittaa päivittäin... yksi syy miksi liittomme loppui oli exän häiriköinnit..niistä kävimme tappelut.
      Exä ehkä saa hetken rauhan , mutta kuvioon astuu taatusti taas uusi äiti lapsille...

      Itse olen onnellinen että tuo suhde on nyt ohi. kamalaa hullunmyllyä....

      • ala oma elämä

        Joko sinä lopetit roikkumisen exän kaulassa, hihassa puntissa??? Varmaan jut jättänyt mies kans kärsi kun roikuit ja kinusit kaljarahaa.. otitko opiksesi?


    • Hanna30v

      Onko tähän asiaan saatu jo joku ratkaisu? Itselläni samankaltainen tilanne, olemme olleet kohta 4 vuotta mieheni kanssa yhdessä, heidän erostaan n. 5 vuotta ja siltikin ex-puoliso / lapsen äiti lähes päivittäin tekemisissä, mitä pienemmistä asioista. Jatkuvaa kiusantekoa ja jos ei hänen pillinsä mukaan tanssita, niin heti uhkaillaan lastenvalvojilla ja muilla, vaikkei ole aihetta. Koittakaa nyt hyvät ihmiset jatkaa elämäänne eroista huolimatta, ei elämää kannata tuhlata katkeroitumiseen. Aurinkoista pääsiäistä! :)

    • hyvä provo

      Kunhan vaan kuvittelet että olet ainutlaatuinen. Tuo on yksi konsti pilata miehen perheen elämä ja nostaa tisensä jalustalle, kun muut eivät sitä tee. Aika raukkamaista ja lapsellista. Jos rikkoo toisten perheen pitää nöyrästi kantaa seuraukset. Mutta kuvitelmat muuttuu todeksi kun oikein uskoo niihin.

    • Hanna30v

      Mikä perheenrikkoja se on joka on tullut kuvioihin vasta vuosi eron jälkeen?? Ja siks toisekseen, meinaatko, että lapsen isällä ei ole oikeutta ikinä äidistä eron jälkeen ottaa uutta puolisoa rinnalleen - vaan toimia edelleen niinkuin ex-puoliso käskee :D

      • Lissu se luulee vaan

        Sitähän se räksyttäjä-lissu meinaa. Isä joka on halunnut erota, ei ole oikeutettu uuteen parisuhteeseen. Hänen pitää toteuttaa jokainen exän toive, olla valmiudessa 24/7 exän tarpeille jne. Eronneella isällä ei saa olla omaa elämää.

        Jossain ketjussa tuomittiin eräs isä rankasti, kun ei ottanut jokaisena vapaa päivänään lapsiaan luokseen. Siinä ketjussa ylistettiin kuinka äiti tarvitsee vapaa-aikansa, mutta isän täytyy vain käydä töissä ja olla lastensa kanssa, hän ei tarvitse vapaa-aikaa.

        Minäkin varmaan olen perheenrikkoja, vaikka tutustuin mieheeni, kun hänen erostaan oli 6 vuotta. Hänellä oli ollut jo yksi suhde eron jälkeen ja hänen exänsä oli mennyt naimisiin ja tehnyt yhden lapsen lisää.
        Silti tuo exä (oli yhä naimisissa) sanoi minulle, että ellei minua olisi he palaisivat yhteen??? No minä sanoin siihen että "ahaa, mitähän sinun aviomiehesi on asiasta mieltä"??
        Me olemme yhdessä edelleen, mutta mieheni exä on taasen eronnut.


    • onnen ydinperhe

      Ihan sama meille, onko ex miehellä/ex isällä uusia suhteita vai ei, ei liikuta meitä, kunhan pitää ne poissa meiltä eikä pakota meitä heitä näkemään. Vielä koskaan ei ole tuonut naisiaan meille, eikä lapsien tarvunnut kuunnella haukkuja ja kestää huonoa kohtelua. Olkoot vaikka sata naista, kunhan pitää ne meiltä kaukana.
      Kyllä se alussa satutti kun perheenrikkoja hajotti perhemme, mutta väkisin ei voi isää talossa pitää, joten meillä on asiat paremmin kuin koskaan, ja varsinkin kun ukko piti naikkoset poissa meidän elämästä ja suvusta.

      Ihmetellä tytyy että appivanhemmat ovat moisenpojan kasvattaneet, kun itse ovat erittäin ihania ja meille läheisiä ihmisiä.

      • Älä valehtele

        Ei ole olemassa ex-isää. Jos on lapsia, on aina isä. Miksi sitten ruikutat täällä, jos asiat on paremmin kuin ennen? Ei siltä vaikuta.


      • Oivoivoi

        Herranjestas LISSU, lopeta tuo hiton ruikusts jo!! Etkö tajua, että oot onneton ihmisriepu noilla jutuillas ja teet ittestäs vielä pahemman. On järkyttävää lukea sun manipulaatioitas! Mielisairaan ihmisen kuuluu olla hoidossa.
        Nuo sun sepitelmäs kertoo hallitse ja valtaa perheessä -tyylistä. Siksi olet ykinäinen kun kukaan ei voi olla tekemisissä kanssasi kun sen pakollisen ajan. Kehuskeltet aina täällä ittees kaikin tavoin ja kukaan muu ei oo mitään muuta kuin Lissu ja kirjoituksissa vivahtaa aina sun narsismisuus.
        Ei ihme, että ukkos vaihtoi sut kunnon terveeseen NAISEEN!


      • onnen ydinperhe
        Oivoivoi kirjoitti:

        Herranjestas LISSU, lopeta tuo hiton ruikusts jo!! Etkö tajua, että oot onneton ihmisriepu noilla jutuillas ja teet ittestäs vielä pahemman. On järkyttävää lukea sun manipulaatioitas! Mielisairaan ihmisen kuuluu olla hoidossa.
        Nuo sun sepitelmäs kertoo hallitse ja valtaa perheessä -tyylistä. Siksi olet ykinäinen kun kukaan ei voi olla tekemisissä kanssasi kun sen pakollisen ajan. Kehuskeltet aina täällä ittees kaikin tavoin ja kukaan muu ei oo mitään muuta kuin Lissu ja kirjoituksissa vivahtaa aina sun narsismisuus.
        Ei ihme, että ukkos vaihtoi sut kunnon terveeseen NAISEEN!

        Tottakai me oltiin kaiki onnettomia ihmisiä, kun perheenrikkoja pilasi meidän elämän, mitä sitä kieltämään. Mutta nyt olemme onnellisia, kun mies ymmärsi, ettei vuo tuoda naikkosia meille eikä lastenlähelle, koska me emme halua heidän ongelmia meille, emmekä nähdä katkeria naikkosia meillä.Lapsekin ovat erittäin onnellisia, kun eidät ole joutuneet huonoon seruaan ja haukutaviksi.
        Ei me yksinäisiä olla, ei se mies meidän koko elämää täyttänyt, osan siitä, mutta on se lapsille kurjaa kun isä hylkää ja antaa vieraan epätoivoisen naikkosen johdatella elämäänsä.

        Hylkääjä isä on lapsille aina pahin mahdollinen ja kun siihen vielä liittyy kannustaja joka estää miestä näkemästälasiaan ja hankaloittaa sitä, niin parempi kun häipyykin.

        Joo kyllä mie varmaan on lapset ja minut vaihtanut naikkoseen, ei nyt parempaan mutta lapsettomaan ja vapaaseen, sillä lapsiperhe on joillekin miehille taakka varmaan, ei jaksnut meidän isälapsiaan siksi hylkäsi naikkosten käsyttämänä meidät.


      • meillä on ex isä
        Älä valehtele kirjoitti:

        Ei ole olemassa ex-isää. Jos on lapsia, on aina isä. Miksi sitten ruikutat täällä, jos asiat on paremmin kuin ennen? Ei siltä vaikuta.

        No meillä ainakin on, ei ole ex isää näkynyt kun naikkoset esti miestä näkemästälapsiaanja haukkui heidät miehelle täysin, vaikkei oo edes meitä nähneet, moiset kakattajat.


      • Älä valehtele
        meillä on ex isä kirjoitti:

        No meillä ainakin on, ei ole ex isää näkynyt kun naikkoset esti miestä näkemästälapsiaanja haukkui heidät miehelle täysin, vaikkei oo edes meitä nähneet, moiset kakattajat.

        Ei ole ex-isää, sinunkin lapsilla on yhä isä. Ja se olit sinä, joka erotti isän ja lapset, niillä sairailla vaatimuksillasi tapaamisten ehtoina. Joten katso sinne peiliin!


      • vaihda lissu levyy
        onnen ydinperhe kirjoitti:

        Tottakai me oltiin kaiki onnettomia ihmisiä, kun perheenrikkoja pilasi meidän elämän, mitä sitä kieltämään. Mutta nyt olemme onnellisia, kun mies ymmärsi, ettei vuo tuoda naikkosia meille eikä lastenlähelle, koska me emme halua heidän ongelmia meille, emmekä nähdä katkeria naikkosia meillä.Lapsekin ovat erittäin onnellisia, kun eidät ole joutuneet huonoon seruaan ja haukutaviksi.
        Ei me yksinäisiä olla, ei se mies meidän koko elämää täyttänyt, osan siitä, mutta on se lapsille kurjaa kun isä hylkää ja antaa vieraan epätoivoisen naikkosen johdatella elämäänsä.

        Hylkääjä isä on lapsille aina pahin mahdollinen ja kun siihen vielä liittyy kannustaja joka estää miestä näkemästälasiaan ja hankaloittaa sitä, niin parempi kun häipyykin.

        Joo kyllä mie varmaan on lapset ja minut vaihtanut naikkoseen, ei nyt parempaan mutta lapsettomaan ja vapaaseen, sillä lapsiperhe on joillekin miehille taakka varmaan, ei jaksnut meidän isälapsiaan siksi hylkäsi naikkosten käsyttämänä meidät.

        ......ja sä vaan jatkat samaan tyyliin. Ei oo todellista! Etkö huomannut, kun kyse ei ollut yhtään tuosta mistä itse tuossa kirjoitat. Sulla on lukemisenymmärtämisessä aika paljon vikaa! Jankkaat aina vaan samaa ja samaa. Taaskaan en viitsinyt lukea kuin alusta pari lausetta ja lopun jo arvas.


      • onnen ydin perhe
        vaihda lissu levyy kirjoitti:

        ......ja sä vaan jatkat samaan tyyliin. Ei oo todellista! Etkö huomannut, kun kyse ei ollut yhtään tuosta mistä itse tuossa kirjoitat. Sulla on lukemisenymmärtämisessä aika paljon vikaa! Jankkaat aina vaan samaa ja samaa. Taaskaan en viitsinyt lukea kuin alusta pari lausetta ja lopun jo arvas.

        No enhän mie voi totuutta toisin kirjottaa. Kirjoitan totuuksia, ja jos se sulle on huono juttu, niin senkun lasket valheitas niin paljon kun haluut. Jos totuus sua sattuu, niin en maha sille mitään.

        Me koettiin vääryyttä kun perheenrikkoja sikkoi perheen niin miten se olisi pitänyt kirjottaa muuten, ei mitenkään,. ei sitä voi muuten kirjottaa.

        Jos lapset on hylänny nyt isän kun isä hylkäsi lapset aikanaan, niin sehän on totuus. Ilmeisesti sinuun kolahtaa kun et myönnä totuuksia ja haluat kuulla vain valheita.

        Omituista, mutta näyttää siltä että luet kuitenkin, etkä sitäkään myönnä, kun totuus kolahtaa. No viis mä sun katkerista jutuista, pääasia että meillä on asiat hyvin lasten kanssa. Mies pitäkööt naikkoset hyvin kaukana edelleen ja hävetkööt ihan yksin, me emme moiseen kaadu, vaan jatkamme läheisinä kuin vaan äiti ja lapset ja lastenlapset voivat olla. Siitähän mies on kateellinen, mutta oma vika, mitäs uskoo naikkosia, ja hylkää lapsensa.


      • voisiko olla
        onnen ydinperhe kirjoitti:

        Tottakai me oltiin kaiki onnettomia ihmisiä, kun perheenrikkoja pilasi meidän elämän, mitä sitä kieltämään. Mutta nyt olemme onnellisia, kun mies ymmärsi, ettei vuo tuoda naikkosia meille eikä lastenlähelle, koska me emme halua heidän ongelmia meille, emmekä nähdä katkeria naikkosia meillä.Lapsekin ovat erittäin onnellisia, kun eidät ole joutuneet huonoon seruaan ja haukutaviksi.
        Ei me yksinäisiä olla, ei se mies meidän koko elämää täyttänyt, osan siitä, mutta on se lapsille kurjaa kun isä hylkää ja antaa vieraan epätoivoisen naikkosen johdatella elämäänsä.

        Hylkääjä isä on lapsille aina pahin mahdollinen ja kun siihen vielä liittyy kannustaja joka estää miestä näkemästälasiaan ja hankaloittaa sitä, niin parempi kun häipyykin.

        Joo kyllä mie varmaan on lapset ja minut vaihtanut naikkoseen, ei nyt parempaan mutta lapsettomaan ja vapaaseen, sillä lapsiperhe on joillekin miehille taakka varmaan, ei jaksnut meidän isälapsiaan siksi hylkäsi naikkosten käsyttämänä meidät.

        Parisuhde=kaksi ihmistä. Avioliitto=vaimo ja mies.
        Huomaatko tuon jatkumon. Suhde muodostuu kahdesta ihmisestä.
        Suhteen ongelmat yleensä juontuvat näistä kahdesta ihmisestä ja se, miten ne ongelmat hoidetaan, riippuu näistä kahdesta ihmisestä ja se, mikä on lopputulos on näiden kaikkien summa. So simple. Ota myös itse vastuusta suhteistasi, kypsyydestä kertoo se, että on kykenevä myös myöntämään omat virheensä ja kasvavan niiden myötä ihmisenä, eikä se, että syyttää muita ihmisiä (miestä, uusikkoa tms) kaikesta. Niillä saattaa olla osuutta asiaan, kyllä. Mutta se ei ole se syy miksi SINULLA ja EX-miehelläsi menivät välit alunperin siihen, että uudet naiset alkoivat kiinnostaa. Kenties kotoonta puuttui jotain? Arvostuis? Huomio? Rakkaus?


      • onnenydin perhe
        voisiko olla kirjoitti:

        Parisuhde=kaksi ihmistä. Avioliitto=vaimo ja mies.
        Huomaatko tuon jatkumon. Suhde muodostuu kahdesta ihmisestä.
        Suhteen ongelmat yleensä juontuvat näistä kahdesta ihmisestä ja se, miten ne ongelmat hoidetaan, riippuu näistä kahdesta ihmisestä ja se, mikä on lopputulos on näiden kaikkien summa. So simple. Ota myös itse vastuusta suhteistasi, kypsyydestä kertoo se, että on kykenevä myös myöntämään omat virheensä ja kasvavan niiden myötä ihmisenä, eikä se, että syyttää muita ihmisiä (miestä, uusikkoa tms) kaikesta. Niillä saattaa olla osuutta asiaan, kyllä. Mutta se ei ole se syy miksi SINULLA ja EX-miehelläsi menivät välit alunperin siihen, että uudet naiset alkoivat kiinnostaa. Kenties kotoonta puuttui jotain? Arvostuis? Huomio? Rakkaus?

        Meillä oli ihana pehre, mies rakasti lapsia ja minua. Mutta ilmeisesti joku vapaa lapseton ilkeämileinen ihminen perheenrikkoja keksi jonkun ovelan juonen, jolla voisi rikkoa onnellisenperheen. Jaukson ettämoni mies valitsee ennemmin lapsettoman ja vapaan naisen, kuin olisi vuosikaudet kiinni perheessään. Halvemmallahan siinä pääsee kun elää jonkun sutturan kanssa kahden.

        Meillä rikoi ulkopuolinen omituinen naikonen perheemme, siitä ei mihinkää pääse, ja lapsetkin tietää, joten ovat hylänneet isän kun isä hylkäsi ja viahtio lapset aikanaan.

        Onneksi ei ole tarvinnu koskaan kahvitella eikä lasken itseni ja lasten lähelle miehen sutturoita, olemme helpolla päässeet kun ei ole tarvinnu riidellä naikkosten kanssa eikä kuunnella heidän haukkumisia ja ilkeyksiä ja lapsetkino vat saanneet rauhassa olla ja elää. Se on meidän onni.


      • voisiko olla
        onnenydin perhe kirjoitti:

        Meillä oli ihana pehre, mies rakasti lapsia ja minua. Mutta ilmeisesti joku vapaa lapseton ilkeämileinen ihminen perheenrikkoja keksi jonkun ovelan juonen, jolla voisi rikkoa onnellisenperheen. Jaukson ettämoni mies valitsee ennemmin lapsettoman ja vapaan naisen, kuin olisi vuosikaudet kiinni perheessään. Halvemmallahan siinä pääsee kun elää jonkun sutturan kanssa kahden.

        Meillä rikoi ulkopuolinen omituinen naikonen perheemme, siitä ei mihinkää pääse, ja lapsetkin tietää, joten ovat hylänneet isän kun isä hylkäsi ja viahtio lapset aikanaan.

        Onneksi ei ole tarvinnu koskaan kahvitella eikä lasken itseni ja lasten lähelle miehen sutturoita, olemme helpolla päässeet kun ei ole tarvinnu riidellä naikkosten kanssa eikä kuunnella heidän haukkumisia ja ilkeyksiä ja lapsetkino vat saanneet rauhassa olla ja elää. Se on meidän onni.

        Et huomannut pointtia. Kukaan. ei KUKAAN ulkopuolinen ihminen pääse rikkomaan perheenne onnea jos se oikeasti on niin vahva kun sanot. Silloin ei toiset naiset/miehet voisi kiinnostaa pätkääkään miestäsi (tai itseäsi). Niin se vaan valitettavasti on. ELi jossain olitte menneet vikaan, jos tämä naikkonen sai miehesi mielenkiinnon (en tiedä tapausta, eikä kiinnostakaan, mutta niin se vaanon).. Tuskin tämä nainen aseella uhaten käski miestäsi kiinnostumaan itsestään. Mietippä asiaa.


      • meille ei tulla ikin
        voisiko olla kirjoitti:

        Et huomannut pointtia. Kukaan. ei KUKAAN ulkopuolinen ihminen pääse rikkomaan perheenne onnea jos se oikeasti on niin vahva kun sanot. Silloin ei toiset naiset/miehet voisi kiinnostaa pätkääkään miestäsi (tai itseäsi). Niin se vaan valitettavasti on. ELi jossain olitte menneet vikaan, jos tämä naikkonen sai miehesi mielenkiinnon (en tiedä tapausta, eikä kiinnostakaan, mutta niin se vaanon).. Tuskin tämä nainen aseella uhaten käski miestäsi kiinnostumaan itsestään. Mietippä asiaa.

        Kai minä itse tiedän paremmin miten se menee! Meillä ei ollut mitään syytä eroon, jokaisella perheellä on riitaa joskus, enempi tai vähempi. Se ei ole nogelma, vaan onglema on ne perheenrikkojat jotka hei hyväksy omaa kohtaloaan olla yksin. On pakko rikkoa muiden onni kun itsellä sitä ei ole. Ei haittaa vaikka olisi lapsiakin siitä vaan perhe hajalle.

        Sääli on se vaan että mieshän siinä enitenk ärsii, kun menettää lapset eikä nää heitä päivittäin. Mutta sehän sopii sutturoille, kun oat niin katkeria kun itse on jäänyt paitsi kaikesta perhe elämästä.

        Siksi hyäkkäsimme vastaan, ettei meille tulla, meidän lapset ei halua nähdä isän sutturoita, eikä saaneet ollamissään tekemisissä. Joten tasan meni, perheenrikojat rikkoi miehen elämän, jota menetys koskee kaikista eniten.


      • voisiko olla
        meille ei tulla ikin kirjoitti:

        Kai minä itse tiedän paremmin miten se menee! Meillä ei ollut mitään syytä eroon, jokaisella perheellä on riitaa joskus, enempi tai vähempi. Se ei ole nogelma, vaan onglema on ne perheenrikkojat jotka hei hyväksy omaa kohtaloaan olla yksin. On pakko rikkoa muiden onni kun itsellä sitä ei ole. Ei haittaa vaikka olisi lapsiakin siitä vaan perhe hajalle.

        Sääli on se vaan että mieshän siinä enitenk ärsii, kun menettää lapset eikä nää heitä päivittäin. Mutta sehän sopii sutturoille, kun oat niin katkeria kun itse on jäänyt paitsi kaikesta perhe elämästä.

        Siksi hyäkkäsimme vastaan, ettei meille tulla, meidän lapset ei halua nähdä isän sutturoita, eikä saaneet ollamissään tekemisissä. Joten tasan meni, perheenrikojat rikkoi miehen elämän, jota menetys koskee kaikista eniten.

        Nähtävästi et. Silloin, jos ihminen on kykenemätön huomaamaan omia virtheitään saati tarkastelemaan toimintojaan kriittisesti, ei ole mahdollista nähdä asioiden oikeaa laitaa. Tällöinhän kaikki asiat selittyvät omassa mielessäsi , ja huom, VAIN itsellesi,"vain sinun kannalta kohtuullisesti". Ei niinkään realistisesti.

        Tästä johtuen muodostuu tilanne, jossa muut (tähän kykenevät ihymiset) näkevät asioiden toisenkin kannan, osaavat nähdä asiat oikeassa perspektiivissä, minkä johdosta sinun itsekeskeiset, vääristyneet asiantolat (ja huom. etenkin se, että itse vielä luulet niitä tosiksi!) aiheuttaa muissa ihmisissä huvittuneisuutta (eihän kukaan halua uskoa, että joku voisi oikeasti "olla niin rajoittunut"..anteeksi jos käytin väärää sanamuotoa).

        Ensiksi siis suosittelisin sinua hylkäämään nuo rajoitteesi ja mahdollisesti avaamaan silmät. Katsomaan tilannetta ja asioita auringon valossa, juuri niin kuin ne ovat. EI niin kuin luulet niiden olevan. Ehkä silloin toivottavasti huomaat omien käsitykseksesi ja näkökulmiesi logiikan puutteen ja vahingollisuuden itseäsi ja mikä pahinta lastasi/lapsiasi kohtaan.

        Kukaan ei saa jäädä elämään katkeruudessa. Katkeruus on vaihe elämän kriisissä, ei elämäntapa (toivottavasti!). Se on pelkkää itsekidustusta jäädä siihen, eikä jatkaa omaa elämää ja pyrkiä onneen. Ei kannata tuhlata omaa aikaa ja energiaa, saati leikkiä omalla ja lasten onnella vain sen takia, että asiat eivät menneet niin kuin saduissa :)

        Toivottavasti tänä keväänä aurinko paistaa myös sinne ja pystyt ottamaan sen vastaan! :)


      • hullua.
        onnenydin perhe kirjoitti:

        Meillä oli ihana pehre, mies rakasti lapsia ja minua. Mutta ilmeisesti joku vapaa lapseton ilkeämileinen ihminen perheenrikkoja keksi jonkun ovelan juonen, jolla voisi rikkoa onnellisenperheen. Jaukson ettämoni mies valitsee ennemmin lapsettoman ja vapaan naisen, kuin olisi vuosikaudet kiinni perheessään. Halvemmallahan siinä pääsee kun elää jonkun sutturan kanssa kahden.

        Meillä rikoi ulkopuolinen omituinen naikonen perheemme, siitä ei mihinkää pääse, ja lapsetkin tietää, joten ovat hylänneet isän kun isä hylkäsi ja viahtio lapset aikanaan.

        Onneksi ei ole tarvinnu koskaan kahvitella eikä lasken itseni ja lasten lähelle miehen sutturoita, olemme helpolla päässeet kun ei ole tarvinnu riidellä naikkosten kanssa eikä kuunnella heidän haukkumisia ja ilkeyksiä ja lapsetkino vat saanneet rauhassa olla ja elää. Se on meidän onni.

        Sairasta ja mielipuolista, mistä sää olet karannut??????


    • mua ei vaihdeta

      Meillä kans, tuossa pihalla koko ajan miehen exä roikkuu hänessä kiinni hihassa ja vaati ja vaatii että saisi olla taas hänen vaimo. Vaimon vika kun vaihtoi mitäs on tuommonen.

      • haista3

        Paremmalta kuulostaa että äiti aktiivisesti pitää yhteyttä etä-isään kuin ei pitäisi.Äitejä on moneen lähtöön.On niitä jotka haukkuvat isän niin pahasti etteivät lapset eron jälkeen halua edes nähdä-ei ero tarkoita huonoja välejä.Taitaa uusi vaimo olla itse se mustasukkainen nainen.


    • perin outoa

      meillä tuo ex, lasten äiti, ensiksi haukkui miehen pataluhaksi (niin miehelle kuin minullekin, ja varmasti kaikille muillekin, kaikesta mahdollisesta ja syyllisti (tätä jatkui hyvin pitkään), sitten yhtäkkiä mieli muuttuikin ja nyt soitellaan ja kysellään apua kaikista pienimmistäkin asioista, oltaisiiin tulossa käymään kaikille ihme verukkeilla ja kysellään jopa miten lapset puetaan ulos mennessä (tämä äiti siis ei enään mikään "tuore äiti"...

      • nyksä parka ressaa

        Meillä toisinpäin, miehen nykyinen nainen, hakku ensin miehen omat lapset, sitten exän ja miehen vanhemmat, ja kuvitteli että pääsi eroon suurista uhkista ja peloista. Haukkuu jatkuvasti selän takana, ja puhuu pahaa. Manipuloinnu miehen niin meitä vastaan että eis parka ei osaa edes lähtä, vaan makselee naisen elämän ja shoppailut ja kaljat. Kaikkee se suru tekee. Sanoisin että aika oudon naisen on mies löytäny, mut elämähän on kaksin halvempaa, viis siitä kunhan maksaa ajallaan kunnon elarit ja ostaaa muutakin rielusti lapsille.


      • yteghdjigf
        nyksä parka ressaa kirjoitti:

        Meillä toisinpäin, miehen nykyinen nainen, hakku ensin miehen omat lapset, sitten exän ja miehen vanhemmat, ja kuvitteli että pääsi eroon suurista uhkista ja peloista. Haukkuu jatkuvasti selän takana, ja puhuu pahaa. Manipuloinnu miehen niin meitä vastaan että eis parka ei osaa edes lähtä, vaan makselee naisen elämän ja shoppailut ja kaljat. Kaikkee se suru tekee. Sanoisin että aika oudon naisen on mies löytäny, mut elämähän on kaksin halvempaa, viis siitä kunhan maksaa ajallaan kunnon elarit ja ostaaa muutakin rielusti lapsille.

        Vai näin tällä kertaa lissu.....


      • Miettisit Lissu elämää
        nyksä parka ressaa kirjoitti:

        Meillä toisinpäin, miehen nykyinen nainen, hakku ensin miehen omat lapset, sitten exän ja miehen vanhemmat, ja kuvitteli että pääsi eroon suurista uhkista ja peloista. Haukkuu jatkuvasti selän takana, ja puhuu pahaa. Manipuloinnu miehen niin meitä vastaan että eis parka ei osaa edes lähtä, vaan makselee naisen elämän ja shoppailut ja kaljat. Kaikkee se suru tekee. Sanoisin että aika oudon naisen on mies löytäny, mut elämähän on kaksin halvempaa, viis siitä kunhan maksaa ajallaan kunnon elarit ja ostaaa muutakin rielusti lapsille.

        Lissu, oot niin kauhee satutätsä että ei mitään määrää. Ootko muuten Suomi24.lla ihan töissä, kun ihan työkses jaksat kirjotella joka ketjuun? Tämäkin ketju on täynnä sun kirjotuksia ja myös muutama muukin ketju.
        Sun täytyy olla todella todella pahasti vinksalla noilla ajtuksilla. Jaksat samasta miehestä ja sen naisesta jauhaa VUOSITOLKULLA. MIKSI? Miksi sun ylipäätänsä pitää haukkua sitä miestä ja naista vielä? Yritä nyt hyvä ihminen päästä eroon moisesta mustasta ajatuksesta, tuhlaat vaan elämääs jota sulla on vaan yks ja ainut! Kohta, kun olet vanhus ja mietit elämääs taakse päin, niin huomaat miten elämä meni hukkaan olemalla pahsti hukssa ja katkera. Huomaat myös kuinka kulutit vuosia ja suuren määrän tunteja Suomi24 kirjoittamalla kauheat määrät hulluja juttuja joita täällä kukaan ei arvosta. Kaupan päälle sait vain pilkat ja ivan naurut. Eikö tämmöinen jo kypsässä iässä olevalla naisella ole käynyt jo mielessä?

        Istut kohta kiikkastuolissas ja mietit, se meni jo, se elämä! Olisinpa ollut ennemmin onnellinen ja käyttänyt kallisarvoisen aikani toisin ja elänyt itselleni iloisena ja hyvänä ihimisenä, enkä taakkana muille!


    • Anonyymi

      Meillä miehen ex on sekoillut jo nelisen vuotta, vaikka luultiin että aika auttaa. Naisen tunteet ailahtelevat edelleen laidasta laitaan. Eteenpäin ei osaa mennä varattua pidemmälle ja sitäkin käyttänyt yrittääkseen manipuloida eksänsä takaisin. Nainen kerjännyt miestä jopa suoraan takaisin pari kertaa. Miehen avoimuus on kuitenkin vahvistanut luottamusta, mitä ex on horjuttanut.
      Mies ei uskalla sanoa suoraan eksälleen mitä kaikkea rumaa hänestä ajattelee, ettei vaikeuta elämäänsä lasten takia. Olen erimieltä siitä, kun luulen että sen tietäminen ja tiukat rajat auttaisi eksän irti omista maailmoistaan, mutta se on miehen valinta. Miehen inhoreaktiot on kuitenkin aitoja, joten en usko että pelannut meillä kahdella. Sitä eksän lapsilla vaikuttamista on silti ollut liikaa ja lapset ovat näin ulkopuolisen silmin kärsineet, vaikka molemmat haluavat ajatella säästäneen lapsensa siltä. Onneksi ero säästi lapset pahimmalta, kun eivät pystyneet luoda turvallista kasvuympäristöä lapsille yhdessä.
      Miehen kanssa yhdessä puhuessa on monet kerrat päivitelty naisen edesottamuksia ja ihmetelty eikö lähipiirinsä ymmärrä auttaa. Eivät tietenkään tiedä edes, kun on aina valehdellut heille ja monesti jäänyt kiinni läheisilleen valehtelusta meillekin. Haluaisin hyvinä hetkinäni auttaa, mutta olemme väärät ihmiset siihen pakkomielteestään johtuen ja mies ei välitä eksänsä olotiloista ja elämästä.
      Minä tietenkin ns välitän. Välillä rasittaa enemmän ja puhutaan ja vitsaillaan hyvässä hengessä ystävien kanssa rakentaen järkevämpi suhtautuminen asiaan. He ovat henkireikäni ja mies ja parisuhde säästyy isommilta eksäriidoilta, vaikka hän varmasti eri mieltä, kun yksikin riita eksän vuoksi liikaa.
      Enimmäkseen olen jo tottunut. Eroa tässä kuitenkin mietitty vakavista syistä. Ei eksän takia, vaikka vaikuttaa sekin. Tuollainen kiusaaminen ja roikkuminen voi rikkoa vuosia kestävänä hyvänkin suhteen jo pelkästään parin kohtaaman stressin vuoksi. Ihmisiä kun ollaan sitä tahtomattaan haaveilee miehestä, jolla ei ole loppuelämää katkera mustasukkainen riippakivi riesana. Sellainen aidosti mukava enimmäkseen erosta ylipäässyt eksä, vaikka sitten parhaana kaverina olisi tervetullut. En ole mustasukkaista sorttia. Sellainen ei olisi tätä hulluutta neljää vuotta kestänyt.
      En olisi lähtenyt tähän mukaan jos olisin tiennyt mitä se on. Haluan varoittaa, ettei se muutu kaikissa tapauksissa, jos on jotain vakavampia ongelmia taustalla. Älkää uskoko kaikkea mitä kerrotaan. Minulle kerrottiin alkuun kuinka hyviä kavereita ovat ja ero puitu. Mies lateli mantraansa, kun halusi tehdä siitä totta. Eksänsä näytteli kaksinaamaisuuttaan ja näyttelee yhä ymmärtämättä että on monet kerrat jo korttinsa paljastanut. Ajoittain selvästi nauttii pelistään.
      Se selittää miksi jää roikkumaan tuollaiseen mieheen, kun eihän siinä järkeä olisi. Helpottunut olo kun pääsen eroon eksästä.

      • Anonyymi

        Jätä se!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jätä se!

        Just ni jätä se. En ookaan käyny Demissä kuukausiin. Onkohan mun banni vielä voimassa


    • Anonyymi

      Miksi rikoit toisten perheen? Ei olisi kannattanut vaan etsiä vapaa meis, siitäs sait, ihan oikein tuollaiselle perheenrikojalle, joka nauttii siitä että saa haukkua miehen lapset, ex vaimon ja koko suvun. Millanen mies katselee tuolalsta perheenrikkojaa?

    • Anonyymi

      Meilläkin miehen exä roikkuu mun miehessä. Aina kun ollaan ulkona se hyppää kaulaan tai reppuselkään. Joskus se käy halkaan kiinni ja ei päästä irti ja mies kun kväelee niin se vetää exää mukanaan.
      On se kauheeta kun häiriköi ja mellastaa, joskus tulee ikkunoihin kurkkiin ja roikkuu vesikouruissa.

      • Anonyymi

        Meilläkin naisen exä roikkuu mun naisessa . Aina kun ollaan ulkona se hyppää kaulaan tai yrittää pussata . Joskus se käy helmaan kiinni ja ei päästä irti ja nainen kun kväelee niin se vetää exää mukanaan.
        On se kauheeta kun häiriköi ja mellastaa, joskus tulee ikkunoihin kurkkiin ja roikkuu vesikouruissa, soittaa ja lähettää sähköpostia ja aina jurrissa.


    • Anonyymi

      Mun miehen exä on ihme kummitus. Tulee joka kulmalla vastaan, käy samoissa kaupoissa, liikkuu samoissa paikoissa ja tekee samoja asioita. Puuttuu että pukeutuisisamoin kunmää.
      Roikkuu ja häiriköi kaikki meihen exät samanlaisia. Nyt kun mies läysi tasapainoisen ja hyvän ihmisen, mut niin ei muuta kun hajoitetaan koko systeemi. Ei anna olla miehen onnellinen nyt kun kerrankin tärppäisi.

    • Anonyymi

      Täytyyhän miehesikin mahdollistaa tämä roikkuminen. Moni mies nauttii kun useampi nainen huomioi heitä.

    • Anonyymi

      Kuulostaa siltä, että miehesi on saattanut alkuun pyörittää teitä kumpaakin. Tyypillistä joillekin miehille. Se selittäisi sen miksi ex moittii sinua perheenrikkojaksi. Ehkä heilä oli vielä jotain sutinaa ja asioita kesken. Olen itse vastaavaa kokenut. Miehet kun eivät osaa valita naisten välillä ja peittoa saatetaan heilutella kummankin kanssa. Nykyiselle vain jätetään kertomatta, että sutinaa on tai oli päällekkäin kahden naisen kanssa. Jos miehesi haluaisi, hän voisi kyllä tehdä rajat selväksi. En usko, että hän kutsuu sinua täysin syyttä suotta perheenrikkojaksi vaikka se karulta kuulostaakin. Miehen olisi pitänyt ensin kunnolla erota entisestä ennenkuin ottaa uuden. Jos pari on ollut kovin sitoutunut, ei eron käsittely tapahdu hetkessä. Itseäni ärsyttää lähinnä nyt mies, joka pyöritti useampaa naista ja valehteli kummallekin. Olimme vuorotellen miehelle vihaisia kun hän sutinoi toisen kanssa ja se meni just tommoseksi nimittelyksi puolin ja toisin. Tosin meillä perheenrikkoja toimi salassa, tiesi pettävänsä eikä mies osannut valita kumman haluaa mutta minut nyt sitten kuitenkin mielummin ja puhevälit on pistetty toiseen naiseen kotirauhan vuoksi poikki nyt täysin. Mutta en välttämättä itse enää halua koko miestä, liian monimutkaista ja hän itse mokasi kun ei ensin käsitellyt edellistä loppuun ja pani kumpaakin ym. Mies ei tietenkään tunnustanut heti, mutta salaiset sutinat exän kanssa paljastuivat lopulta. Kaikki on näköjään mahdollista tässä elämässä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2102
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1654
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe