Keskiyö

unelmoiva nainen...

Näetkä minulle vielä puolisoa tulevaksi? Ero on takana, mutta siitä selvitty ja valmis olisin uuteen yritykseen. Tosia kuka tahansa ei tämän naisen päätä käännä. Älyä ja intohimoa toivoisin mieheltä ;) Itse olen vielä ihan taitava ja viehättäväkin, enkä ihan naapurintyttö tyyppiä. Lapsia on minulla ja se kyllä haasteena on uudelle suhteelle.

2

60

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

sinä olet tietenkin viehättävä paketti lapsinesi ja sen sinä teet selväksi heti, kun tutustut miehiin. se on reilua ja toivot heiltä samanlaista avoimuutta.

sinun eroosi liittyen näen virkamiehen, jolla on vaakuna hihassaan. sait pitää kodin ja olet tyytyväinen lopulliseen päätökseen, vihdoinkin on piste pitkän virkkeen perässä.
      tämän eron aikana ja sen seurauksena sinä kypsyit pitkin harppauksin elämän kiitoradalla.

vielä eivät ole kaikki harmit ohitse, on vielä edessä kiltin naisen hautajaiset. hänen kotinsa on sinulle hyvin tuttu. mutta vaikka hänen aikansa on tullut, ei se ole ollenkaan paha asia. hän pääsee parempaan paikkaan, missä on enemmän onnea kuin tässä tähänastisessa taipaleessa.

työn kautta monet asiasi kulkevat parempaa kohti. aivan kuin sinä vaikuttaisit isommassa kompleksissa, missä odotukset ovat korkealla. aivan eurooppa-tasolla.
      en osaa tulkita tätä ilman apuasi, joskus on tosi vaikeaa puhua kuvista ja niiden liikkestä.

sinulle näen miehen, joka pitää toimistoa kotonaan. sitä tullaan laajentamaan, sitä rakennusta siis, että kaikilla olisi tarpeeksi tilaa. häätkin mahtuvat tähän kuvaan, ei hätää!

t. Keskiyö

• unelmoiva nainen...

Kyllä eron aikana kypsyin, muuten en virkamiestä tunnista, enkä liiton aikaista kotia huolinut... Kiltti nainen voi olla muutamakin tuntemani nainen, en ihan tähän hetkeen kuitenkaan tuollaista tilannetta tiedosta, mutta eihän elämän pituudesta kuaan voi tietää. Joo vaikutan tavallaan työni kauttaa laajemmalti, mutten vielä eurooppa tasolle :) Toisaalta eteenpäin menoa voisi olla tulossa ja tavallaan teen töitä sen eteen koko ajan.Työni on itsenäistä. Millaisella alalla tuo mies mahtaa puuhata? Kiitokseni

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      251
      2294
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      192
      1694
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      47
      1349
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      50
      1045
    5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      41
      846
    6. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      820
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      31
      810
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      23
      778
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      25
      776
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      647
    Aihe