Onko/miten mahdollista lopettaa sairauksien takia aliupseerikoulu ja pyrkiä sairauksien kannalta sopivaan hommiin (6kk)? Miten asian tulisi hoitaa? Kahden sairauden takia olisi mahdollista jos en pärjäisi saada c paperit, mutta en halua ottaa c papereita vaan hoitaa asepalveluksen kunnialla läpi ja mieluusti 6kk miehenä. Olen siis eripaikassa komennuksella AUKissa niin tulisiko kenen kanssa ottaa asia puheeksi?
AUKista pois
ekfiasdkfoasklgd
5
671
Vastaukset
- kers. ********
mene veksiin jutteleen sekä kuraattorille.. myös yksikön päällikölle voit asiasta sanoa..
- tgyhuioå
plotg
- Sbslxh
Haluat siis suorittaa intin kunnialla läpi? Kyllä se kunnia menee jos lähdet AUK kesken kaiken. Ota sit c paperit, lopeta se valittaminen
- 21-21
Joo...pääsee sieltä pois, mutta ei se palvelusaika siitä lyhene.
- Old boy
Ei ole näin yksioikoista! Totta on, että sinne valittujen palvelusaika määrätään 12
kk:ksi. Kuitenkin AUK:n keskeytyessä esim. sairauden johdosta, voi asianomai-nen anoa palvelusajan muutosta takaisin 6 kk:ksi. Tähän aina suostutaan.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723003
- 552645
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792168
- 951976
- 321742
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301330Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319