taas se teki sen, edellisestä remontistahan ei ehtinytkään mennä ku kuukausi!! nykyinen vika on seuraava= ajaessa rattia käännettäessä, kuuluu voimakas, selkeä kolahdus/lonksahdus, oikealle käännettäessä kolahtaa vasemmalla edessä. aiemmin ilmaantui seuraavanlainen ongelma, takaa oik kuuluu erikoinen ääni, (joka häviää kovemmassa nopeudessa, tai sitten peittyy muihin ääniin), sitä on hankala paikallistaa, mutta se kuulostaa samalta, kuin pyykinpesukoneen rumpuun olisi mennyt kiviä, ja ne "rouskuvat" rummun pyöriessä. ääni kuuluu autoon sisälle muttei ulos, ja tuntuu välillä että sitä ei kuule kukaan muu kuin minä (päässä vikaa?) taakse on vasta uusittu jarrulevyt, jarrupalat, laakerit yms. kellään samanlaista ongelmaa ollut? etupään ongelma pahempi, uskaltaako tuolla ajella?
ekkeri -98, rouskutusta ja kolahduksia
turhautunut
1
221
Vastaukset
- 1.8TD
Epäilen kyllä laakeria.. helppo vaihtaa ja hintakaan ei hirvitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1152971EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291351- 1031217
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621017Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366997Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133968- 56865
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22693- 40688
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110642