Onko miten mahdoton ajatus, että kohtaisin sellaisen kumppanin, joka kestää minun ajatuksiani ja pitää minusta sellaisena kuin todella sisimmässäni olen?
Ennustaja
2
70
Vastaukset
Hei
mutta, tuohan on aito resepti onneen ilman ennustusta!
on siis oltava oma itsensä ja luotettava sisimpäänsä - ja sinä onnellinen teet juuri niin.
sinun sisälläsi asuu erittäin onnellinen ja lahjakas lapsi. en näe ympärilläsi yhtään naista, vaan esikuvasi ovat miehiä. mitä erilaisempia miehiä. menneet ovat jääneet omaan aikaansa ja sinä olet ymmärtänyt että elämässä on mentävä eteenpäin.
tämä sisällä asuvasi lahjakas lapsi kuiskaa korvaasi ideoita ja sinä osaat kuunnella niitä. sitä kautta voit työstää unelmiasi taiteellisesti eteenpäin.
sinulla ja kumppanillasi voi mahdollisesti olla näkyvä ikäero. mutta juuri tämä ero antaa teille kummallekin niin paljon, että se on uhrautumisten arvoinen. siinä asuu onnen salaisuus.
t. Keskiyö- Ruusuinen
Kiitos. :) Mielenkiintoinen asia tuo kun kerrot "sisäisestä lapsestani". :) Nuo miehet esikuvana kyllä jotenkin mietityttää.. Hmm.. Kun minulla on elämässä ollut vanhempanakin vain äiti, ei ukkia tms. Ikäero ei rakkaudessa haittaa. :) Rakkaus ei katso numeroita. Toivottavasti mukavan kumppanin tapaisin joskus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923518
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442887Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742386- 612328
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512281Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162256Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212143Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202097- 1152025
- 621974