Hei!
Luulen olevani raskaana. Viimeksi olin yhdynnässsä kesäkuussa ja mitään oireita ei oo tullut... Maha on kyllä kasvanut hitusen, testiä en oo uskaltanut ostaa. Mitä pitäis tehä?
Raskaanako?
2
139
Vastaukset
- tyhmä
Tehä sen helvetin testi..... -_-
- toivottavisti avuksi
Jos useat kuukautiaet jäi pois, niin kannattaa varmistaa asia. Voit joko ostaa raskaustestin tai käydä vaikka terkalla tai omalla lääkäriasemalla pyytämässä testiä. Monesti tuntemattoman pelko on pahempi kuin itse tieto. Jos olet raskaana, niin vauvan hyvinvoinin takia sinun tulisi mennä tutkittavaksi, että nähdään onko vauvalla ja sinulla kaikki hyvin. Vaikka se varmasti tuntuu kaukaiselta asialta, niin lääkärissä käynti on välttämätöntä ennen raskauden puoltaväliä, että saisit kaikken taloudellisen tuen esim kelalta. Jos saisit kerrottua vaikka äidille, muulle sukulaiselle, ystävälle tai terveydenhoitoalalla työskentelevälle niin he osaisivat auttaa ja tukea sinua paremmin, koska he tietävät millainen elämäntilanne sinulla on. Vaikka täältä voi saada hyviäkin vastauksia, niin kukaan meistä ei pysty olemaan tukena ja vierellä uusissa ja pelottavissa tilanteissa. Rohkeutta sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446