Moro! olen 14 vuotias poika enkä tiedä kumman ottaisi kun saa kortin traktorimönkijän vai mopoauton. Jos ottaisin mopoauton olen harkinnu Chatenet ch26 ja mönkijänä polaris 550/850 xp. Ja ottaisin ehkä joskus 17 vuotiaana kevarin, mutta jos ottaisin mönkijän ottaisin kevarin 16 vuotiaana. Voisitteko autaa mopoa en perjaatteessa haluaisi.
Mopoauto vai traktorimönkijä?
19
4701
Vastaukset
- mo
mauto
- suzuki pv vm-99
no 800cc mönkiä tietenki, ei mitään mautoja jos tuommoinenki vaihto ehto
- mopo?
suzuki pv vm-99 kirjoitti:
no 800cc mönkiä tietenki, ei mitään mautoja jos tuommoinenki vaihto ehto
Tää keskustelu koskee mopoja. Mopo=50cc 800cc= joku astetta isompi mönkiä
- k
Hei päivää, olen itsekkin 14 vuotias poika joka saa seuraavana vuonna mopokortin.
Ja itse olen ottamassa mopo auton jonka saan siskoltani.
Eli mopoauto kannattaa.. sateensuoja, voi ajaa talvisin.. takakontti tilaa subbareille / bisselle taikka mitälie haluatkaan varastoida. xD MAUTO FTW. - HAHAHAHAHHAHAAHHAAHH
Vittu nauroin edelliselle :DDDDD Bisset voi kulettaa vaikka repussa ja sen sanon et pillua et tuu millää mopoautolla saamaan :DD Lähinnä naurun osaksesi kun porukka paahtaa ohi siitä sun kävelyvauhtia kulkevasta paskastasi.
- novttujes
Juu ite en olle bissen perään ottamassa mautoa mut kyl sen voin myöntää et pilluu voi saada, korjatakseni sun paskan nopeuden niin se menee noin 50km/h,
riippuu menetkö virittelemään.- Anonyymi
polkupyöräki on nopeempi
- k
koita vittu kuljettaa semmone pari lavallista alkoholia ja kerro miten meni.
- enkehtaisajaa
mauton konttii ei mahdu lavaa... ja kopan sain menee reppuu helposti :) btw mautot on perseestä ja tykkään kiilata niitä mopolla vaikka ei ne mopotkaa mitää hienoja oo
- amissssssss
Mönkijä vie voiton rajotin pois nii pääset vähintään semmoset 90 km/h.
Ite otan Derbi SENDA DRD RACING SM 50 2012/2013 (kun ne mallit tulevat)
ite täytän heinäkuussa 15. :P Derbillä lähtee kunnol :) paitsi rajotukset on kyl ärsyttävät ku max nopeus derbillä on vitun iso verrattuna 45km/h, tietenkään en tiedä normi setupilla olevaa nopeutta kun ei ole semmoista videota.- ..................
Nii ne derbithän kulkee just ja tasan sen 45-50km/h niiku muutki mopot....
virittämällä pääset kovempaa mut sit ei oo normi setuppi enää
- anasdjg
"Juu ite en olle bissen perään ottamassa mautoa mut kyl sen voin myöntää et pilluu voi saada, korjatakseni sun paskan nopeuden niin se menee noin 50km/h,
riippuu menetkö virittelemään. "
Mee virittelemää ku on vuosittainen katsastus -_-- polaris äijä
mönkijä ennemmin ku mikää v*tun muovilaiva :))
- mopoilija
mautot on varmaan kivempia talvella kuin mopot. Mutta on niitten mauto kuskien ilmeet aika palkitsevia ku painaa niiten ohi joskus kesällä shortsit jalassa ku ne hikoilee siinä muovipurkissaan.
- hahahhaha
Eikös vuoden vaihteessa tule laki muutos, että mautolla ajamiseen tarvitsee AM-kortin? Jonka saa vasta 16v. eli pitäkää hauskaa jonnet :)
- ...eivittu
Mistäs sä tommosta repäset? :D
Se ei kulje edes yli 45/kmh, kyl kaikki vittu ottais kevarin mielummi ku mauton.
Ei vittu näitä urpoja random palstoilla.
- Anonyymi
Osta tratkori mönkijä
- Anonyymi
Alkuperäinen kysyjä on nyt 24-vuotias, saattaa olla ettei ostele mitään alaikäisten mönkijöitä enää 😁
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611165
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html472545- 372236
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131761Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421654Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351246Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61046Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo100986