Mopoauto vai traktorimönkijä?

Moro! olen 14 vuotias poika enkä tiedä kumman ottaisi kun saa kortin traktorimönkijän vai mopoauton. Jos ottaisin mopoauton olen harkinnu Chatenet ch26 ja mönkijänä polaris 550/850 xp. Ja ottaisin ehkä joskus 17 vuotiaana kevarin, mutta jos ottaisin mönkijän ottaisin kevarin 16 vuotiaana. Voisitteko autaa mopoa en perjaatteessa haluaisi.

19

4701

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mo

mauto

• suzuki pv vm-99

no 800cc mönkiä tietenki, ei mitään mautoja jos tuommoinenki vaihto ehto

• mopo?
        suzuki pv vm-99 kirjoitti:

no 800cc mönkiä tietenki, ei mitään mautoja jos tuommoinenki vaihto ehto

Tää keskustelu koskee mopoja. Mopo=50cc 800cc= joku astetta isompi mönkiä

• k

Hei päivää, olen itsekkin 14 vuotias poika joka saa seuraavana vuonna mopokortin.
      Ja itse olen ottamassa mopo auton jonka saan siskoltani.

Eli mopoauto kannattaa.. sateensuoja, voi ajaa talvisin.. takakontti tilaa subbareille / bisselle taikka mitälie haluatkaan varastoida. xD MAUTO FTW.

• HAHAHAHAHHAHAAHHAAHH

Vittu nauroin edelliselle :DDDDD Bisset voi kulettaa vaikka repussa ja sen sanon et pillua et tuu millää mopoautolla saamaan :DD Lähinnä naurun osaksesi kun porukka paahtaa ohi siitä sun kävelyvauhtia kulkevasta paskastasi.

• novttujes

Juu ite en olle bissen perään ottamassa mautoa mut kyl sen voin myöntää et pilluu voi saada, korjatakseni sun paskan nopeuden niin se menee noin 50km/h,
      riippuu menetkö virittelemään.

• Anonyymi

polkupyöräki on nopeempi

• k

koita vittu kuljettaa semmone pari lavallista alkoholia ja kerro miten meni.

• enkehtaisajaa

mauton konttii ei mahdu lavaa... ja kopan sain menee reppuu helposti :) btw mautot on perseestä ja tykkään kiilata niitä mopolla vaikka ei ne mopotkaa mitää hienoja oo

• amissssssss

Mönkijä vie voiton rajotin pois nii pääset vähintään semmoset 90 km/h.

• Ite otan Derbi SENDA DRD RACING SM 50 2012/2013 (kun ne mallit tulevat)
      ite täytän heinäkuussa 15. :P Derbillä lähtee kunnol :) paitsi rajotukset on kyl ärsyttävät ku max nopeus derbillä on vitun iso verrattuna 45km/h, tietenkään en tiedä normi setupilla olevaa nopeutta kun ei ole semmoista videota.

• ..................

Nii ne derbithän kulkee just ja tasan sen 45-50km/h niiku muutki mopot....
        virittämällä pääset kovempaa mut sit ei oo normi setuppi enää

• anasdjg

"Juu ite en olle bissen perään ottamassa mautoa mut kyl sen voin myöntää et pilluu voi saada, korjatakseni sun paskan nopeuden niin se menee noin 50km/h,
      riippuu menetkö virittelemään. "

Mee virittelemää ku on vuosittainen katsastus -_-

• polaris äijä

mönkijä ennemmin ku mikää v*tun muovilaiva :))

• mopoilija

mautot on varmaan kivempia talvella kuin mopot. Mutta on niitten mauto kuskien ilmeet aika palkitsevia ku painaa niiten ohi joskus kesällä shortsit jalassa ku ne hikoilee siinä muovipurkissaan.

• hahahhaha

Eikös vuoden vaihteessa tule laki muutos, että mautolla ajamiseen tarvitsee AM-kortin? Jonka saa vasta 16v. eli pitäkää hauskaa jonnet :)

• ...eivittu

Mistäs sä tommosta repäset? :D
        Se ei kulje edes yli 45/kmh, kyl kaikki vittu ottais kevarin mielummi ku mauton.
        Ei vittu näitä urpoja random palstoilla.

• Anonyymi

Osta tratkori mönkijä

• Anonyymi

Alkuperäinen kysyjä on nyt 24-vuotias, saattaa olla ettei ostele mitään alaikäisten mönkijöitä enää 😁

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      176
      11165
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      54
      5318
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      47
      2545
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      37
      2236
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1761
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1654
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1310
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1246
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1046
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      100
      986
    Aihe