Mistä johtuu että kissa oksentaa heti kuivamuonan jälkeen?Hän oikein haluaa saada sitä.Raapii kaapin oven auki ja kaata itse paketin ja ottaa ellei anneta heti.Ruoka on lekurin käynnin yhteydessä ostettu.Fyysisesti kaikki pitäis olla hyvin.Tähän asti sopinut.Olen huomannut,että kun on tarjolla kuivamuonaa ja märkää purkkiruokaa,hän ahmii kuivat ensin jä märät päälle ja oksentaa saman tien.
Kissa oksentaa heti kuivamuonan jälkeen
3
478
Vastaukset
- RiNa
ensinnäkin kuivamuonaa ja purkkiruokaa ei saisi antaa peräkkäin!
kuiva muonaa jotkut pitävät koko ajan esillä ja toiset antavat olla vaan yön ja ottavat aamulla pois.
minkä merkkistä kuiva muonaa annat??
jos annat jotain maito tai liha täyte kuiva muona tyynyjä niin kissasi saattaa olla allerginen!
me käytämme meidän kissalle royal canin pentu kuivamuonaa että siinä ei ainakaan ole ollut mitään.voit kokeilla esim sitä, vaikka onkin joillekkin aika kallista. - sussu
Jos kissasi hotkii kovalla kiireellä kuivamuonan, elimistö ei välttämättä ehdi käsittelemään kaikkea sitä ruokamäärää ja siksi tulee oksennuksena ylös. Eikä kannata samalla kertaa syöttää märkäruokaa ja kuivamuonaa. Sulavat kuitenkin eritahtiin.
Anna kissallesi pieni määrä kuivamuonaa kerrallaan että sen elimistö tottuu kyseiseen ruokaan ja lisää pikku hiljaa annoksia. - höh
kissa raasu =(... voikohan kissalla olla bulimia??!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1452540Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy232240Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1852063Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82501578Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1331320Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861184Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.1021128- 84937
Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har17912Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j69894