Itsensäpaljastaja

Lara

Joo, että tommosta onko muille sattunut, että joku mies jossain puistos öööö...:D))))

20

2414

Vastaukset

• Kysy vaan et kuinka monta kertaa. Tuntuu et ne ei muuta teekkään ku runkkaavat puskissa.

• Niin että missä ja koska ootte sellasia nähny?

• joku kirjoitti:

Niin että missä ja koska ootte sellasia nähny?

Torniossa, nehän saattaa kadulla kävellä illalla/alkuyöstä vastaan tai seisoa tien vieressä. Ei tunnu mikään estävän.

• lydia kirjoitti:

Torniossa, nehän saattaa kadulla kävellä illalla/alkuyöstä vastaan tai seisoa tien vieressä. Ei tunnu mikään estävän.

Onko Torniossa katu?

• ne viihtyvät kaupin ja pyynikin lenkkipolkujen seuduilla..
      Sekaan saa kai mennä vapaasti.

Niiltä saa muuten pikamunaakin paremmin kui baarista.

• Musta on ihanaa nähdä kun joku mies näyttelee kulliaan. Sen takia sitä jaksaa käydä esimerkiks Tampereella Kaupissa lenkillä. Mulle tulee aina kiimanen olo kun näen miehen näyttelevän tai jopa runkkavan jossain pusikossa. Oon itsekin aloittanut pillun vilauttelun kaupungilla. Esim istuskelen minihameessa ilman alushousuja puiston penkillä ja ammam helman nousta ylemmäksi ja levittelen reisiä. On ihana huomata jonkun miehen huomaavan mun karvattoman pillun.

• Kirjoitti Pena 50v itsensäåajastaja,

• On joo sattunut. Olen itse itsensäpaljastaja mies ja hetero. Erään kerran kun olin menossa puistoon paljastelemaan, huomasin puun takana samalla asialla olevan miehen. Hän pelästyi, mutta nostin käden ylös todeten ei hätää. Sanoin olevani samalla asialla ja kaivoin kaluni esiin. Siinä sitten olimme molemmat kullit paljaina ja heitimme jonkun sanan. No asia eteni niin, että paljastelimme yhdessä naisille jäykkiä siittimiämme. Oli aika kiihottavaa...no ainahan munan paljastaminen naisille kiihottaa.
      Joskus on joku nainen jäänyt katselemaan ja samalla kysenyt, miksi paljastelen kullia. Vastaan, että siksi kun se kiihottaa tavattomasti. Aina kun kaivan kyrvän esiin julkisella paikalla, seisokki on mahtava.

• Miltä susta itsestä sitten tuntui nähdä se toisen kulli ja miltä tuntui antaa sen nähdä sun kulli?

• MuakinKiinnostaa kirjoitti:

Miltä susta itsestä sitten tuntui nähdä se toisen kulli ja miltä tuntui antaa sen nähdä sun kulli?

No , tilanne oli aika yllättävä. Olin siis menossa paljastelemaan kaluani tuttuun paikkaan ja kullini oli jo turvonneena housuissa. Tämä toinen paljastelija oli siis siinä paikassa, missä itse olin tottunut olemaan ja hänellä siis kalu paljaana ja jäykkänä. Jotenkin siinä tuntui vaan luontevalta kaivaa oma kulli esiin ja ei hävettänyt, inhottanut tai mitään sellaista. Itse asiassa oli aika kiihottava tilanne vaikka olen kyllä täysin hetero.

Tietysti siinä tuli vertailtua kullejamme, mutta ei siinä .
        Jotenkin, kun naisia kulki ohi ja me molemmat olimme kyrvät paljaana, seisokki oli kyllä kovin mahdollinen.

• Munanpaljastaja kirjoitti:

No , tilanne oli aika yllättävä. Olin siis menossa paljastelemaan kaluani tuttuun paikkaan ja kullini oli jo turvonneena housuissa. Tämä toinen paljastelija oli siis siinä paikassa, missä itse olin tottunut olemaan ja hänellä siis kalu paljaana ja jäykkänä. Jotenkin siinä tuntui vaan luontevalta kaivaa oma kulli esiin ja ei hävettänyt, inhottanut tai mitään sellaista. Itse asiassa oli aika kiihottava tilanne vaikka olen kyllä täysin hetero.

Tietysti siinä tuli vertailtua kullejamme, mutta ei siinä .
        Jotenkin, kun naisia kulki ohi ja me molemmat olimme kyrvät paljaana, seisokki oli kyllä kovin mahdollinen.

Miten naiset sitten reagoivat, kun kyrpiä olikin kaksi samaan aikaan? Huomasitko olivatko reaktiot jotenkin erilaisia kuin yksin liikkeellä ollessasi?

Laukesitteko molemmat, lähdittekö omille teillenne samaan aikaan vai lähtikö toinen ensin ja oletteko tuota yhdessä paljastelua harrastaneet sen jälkeen?

Itse kanssa heteromies ja tuossa aiemmin syksyllä näin miehen, joka runkkaili pusikossa ja esitteli touhujaan naisille ketä sattui menemään ohi. Liekö sitten tilanteen yllättävyys vaikuttanut mutta kova erektio paukahti päälle itsellänikin tuota touhua todistaessa. Herra vain luikahti karkuun kun huomasi minun tulevan mutta loppulenkin ajan mulla kyllä juoksutrikoot pullotti aika mahtavasti. Jännä kokemus silleen.

• Anonyymi kirjoitti:

Miten naiset sitten reagoivat, kun kyrpiä olikin kaksi samaan aikaan? Huomasitko olivatko reaktiot jotenkin erilaisia kuin yksin liikkeellä ollessasi?

Laukesitteko molemmat, lähdittekö omille teillenne samaan aikaan vai lähtikö toinen ensin ja oletteko tuota yhdessä paljastelua harrastaneet sen jälkeen?

Itse kanssa heteromies ja tuossa aiemmin syksyllä näin miehen, joka runkkaili pusikossa ja esitteli touhujaan naisille ketä sattui menemään ohi. Liekö sitten tilanteen yllättävyys vaikuttanut mutta kova erektio paukahti päälle itsellänikin tuota touhua todistaessa. Herra vain luikahti karkuun kun huomasi minun tulevan mutta loppulenkin ajan mulla kyllä juoksutrikoot pullotti aika mahtavasti. Jännä kokemus silleen.

Joo, lauettiin molemmat. Spermat lensi kaaressa. Odotin kuitenkin, että siinä kulki nainen kohdalla ja sain laueta naisen nähden. Siitä sitten lähdimme omille teillemme. Olen hänet pari kertaa kyseisessä paikassa nähnyt ja molemmilla kerroilla olemme kaivaneet kalut esille. Siis yhdessä näytelleet kullejamme naisille. Muutoin toimin kyllä yksin

• Anonyymi kirjoitti:

Ilmeisesti olet BI.

• Anonyymi kirjoitti:

Joo, lauettiin molemmat. Spermat lensi kaaressa. Odotin kuitenkin, että siinä kulki nainen kohdalla ja sain laueta naisen nähden. Siitä sitten lähdimme omille teillemme. Olen hänet pari kertaa kyseisessä paikassa nähnyt ja molemmilla kerroilla olemme kaivaneet kalut esille. Siis yhdessä näytelleet kullejamme naisille. Muutoin toimin kyllä yksin

Minä olen myös itsensäpaljastaja ja transvestitti , minulla on lähinnä tapana paljastaa naapuritalossa yksin asuvalle reilu kuusikymppiselle naiselle. Talot lähekkäin taajama alueella , syksyisin ja talvisin pidän valot päällä ja verhot auki kun pukeudun rintaliiveihin , sukkanauhavyö ja nylonsukat ja korkokengät , kun runkkaan mun paljaaksi iso kulli niin että naapurin nainen näkee ikkunasta on tosi kiihottavaa kun runkkaa ja laukee niin että hän näkee.
        M 61 🙂👍

• Heiluttelen julkisilla paikoilla isoa kyrpääni.

• Kerro hiukan lisää. Esitteletkö kyrpääsi naisille vai miten on.
        Missä olet heilutellut ja mitä tapahtui?

• Olen nähnyt lapsena ja nuorena aikuisena. Paras on viimeiseltä työvuodeltani Hgin Hakaniemen bussipysäkillä. Siinä tämä selvä spurgu veteli käteen ja kellään ei ollut kiinnostusta istahtaa herran kanssa samalle penkille. Itse siihen tultuani sanoin sille että nyt lähet menemään siitä. Se oli kuin kuuro tai sokea, tuijotti eteensä ja vispasi. Ulkonäöstä päätellen juonut työkseen viimeiset 30 vuotta eikä kertaakaan käynyt suihkussa tuona aikana.

Hallin edessä seisoi poliisiauto mutta poliisia en nähnyt missään. Ajattelin että kyllä toi runkku tosta pitää pois saada ja lähdin kävelemään autoa kohden. Samassa hallista tuli kaksi poliisia,
      selostin tilanteen ja he lähtivät paikalle. Ei heidänkään tarvinnut kysyä että kuka kun kaikki muut olivat erkaantuneet metrien päähän. Runkku hallitsi siis koko pysäkkialuetta.

Niin poliisit ottivat tämän miesten miehen mukaansa ja veivät pahnoille.

• Lapsuudessa noita vilauttelijoita oli montakin. Eräs tarjosi tupakkia / kaljaa / rahaakin sitä vastaan että poikaporukalla katseltais. En tiedä muista mutta mä kävin sen luona kylässäkin yksin palkkiota vastaan. Ne oli ensimmäisiä kertoja kun yhdessä toisiamme runkattiin. Win-Win tilanne, ei kaduta!

• Yksi tyttö kertoi, että toisella luokan tytöllä oli tapana näytellä nättiä vittuaan lähellä oleville pojille tunneillakin salaa. Kysyin, kuinka pojat suhtautuivat. Sanoi, että ei ne juuri mitenkään, mutta mielissään olivat.

• Minä olen itseensäljastaja ja transvestiitti , paljastan itseeni ainoastaan vanhemmille upeille naisille , on tosi kiihottavaa runkata ja paljastaa iso paljaaksi ajettu kulli heille , tiovon että eivät pahastu kun on enemmän elämän kokemusta. En ole käymässä käsiksi . En yhtään pahastu jos joku nainen haluaisi paljastaa minulle , päinvastoin .
      M 61 🙂

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Greta Thunberg kritisoi Suomen hallitusta

”Tämä on epäonnistuminen”. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006515088.html Thunberg on liittänyt mukaan perustamansa Fridays for Future -liikkeen
      Maailman menoa
      264
      10723
    2. Tiesikö Martina miehensä taustat?

Turkkilainen miljonääri onkin irakilainen jolla huikea rikostausta? Askarruttaa tiesikö Martina mistä on kyse vai tuliko yllätyksenä. Joka tapauksessa
      189
      5720
    3. Sedu Koskinen aikoo järjestää isot juhlat

Näihin julkkiksiin ei näköjään päde mitkään lait tai korona tartu. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007637821.html Kyllä esim. taviksen ylioppilas
      Kotimaiset julkkisjuorut
      121
      5500
    4. Stefu kärähti taas amfetamiinista!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eikö tuolle sekoilulle näy loppua? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/b3a29a6e-ac7d-460f-bd45-23ee51898a72
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      4628
    5. Vapaavuorelle tuli kiire - Kaikki yleisötilaisuudet kielletään, mutta mites juottolat?

Pelimies Vapaavuoren loppupeli Helsingin johdossa meni kimuraiseksi koronakriisin vuoksi. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007637875.html "Vapaavuori
      Maailman menoa
      103
      3241