Eli löytyykö kaupungistamme urheiluliikettä, mistä voisi ostella käytettyjä urheiluvarusteita esim.luistimia ym. ?
Saisiko asiallisia vastauksia,kiitos?
11
6459
Vastaukset
- kiertelijä_
Katso tori.fi tai huutonetti.
Tuskin kirppareita kummempia liikkeitä löytyy.- Huoh,vaikeeta.
Hym, kun siis muistelin että jotkut urheiluliikkeetkin ovat ainakin joskus tuota tehneet. No ehkä ei sitten enää tai muistan väärin?
- löytyy kyllä
Lauritsalassa on urheiluvälinekirppis. Siellä on paljon luistimia, monoja, suksia jne. Olen itse ostanut sieltä luistimet ja laskettelumonot lapsilleni. Heitä googleen urheiluperhe niin löydät yhteystiedot.
- kalenteri
Löytyisikö joltakin uusi L.O.L joulukalenteri. Yhteys 0503649667 Pieni tyttö toivoisi ja minä maksaisin tietenkin Yst. terv.K.C.
- ai määs
Asiallinen vastaus mai ääs
- käytettyjä luistimia
oli yhdessä vaiheessa ainakin Koskimiehessä.
- jussi,,,,,,
minulla löytyy talvi välineitä,ei kyllä maksa oikein mitään,kerro mitä tarvitset niin katson löytyykö
- Omille ensin.
Hae sosiaalivirastosta maksusitoumus lapsen harrastusvälineisiin. Niinhän tekevät elintasopakolaisetkin aina uudet pyörät, luistimet ym ym. Suomalaiselle kuuluu ainakin samat oikeudet kun afrikasta, venäjältä tulleille. tee kantelu mikäli tulee hylkäävä päätös, esim eduskunnan oikeusasijamiehelle.
- Mirre.
heh, voi voi, vai käytettyjä kamoja joudutte käyttää, heh! Mikäs vika uusissa on?
En kyll omille lapsille oo koskaan ostanut käytettyjä. Enkä osta. Ei uudet liian kalliita ole. - joutsenossa
Meillä on tosi hyväkuntoiset poikien luistimet jääneet pieniksi. CCM rapid koko jotain 34-35.
Jos olette facebookissa, niin siellä ainakin pyörii lappeenrannan oma kirpputori-ryhmä jolla saa kysellä tavaroita.
Luulisin että ihan kirpputoreilta voisi löytyä tähän aikaan vuodesta, ainakin Prisman vieressä on Eurokirppis ja eikös keskustassa Kennedy-kampaajan lähellä ole lastenvaatekirppis...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613195Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741254- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180988Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47886- 60856
- 47819
- 46745
- 40731
- 39698