Kuulin kaupassa, että joku sanoi lastaan nimellä MERILIA. Kaunis nimi.. :)
Mitä te tykkäätte? Ei taida ihan kamalasti olla Merilia nimisiä tyttöjä.
Merilia
12
413
Vastaukset
- Täti
Itse en antaisi Merilia-nimeä ensimmäiseksi (kutsuma) nimeksi, vaikka ihan kelpo nimihän se on, kun sitä vähän aikaa makustelee.
Merilia-nimen on saanut alle 5 tyttöä vuosina 2000-09 ja 2010-12.
Ilmeisesti tämän nimisiä on tähän menenssä vain kaksi.missäköhän kaupassa olis tapahtunu, ja minkä ikäsestä lapsesta mahtaa olla kysymys, jos saa kysyä ;)
missäköhän kaupassa olis tapahtunu, ja minkä ikäsestä lapsesta mahtaa olla kysymys, jos saa kysyä ;)
- kuullut kaupassa
m.miko kirjoitti:
missäköhän kaupassa olis tapahtunu, ja minkä ikäsestä lapsesta mahtaa olla kysymys, jos saa kysyä ;)
Kauppaa en halua mainita, mutta lapsi oli kuitenkin alle 1v.
kuullut kaupassa kirjoitti:
Kauppaa en halua mainita, mutta lapsi oli kuitenkin alle 1v.
Okkei, arvelin vaan, että oliskohan ollu minun oma Merilia tyttö Kymenlaaksosta :D
m.miko kirjoitti:
Okkei, arvelin vaan, että oliskohan ollu minun oma Merilia tyttö Kymenlaaksosta :D
joka on 3kk ja asuu Pyhtäällä
- Shiander
En tykkää. Turhaa kikkailua. Tosin Merililja olisi vielä pahempi.
- shamel
En minäkään tykkää, tulee mieleen merilika.
- ++9087ygvb
KAMALA!
- vii.
Kaunis nimi, tosin itse tykkään lausuttuna "Meriliia"! Mutta kauniimpi kirjoitettuna lyhyempänä. Ihanaa, kun löytyy tällaisia uusia tuttavuuksia :)
- Anonyymi
Mun pikkusiskon nimi on merilia
- Anonyymi
Mä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1456783Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142488Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk471700Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141391Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna891252- 711097
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481055Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631053Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271049- 63966