Nimimerkki Cesium markkinoi suunnilleen kaikilla palstoilla hämäräperäisiä tuotteita kielletyillä menetelmillä. Palstat ovat yksityisten ihmisten keskustelupaikkoja eivätkä tarkoitettu mainostamiseen, näin sanotaan ohjeissa jotka löytyvät palstaluettelon alimmasta linkista vasemmalta.
Ilmoita palstan sefiffille tai ylläpidolle aina kun löydät tällaista markkinointia, jossa on sähköpostiosoite tai puhelinnumero.
Markkinointiin tulee käyttää maksullisia ilmoituksia.
Varokaa cesiumia
2
522
Vastaukset
- cesium
...uskotko sinä tosiaan näin, tai oleko vain kadellinen, että joku voi saata apua?
- cesium
V 86 aloin lukea Louise L. Hay kirja "Muuta ajatukset - muutat elämääsi".
Hän paransi itseään oikealla ruualla (tärkeät ravintoaineet) ja oikeilla ajatuksilla kohdunsyövästä.
Purkaksi vihaan ja antoi anteeksi. Kuuntelin hänen kasettia pari vuotta. Minä sain tästä itselleen hyvin paljon.
Toivon kaikilleen sama! Jos me olisimme virheettömät, ei olisi meillä ollut tarvetta tänne maailmaan syntyä.
L.L.Hay uskoo, että meidän väärä ajattelutapamme, suhtautuminen itseemme ja maailmaan aiheuttaa sairauksia (viha, syyllisyys, katkeruus ja kauna).
Käytämme usein lapsuudesta peräisin olevia uskomuksia ja ajattelumalleja.
Esim. älä puhu vieraille, minä en osaa mitään, olen liian laiska, liian tyhmä, liian vanha, minulle tämä ei sovi, minulle tämä on liian kallis, toiset eivät anna minun muuttua, tämä on heidän syynsä, minun lääkärini ajattelee toisin, mitä toiset ajattelevat…
Toinen tärkeä tekijä on aineiden puutostilat.
Saasteisiin, geeniperimiin ja muihin vastaaviin me emme voi paljon vaikuttaa, mutta meillä on mahdollisuus ottaa selvää, mitä me itse voimme tehdä oman terveytemme hyväksi.
Ensisijaisesti olemme itse vastuussa omasta terveydentilastamme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3336297Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483776- 81933
- 52860
- 41800
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67769
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130743- 49738
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14661