Mistä sanoista nämä kirjainyhdistelmät tulevat?
KSO ja KTS nimitykset
5
2576
Vastaukset
- asdf00860876asdf
Oletettavasti ei mistään. Tämän tyyppisille tuotteille on laadittu usein juuri 3-kirjaiminen kirjainyhdistelmä, joka muuttuu esim mallin uudistuessa. Kirjainyhdistelmä on kätevä esim tukkuliikkeiden ja kaupan hyllyillä määritellen yksiselitteisesti ja lyhyesti tuotteen.
Voi olla että kyse on K sarjan venttiilistä ja voi olla että SO:lla ja TS:llä on jokin lyhennysmerkitys kirjainyhdistelmän laatijan omasssa mielessä, mutta yhtä hyvin saattaa olla, ettei niillä ole.Tillluft ja Supply sopivat tuloilmaventtiiliin, mutta S ja O ei aukea.
Lisäkirjaimet esim KTSS viittaa saunaan, KSOV vaimennettu KSOJ jousella, KSOS saunaan. Kiinnityskehyksissä KKT =KiinnitysKehys Tiivisteellä ja arvaampa, että KKU on sama Utan tiivistettä. - tietäjä
Kirjainyhdistelmät ovat valtakunnanjohtajan Pekka Siitoisen käsialaa, K, tarkoittaa krinstinuskoa, S, suomalaisuutta ja O, omahyväisyyttä.
Toivottavasti vastauksestani oli hyötyä. - NaapurinVesa
Kiitos, vastauksestasi oli hyötyä!
Onneksi selvittiin puhumalla tällä kertaa! - Akvtk
Olehyvä! Olethan jatkossakin yhteydessä minuun jos tarvitset lisätietoa kyseisitä elimistä. Espoolainen, olen käytettävissäsi.
Nimimerkkini ei mahtunut kokonaisuudessaan nimimerkkiosioon, laitoin siihen lyhenteen "Akvtk" (Alakerran vesan tietäjäkaveri) - Daniel Strömber
Fläktwoodin venttiilejä, kso poistoilmaventtiili ja tuloilma kts
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492023Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051727- 931557
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781193- 671150
- 251061
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73956- 45937