..aloittaa seurustelu?
oon kohta 13, seurustelen, ollaan oltu yhes jo melkee vuos..
minkä ikäsenä vois siis ekan kerran olla yhdynnäs?
kiitti vastaajille!
(:
minkä ikäisenä...
7
243
Vastaukset
- LiinuTiina
Minusta yhdyntä ei ole ikäsidonnainen vaan parisidonnainen juttu. Ku meet naimisiin, on oikea aika.
- sognsiorhnstjhtej
^^samaa mieltä
- oikeelhetkel c:
meille terkkari tuli juttelemaan ja sano et jos on suunnilleen saman ikäsii ettei toinee oo esim.15 ja toinen 20 nii voi olla ekan kerran yhdynnäs sit ku silt tunuu mut suositteli kovasti suojausta. itse eka kerta oli 13 ½v. ja "SUOJATTUNA"!!! mut kaikist parason sillo ku silt tuntuu ja luottaa toisee
- fghjkdlöäes
JA RAKASTAA SITÄ TOISTA !
Vanhempana voi alkaa katumaan jos noin nuorena harrastaa yhdyntää.. :&
- 46344634
Sitten kun on valmis kantamaan vastuun mahdollisista seurauksista (mikään ehkäisykeino ei ole 100% varma). Suosittelisin odottamaan vielä ainakin vuoden.
- Niknaksu
Olin itse ekan kerran yhdynnässä 15-vuotiaana, ja tänäkin päivänä toivon, etten olisi tehnyt sitä kyseisen tyypin kanssa. Olin ihastunut, mutta nykyään aikuisena näen asiat miten ne oikeasti olivat. Tyyppi halusi erota pian sen jälkeen, kun oli saanut mitä oli halunnutkin.
Joten suosittelen miettimään. Seksiä ehtii harrastaa kyllä myöhemminkin, mutta sitä ensimmäistä kertaa ei tule enää ikinä. Omasta mielestäni yhdyntä on enemmän aikuisille tarkoitettua.
Vaikka sitä nuoret harrastavat ja aina vain kuulee että paljon nuoremmat tekevät niin. Kuitenkin tärkeintä että tietää mitä itse haluaa, voin sanoa etten niin suosi tätä nuorten kiirettä harrastaa yhdyntää. Kyllä sitä kerkeää tehdä vanhempana, tuossa iässä on vain hyvä vielä viettää nuoruutta. Sekä miettiä mitä oikeasti haluaa, kuulee niin useasti että on tehnyt nuorena jotain ja katuu vanhempana.
Ja kun sitten joskus ajattelee,että on valmis ja silleen. Niin pitää muistaa käyttää ehkäisyä, se on erittäin tärkeätä. Ystäväni joskus teki tyhmästi eikä käyttänyt.. ja on nyt pienen pojan äiti, tämän vanhemmat joutuvat kasvattaa tämän kun eivät halunneet luopua adoptoitavaksi. Kyseinen kuitenkin 14v tyttö, että menee lapsuus vähän ohisuun kun hölmöilee.
Vinkkinä vain, nauti nuoruudesta nyt kun pystyy. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482503
- 1801748
- 921598
- 691583
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k61005- 80958
- 68891
- 61856
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188854- 61818