Kertokaa mitä vikaa mussa oikein on kun en kelpaa kenellekkään?

GM0

Oon 16 v. tyttö, pituutta 160 cm painoa kamalat 45 kg. Siniset silmät, punaset puolipitkät hiukset. Pukeudun niinkuin itse tykkään eli erotun massasta, ainakin jotenkin. Kuuntelen rockia, sekä joitain "massateini" biisejä mitä kuuluu radiosta vähän väliä. Oon sosiaalinen ja heitän läppää vähän väliä, kavereita löytyy tyttöjä sekä poikia. Ihmiset viihtyy mun seurassa, hyväksyn kaikenlaiset ihmiset, sanon asiat suoraan hienostelematta. Pystyn sanomaan mielipiteeni ja seistä sen takana. En valehtele koskaan, koska se satuttaa ennemmin tai myöhemmin. En polta, enkä käytä alkoholia. (En ole edes maistanut.) Mutta mikä vika mussa on kun en kelpaa vakavaan suhteeseen kenenkään kanssa, vaikka kuinka moni kehuu ulkonäköä ja luonnetta? Pitäskö mun uskoa mun "pään sisällä olevaan pieneen ääneen" joka kuiskii että "Älä usko niitä, ne valehtee että sulle tulis hyvä mieli."

20

267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Kamalat 45kg?? Ei sulla ole mikään kiire mihinkään suhteeseen, kun on elämää vielä edessä :) Kyllä se joku vielä löytyy, eikä heti kannata alkaa etsiä vikaa kenestäkään, edes itsestä.

    • Voihan v

      Mullekylläkelpaisit.

    • 1231231231231

      Ajatusmaailmasi kusee

    • GM0

      Ajatusmaailmani kusee luultavasti sen takia että oon kokenu 5 vuoden koulukiusaamisen ja sen aiheuttamat traumat sekä mielenterveysongelmat.

      • jokukiusattu

        Koulukiusaaminen on kyllä raskas juttu, tiiän koska mua on kiusattu koulussa,
        kerran mua hakattiin koulussa 2 vuotta putkeen päivittäin,
        ei sussa varmaan mitää vikaa oo.


      • GM0

        Mutta mielenterveysongelmat huomaa ainoastaan mielialan vaihteluista jotka on pahimpina päivinä samaa luokkaa kun paksuna olevalla naisella. :D Oli pakko selventää.


    • KYLLÄ

      Juu, kyllä kelpaisit ja hieno juttu myös tuo päihteettömyys :)

    • .

      joku on varmasti ihastunut, sä et vaan tiiä sitä

    • hhkeyof

      Mun mielestä tää kuulostaa niin säälittävältä.

      Eka latelt jotain liutan jotain ulkonäkö juttuja, ja sitten kerrot olevasi vielä koulukiusattu. Sitten kaikkien piäis olla, että;

      "Voi suo raukkaa. Oot niin nätti ja kuulostat mukavalta. oi, voi :((((("

      Syy miksi et ole yhdessä:

      Olet niiin täynnä itseäsi tai sitten vaan olet kerjäämässä täällä kehuja ja säälipisteitä. Kukaan ei ole täydellinen.

      • GM0

        Päinvastoin! En todellakaan halua tai edes odota tuollaisia kommentteja. Haluan vaan yrittää ymmärtää ihmisiä että teenkö mä tästä kaikesta ongelman vai tekeekö ihmiset tästä ongelman. Mä en todellakaan ole itseäni täynnä, enkä kerjää kehuja/säälipisteitä koska en tarvitse niitä. Ja kukaan ei todellakaan ole täydellinen olen kyllä huomannut sen.


    • Kyllävain

      Tämän perusteella olisit melkein saman lainen kuin minä paitsi tyttö versiona. Mulla tosin ei tunnu olevan edes kunnollisia ystäviä. Mietin usein itse mikseivät tytöt ole kiinostunut minusta, vaikka koitan olla ystävällinen heille ja avoin. Itse olen 17v poika pituutta 180 cm ja painoa 65 kg. sini vihreät silmät ja ruskeat hiukset. Olen tosin hyvin dominoiva ihminen ja pysyn sanojeni takana, voisikohan se johtua epä suosiostani. Minua on kiusattu ala ja ylä asteella joutunut usein tappelemaan ilman syytä. Ja sanallista herjaamista tuntuu olevan aina. Jotkut asiat kyllä loukkaavat mut minkäs sille enään tekeepi. Jos vain tuntisin sinut ja olisin kanssasi tekemisissä niin uskoisin et voisin olla kanssasi ystävä tai jotain vakavampaakin. Kun ei tunnu olevan mitään syytä miksen koittaisi sinuun tutustua. Kyse on yleensä, ettei toinen osa puoli halua jatkaa kanssa käymistä.

    • Moikka,

      älä usko siihen alaspainavaan ääneen. Oot tosi nuori, ehkä on parempi, että ennen vakavaa parisuhdetta tutustut rauhassa itseesi. Opettele hyväksymään itsesi sellaisena kuin olet. Elämässä tapahtuu ajallaan asioita. Pojat sun iässä ei välttämättä etsi vakavaa parisuhdetta. Hienoa, että sulla on paljon kavereita. Vaikutat ajattelevalta ja fiksulta tytöltä. Sillä on tarkoitus, että olet juuri omanlaisesi.

      Sulla on elämässä paljon ihania asioita, joihin kannattaa keskittyä. Unelmia on hyvä olla ja ne toteutuvat aikanaan, jos niin on hyvä.

      Tsemii,
      Ritva, Kirsi ja Rosa
      Saappaasta

    • xxxxxxxxxxxxxxcxxxxx

      peli on menetetty olet jo 16, elämä lopussa.

    • huohhhh

      Tuo on niin helvetin raivostuttavaa AAAAAAAAARRRRFJFJGJFJFJFJDJFJDJDJDJD!!!!!!!!
      oon 16 wee miksei mul oo ollu 15 eri poika kaverii niinku amerikkalaisissa teini ohjelmis?? Oot säälittävä koeta kasvaa ku meet opiskelee korkeammalle varmasti tapaat paljonki poikia, TAI SITTEN TEE ITSE ALOITE VAIKKA OLETKIN TYTTÖ

      • GM0

        Tän jutun ideahan on se että en voi käsittää miks oikeesti, kaikki muut omalla paikkakunnalla saa aikaan parisuhteen mutta minä en. Oon tehnyt alotteen vaikka KUINKA monesti mutta en oo koskaan kelvannu.


      • Meeeeeeeh
        GM0 kirjoitti:

        Tän jutun ideahan on se että en voi käsittää miks oikeesti, kaikki muut omalla paikkakunnalla saa aikaan parisuhteen mutta minä en. Oon tehnyt alotteen vaikka KUINKA monesti mutta en oo koskaan kelvannu.

        Kiva kun 4 yöllä kirjoittelet. Ettet vain epätoivoon vaipunut vain koska kaikilla muilla on poikaystävä ja sen takia haluat itsekin? Ehtiihän sitä viel seurustella ota rauhassa


      • GM0
        Meeeeeeeh kirjoitti:

        Kiva kun 4 yöllä kirjoittelet. Ettet vain epätoivoon vaipunut vain koska kaikilla muilla on poikaystävä ja sen takia haluat itsekin? Ehtiihän sitä viel seurustella ota rauhassa

        Eipä ollut parempaakaan tekemistä kuin kirjoittaa... Ja saattaa olla toki sekin, ehkä musta ei oikeasti ole kenenkään seurustelukumpaniksi. Musta olis niiin kiva kun olis joku jonka kanssa vois olla lähemmin ja pitää hyvänä. Sinkkuus alkaa pikkuhiljaa melkeimpä hävettämään kun ei ole juurikaa minkäänlaista kokemusta... Kyllä nyt suudeltua on tullut, mutta eipä sen ihmeempiä.


    • totuus_

      Oot liian laiha kun painat 45 kg!! voisit vähän lihottaa itseäsi nii ehkäpä sitten kelpaat jollekin :) tuskin sinussa mitään vikaa on mutta ehkäpä sä joskus löydät jonkun tai sitten et..

    • jesseman567

      ooon ite 7 luokall painan 55kg ja se on 13-vuotiaan normipaino

    • anorektikkoko?

      jos 55 kg on 13-vuotiaan normipaino,oonks mä anorektikko ku oon 153cm ja 44kg?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      314
      3672
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      268
      2115
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      99
      1449
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1353
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      93
      1338
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1207
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1198
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1034
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1028
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      924
    Aihe