litistetty

väsy)

En tiedä mistä aloittaisin. Onnellisia aviovuosia muutama takana. Uusioperhe. Alun huuma kai jo takana. Miehellä lapsia kolme, mulla yksi. Tapellaan nykyään jokaisesta jutusta(melkein) . Yhteiset hetketkin jotenkin kortilla. Pyytäessäni jotain, tuiskaistaan tai viedään asia kokonaan pois. Just asennettiin uusi hella, joka jäi hieman vinoon. Olin kai kohtuuton pyytäessäni, että voisko sitä viel hieman säätää. Sain vastauksen älä aina inise. Jostain vastaavasta asiasta tokaisi, että jos ostat ja joku tulee asentaa, ni hän lähtee. Mä vaan oon ihan rikki ja mua itkettää koko ajan. Kerään itseni lapseni ja työni vuoksi. Lisäksi lapsestani on tullut hänelle käsittämätön rasite. Koska hänen mielestään, en ole osannut kasvattaa lastani. Miten pääsemme tästä yli? Onko joku kokenut uusiopeheessä samoja juttuja.

5

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :(

      Kauhealta kuulostaa. :( Sun pitäisi nyt saada levättyä - ja sitten pitäisi miettiä tulevaisuutta. Voimia!

    • väsy)

      Ja kattellessa tv:tä kysäsin onko tää se ja se ohjelma. Mies kääntää kanavaa ja tokasee kato mitä haluut...enhän mä käskeny kääntää kanavaa? Vie aikansa ennen kuin löydän takaisin kanavan jota hän katsoi. Lähden pois olkkarista ja itku tulee...mä oon se nipottaja ja nyppijä?

    • totinen.

      Pasa tyyppi. Kannattaa hipsiä pois tuollaisesta. Uusperheessä taitaa nyt käydä ilmi minkä takia juttu ei ole toiminut.

    • syksyn jatkoa...

      Jos saisitte miehen kanssa kahdenkeskistä aikaa, lapset hoitoon siksi aikaa etteivät ole teitä keskeyttämässä. Saisitteko mahdollisesti puhuttua asioista kunnolla kun istuisitte alas ja puhuisitte kaiken avoimesti toisillenne. Joskus joku olematon asia alkaa ärsyttää toisessa, mutta takana voi olla joku aivan toinen asia miksi alkaa toisen pikkuiset sanat tai teot ärsyttämään. Se voi olla joku työasia joka vaivaa ja purkaa sitä toiseen piikittelemällä. Tällaisetkin kun saisitte puhuttua ja jos taustalta löytyisi joku sellainen. Saisit myös kerrottua kuinka pahaa mieltä mies saa aikaan sanoillaan, ei välttämättä ymmärrä kuinka paljon oikeasti loukkaakaan noilla "pikku"teoillaan. Voimaa ja jaksamista, toivottavasti asia selkenee!

    • saatana

      uusperhe ei toimi. ja eiköhän ukon kuulu hyväksyä sun yksi lapsi jos sinä hyväksyt kolme!
      pataan ukkoa jos ei meno muutu!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1525
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1097
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      996
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      917
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      842
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      640
    Aihe