Hei, olen Demo-poika, olen n. 15 kuukautta vanha ja lähtöisin olen Kainuusta, Sotkamon ja Kajaanin välimaastosta. Olen 7-8-päisen pentueen yksi jäsen. Äitini on karjalan karhukoira ja isäni kaukkarin ja mastiffin sekoitus. Senverran lapsuudestani, että olen tipahtanut maalipurkkiin pienenä, joten jos joku tunnistaa siitä pienestä "lipsahduksesta" minut, niin hyvä. Nykyisin asustelen "uusioperheessä", koska syntymäkodistani hakenut henkilö joutui luopumaan minusta ja siirryin lähellle entistä kotiani. Olen erittäin tarkkaavainen perheeni jäsenistä, varsinkin lapsista. Ahdistun joskus päivällä kun pojat ovat koulussa ja isäntäni töissä. Yöllä minua sapettaa eniten se kun perheeni ainoa naispuolinen jäsen on yötöissä aina vain. Usein hipsin nuorimman pojan huoneeseen nukkumaan, koska olen sangen tuuheaturkkinen ja leivinuunin viereesä on hiton kuuma. Illan hämärtyessä joku outo voima saa minut valpastumaan ja haluan tarkastella pihapiirimme mahdollisten hämäräveikkojen varalta. Vapiskaa jannut! Nyt olisin kiinnostunut tietämään, mitä minun muille sisaruksille kuuluu, koska kadonneen jäljillä-ohjelmaan kuuluu olevan niin vaikea päästä, varsinkin jos ei kuuluu homo sabiens-lajiryhmään.
Löytyykö siskoja tai veljiä?
Demonstraatio
0
171
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606684- 1003442
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262770- 212438
- 271963
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3581842- 251680
- 321548
- 491502
- 111482