Hei, olen Demo-poika, olen n. 15 kuukautta vanha ja lähtöisin olen Kainuusta, Sotkamon ja Kajaanin välimaastosta. Olen 7-8-päisen pentueen yksi jäsen. Äitini on karjalan karhukoira ja isäni kaukkarin ja mastiffin sekoitus. Senverran lapsuudestani, että olen tipahtanut maalipurkkiin pienenä, joten jos joku tunnistaa siitä pienestä "lipsahduksesta" minut, niin hyvä. Nykyisin asustelen "uusioperheessä", koska syntymäkodistani hakenut henkilö joutui luopumaan minusta ja siirryin lähellle entistä kotiani. Olen erittäin tarkkaavainen perheeni jäsenistä, varsinkin lapsista. Ahdistun joskus päivällä kun pojat ovat koulussa ja isäntäni töissä. Yöllä minua sapettaa eniten se kun perheeni ainoa naispuolinen jäsen on yötöissä aina vain. Usein hipsin nuorimman pojan huoneeseen nukkumaan, koska olen sangen tuuheaturkkinen ja leivinuunin viereesä on hiton kuuma. Illan hämärtyessä joku outo voima saa minut valpastumaan ja haluan tarkastella pihapiirimme mahdollisten hämäräveikkojen varalta. Vapiskaa jannut! Nyt olisin kiinnostunut tietämään, mitä minun muille sisaruksille kuuluu, koska kadonneen jäljillä-ohjelmaan kuuluu olevan niin vaikea päästä, varsinkin jos ei kuuluu homo sabiens-lajiryhmään.
Löytyykö siskoja tai veljiä?
Demonstraatio
0
184
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921806- 851272
- 1101133
- 73987
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 36752
- 47751
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673