Tammikuun sää

Riittääkö hellettä tammikuussa?

11

835

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mexican

      Ihan samaa haluisin tietää kun tässä suunnitellaan Meksikon matkaa, sais lennot 900€ ja ei olla siel käyty. Saa muutenkin kertoo vinkkii mihin omatoimimatkaajan kannattaa mennä :)

    • ainahyväilma

      mistäpä sen voisi tietää mutta katso weather.org keskiarvot ....

    • lolzzzz

      äöäöäöä kai... jos siel ei oo talvee ikuna :3

    • Sateentekijä

      No kyllähän siellä nyt lämmintä näyttäis piisaavan, enemmän mua huolestuttais toi sade.. Pitääkö noi ennustukset kuinka hyvin yleensä paikkansa?

      • säkästä kiinni

        meillä satoi parina päivänä kaatamalla, ja yksi ilta. Ei tuo nyt mahdotonta oo, mutta ei siellä kyllä sitten mitään juuri viitsi tehdäkään, jos vettä tulee. Se kun ei yleensä ole mitään pientä tihkua :)


    • Kylmä siellä on

      ei riitä. Me oltiin maliskuun 2 ekaa viikkoa, eikä siellä silloinkaan mikään "helle" ollut. Tosin, mä pidän 30 vasta helteenä (kuten Thaimaassa). Yöt voivat yllättää, villatakki ei ole yhtään liikaa Mexicossa edes maaliskuussa!

      • Basta

        Jep jep...olin maaliskuun alussa 2012 Carmenissa 2 vkoa, mitään pitkähihaista ei edes ollut mukana eikä niitä kyllä tarvittukaan. Päivälämmöt koko ajan yli 30 ja yöt myös todella lämpimiä, mutta ihmiset on niin erilaisia, toiset palelee vaikka saunassa ;) Nyt mennään ensi tammikuussa Mexicoon, tilastojen mukaan keskilämpötila jossain 27 - 30 tienoilla, kyllä se ainakin mulle riittää!


      • maa ei jääs
        Basta kirjoitti:

        Jep jep...olin maaliskuun alussa 2012 Carmenissa 2 vkoa, mitään pitkähihaista ei edes ollut mukana eikä niitä kyllä tarvittukaan. Päivälämmöt koko ajan yli 30 ja yöt myös todella lämpimiä, mutta ihmiset on niin erilaisia, toiset palelee vaikka saunassa ;) Nyt mennään ensi tammikuussa Mexicoon, tilastojen mukaan keskilämpötila jossain 27 - 30 tienoilla, kyllä se ainakin mulle riittää!

        Menkää vaa. Älkääkä palelko.


      • Rölli1111
        Basta kirjoitti:

        Jep jep...olin maaliskuun alussa 2012 Carmenissa 2 vkoa, mitään pitkähihaista ei edes ollut mukana eikä niitä kyllä tarvittukaan. Päivälämmöt koko ajan yli 30 ja yöt myös todella lämpimiä, mutta ihmiset on niin erilaisia, toiset palelee vaikka saunassa ;) Nyt mennään ensi tammikuussa Mexicoon, tilastojen mukaan keskilämpötila jossain 27 - 30 tienoilla, kyllä se ainakin mulle riittää!

        Monta kertaa Meksikossa Jukatanin niemimaalla käyneenä kerron että joka kerta on ollut viileitä iltoja ja toisinaan myös viileitä päiviä. Välillä lämmöt olleet yli 30 ja välillä n 20 ja pilvistä ja tuulista.


      • Basta
        Rölli1111 kirjoitti:

        Monta kertaa Meksikossa Jukatanin niemimaalla käyneenä kerron että joka kerta on ollut viileitä iltoja ja toisinaan myös viileitä päiviä. Välillä lämmöt olleet yli 30 ja välillä n 20 ja pilvistä ja tuulista.

        No vaan eipä ollut maaliskuussa 2012...


    • täällä - 18'c

      Ja kyl mä luulen, ett me kaikki finskataalandelaiset taretaan Mehikossa helmi-maaliskuun taitteesse jne. Jättekul och trevlig resa på alla..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      958
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      694
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe