Riittääkö hellettä tammikuussa?
Tammikuun sää
11
835
Vastaukset
- Mexican
Ihan samaa haluisin tietää kun tässä suunnitellaan Meksikon matkaa, sais lennot 900€ ja ei olla siel käyty. Saa muutenkin kertoo vinkkii mihin omatoimimatkaajan kannattaa mennä :)
- ainahyväilma
mistäpä sen voisi tietää mutta katso weather.org keskiarvot ....
- lolzzzz
äöäöäöä kai... jos siel ei oo talvee ikuna :3
- Sateentekijä
No kyllähän siellä nyt lämmintä näyttäis piisaavan, enemmän mua huolestuttais toi sade.. Pitääkö noi ennustukset kuinka hyvin yleensä paikkansa?
- säkästä kiinni
meillä satoi parina päivänä kaatamalla, ja yksi ilta. Ei tuo nyt mahdotonta oo, mutta ei siellä kyllä sitten mitään juuri viitsi tehdäkään, jos vettä tulee. Se kun ei yleensä ole mitään pientä tihkua :)
- Kylmä siellä on
ei riitä. Me oltiin maliskuun 2 ekaa viikkoa, eikä siellä silloinkaan mikään "helle" ollut. Tosin, mä pidän 30 vasta helteenä (kuten Thaimaassa). Yöt voivat yllättää, villatakki ei ole yhtään liikaa Mexicossa edes maaliskuussa!
- Basta
Jep jep...olin maaliskuun alussa 2012 Carmenissa 2 vkoa, mitään pitkähihaista ei edes ollut mukana eikä niitä kyllä tarvittukaan. Päivälämmöt koko ajan yli 30 ja yöt myös todella lämpimiä, mutta ihmiset on niin erilaisia, toiset palelee vaikka saunassa ;) Nyt mennään ensi tammikuussa Mexicoon, tilastojen mukaan keskilämpötila jossain 27 - 30 tienoilla, kyllä se ainakin mulle riittää!
- maa ei jääs
Basta kirjoitti:
Jep jep...olin maaliskuun alussa 2012 Carmenissa 2 vkoa, mitään pitkähihaista ei edes ollut mukana eikä niitä kyllä tarvittukaan. Päivälämmöt koko ajan yli 30 ja yöt myös todella lämpimiä, mutta ihmiset on niin erilaisia, toiset palelee vaikka saunassa ;) Nyt mennään ensi tammikuussa Mexicoon, tilastojen mukaan keskilämpötila jossain 27 - 30 tienoilla, kyllä se ainakin mulle riittää!
Menkää vaa. Älkääkä palelko.
- Rölli1111
Basta kirjoitti:
Jep jep...olin maaliskuun alussa 2012 Carmenissa 2 vkoa, mitään pitkähihaista ei edes ollut mukana eikä niitä kyllä tarvittukaan. Päivälämmöt koko ajan yli 30 ja yöt myös todella lämpimiä, mutta ihmiset on niin erilaisia, toiset palelee vaikka saunassa ;) Nyt mennään ensi tammikuussa Mexicoon, tilastojen mukaan keskilämpötila jossain 27 - 30 tienoilla, kyllä se ainakin mulle riittää!
Monta kertaa Meksikossa Jukatanin niemimaalla käyneenä kerron että joka kerta on ollut viileitä iltoja ja toisinaan myös viileitä päiviä. Välillä lämmöt olleet yli 30 ja välillä n 20 ja pilvistä ja tuulista.
- Basta
Rölli1111 kirjoitti:
Monta kertaa Meksikossa Jukatanin niemimaalla käyneenä kerron että joka kerta on ollut viileitä iltoja ja toisinaan myös viileitä päiviä. Välillä lämmöt olleet yli 30 ja välillä n 20 ja pilvistä ja tuulista.
No vaan eipä ollut maaliskuussa 2012...
- täällä - 18'c
Ja kyl mä luulen, ett me kaikki finskataalandelaiset taretaan Mehikossa helmi-maaliskuun taitteesse jne. Jättekul och trevlig resa på alla..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116958- 125906
- 78694
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483