Korjaamokutsut?

Kolinaa...

Onko niitä VAG-korjaamokutsuja etupään tarkastukseen tullut vielä kellekään? Maahantuoja kyllä muistaa lähettää kaikenlaisia mainoksia, mutta tässä asiassa ei näytä olevan aktiivinen...
Ruvetaanko boikotoimaan?

8

1419

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pekka poika

Kävin ja yhdessä katsottiin kaverin kanssa ja kaikki oli OK.Hyvin hoidettu homma..Ota yhteyttä liikkeeseen ja kysy......jos ei tule kutsua. Kutsu on voinut mennä edelliselle omistajalle....

• Audisti

Tuli kutsu. Stockkalla hoitivat määräaikaishuollon yhteydessä, sanoivat vaihtaneensa parit osat. Hyvää palvelua ja homma toimi.

• A4 vm -95

Homma hoidettiin Tampereen laakkosella hyvin, ilman mukinoita. Molemmat kampanjavarret meni vaihtoon, oli kuulemma rajatapaus mutta sanoin että laitetaan vaan vaihtaen ja homma oli selvä.

Niin ja samalla saa diagnoosin muistakin varsista ja ne voi vaihdattaa vaikka muualla jos ei merkkiliikkeen hinnat innosta.

• Tullut on

Tulihan allekirjoittaneellekin kutsu ja homma hoitui mallikkaasti huollon yhteydessä.

Mahtaakohan autosi olla tuontiauto? Meinaan että kampanjat tulevat maahantuonnin tietojärjestelmästä, eivätkä Akesta. Jos olet tuonut autosi itse, menee kutsu viimeiselle auton myyneelle esim Saksassa! Tuontiautojen omistajien pitää varmaankin itse seurata ja valvoa mahdollisia kampanjoita...

• Elemo

Alatukivarret vaihdettiin määräaikaishuollon yhteydessä. Mitään kutsuja ei kuulunut, johtunee siitä että on itse maahantuotu auto.

Eli kannattaa olla itse aktiivinen asian suhteen ja mennä käymään jossain Audi-liikkeessä.

• A6 2.8V6

Alatukivarret jouduttiin vaihtamaan Audiini määräaikaishuollon yhteydessä jo vuosi sitten, maksoi luokkaa 1 k€ Stockan huollossa. Onko kokemusta, saako rahaa takaisin nyt?

• Kolinaa..

..tehtiin myös minun A6Q 2.8siini. Maksoin itse koko lystin(tosin hammasta purren). Johtuukohan siitä ettei kutsua tule? Taitaa Stockka pelätä että nostan asiasta meteliä? Onko kukaan saanut hyvitystä???

• näin

JOS ETUPÄÄ ON VÄLYSTÄ.MIKSI VIEDÄ MAAHANTUOJALLE TARVIKE LIIKEESTÄ SAA ALUKPERÄSIÄ OSIA PUOLEEN HINTAAN.TYÖNKIN SAA PUOLEEN HINTAAN.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      340
      6375
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3806
    3. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      82
      970
    4. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      880
    5. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      836
    6. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      820
    7. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      137
      813
    8. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      8
      803
    9. Haluatko sitten

Rakastella miten paljon?
      Ikävä
      68
      800
    10. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      14
      721
    Aihe