Sähköpostiin "tunkeutuminen"

---Nala---

Pystyykö omalta koneelta pääsemään sähköposteihin, joihin on kirjauduttu tällä koneella? Siis että pääsis niihin sähköposteihin sisälle. Miten? Tämä olisi tosi tärkeetä.

15

1689

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehkä

      Sulla pitää olla niiden sähköpostien käyttäjätunnukset ja salasanat.

      • Minä

        Suomi24:een pääsee sivuhistorian kautta.Aika ihme juttu muuten,vaikka olisi kirjautunut pois.
        HUOM!!!! Tiedoksi ylläpitäjälle/valvojalle


      • eikä pääse
        Minä kirjoitti:

        Suomi24:een pääsee sivuhistorian kautta.Aika ihme juttu muuten,vaikka olisi kirjautunut pois.
        HUOM!!!! Tiedoksi ylläpitäjälle/valvojalle

        >Suomi24:een pääsee sivuhistorian kautta.Aika ihme juttu muuten,vaikka olisi kirjautunut pois.
        HUOM!!!! Tiedoksi ylläpitäjälle/valvojalle<

        -Ei takuulla pääse, kun olet kirjautunut ulos sähköpostistasi!


      • minä
        eikä pääse kirjoitti:

        >Suomi24:een pääsee sivuhistorian kautta.Aika ihme juttu muuten,vaikka olisi kirjautunut pois.
        HUOM!!!! Tiedoksi ylläpitäjälle/valvojalle<

        -Ei takuulla pääse, kun olet kirjautunut ulos sähköpostistasi!

        Kyllä pääsee, Win 95 käyttiksellä. 2000 tai XP:llä ei pääse.


      • Piru
        minä kirjoitti:

        Kyllä pääsee, Win 95 käyttiksellä. 2000 tai XP:llä ei pääse.

        sieltä oman koneesi levyltä, koska se explorer ne sinne tallentaa. Jos saat vaikka listan posteista, niin koitas klikata yksi niistä auki. En oikeen usko että toimii uloskorjautumisen jälkeen.


      • win
        minä kirjoitti:

        Kyllä pääsee, Win 95 käyttiksellä. 2000 tai XP:llä ei pääse.

        Eihän sitä ikivanhaa ja turvatonta windows 95:sta enää edes pitäisi käyttää, koska se on hiton turvaton joka suhteessa ja sen päivityksetkin on lopetettu jo ajat sitten.


      • _oi
        Piru kirjoitti:

        sieltä oman koneesi levyltä, koska se explorer ne sinne tallentaa. Jos saat vaikka listan posteista, niin koitas klikata yksi niistä auki. En oikeen usko että toimii uloskorjautumisen jälkeen.

        No sehän nyt olisikin ollut outoa jos uloskirjautumisen jälkeen vielä olisi päässyt sisään.


      • minä
        _oi kirjoitti:

        No sehän nyt olisikin ollut outoa jos uloskirjautumisen jälkeen vielä olisi päässyt sisään.

        Sinä=tyhmä idiootti=_oi. Noi oi vaan itsellesi. En nyt viitsi tingata tästä asiasta tee-se-itse nörttien kanssa, mut todellakin pääsee sähköpostiin, vaikka on kirjautunut jo ulos sivuhistorian kautta.Siellä lukee loggedin.posti.suomi24. Onko sulla vielä kenties jotain kommentoitavaa??? Tutki ensin ja kommentoi sen jälkeen. Ja on, se on outoa, netti on täynnä tietoturvallisuusreikiä.


      • _oi
        minä kirjoitti:

        Sinä=tyhmä idiootti=_oi. Noi oi vaan itsellesi. En nyt viitsi tingata tästä asiasta tee-se-itse nörttien kanssa, mut todellakin pääsee sähköpostiin, vaikka on kirjautunut jo ulos sivuhistorian kautta.Siellä lukee loggedin.posti.suomi24. Onko sulla vielä kenties jotain kommentoitavaa??? Tutki ensin ja kommentoi sen jälkeen. Ja on, se on outoa, netti on täynnä tietoturvallisuusreikiä.

        Sulje selain, katkaise internet yhteys, puhdista kone (cookiet, välimuisti, java kikkareet jne jne) eli puhdistushan tehdään rutiinitoimenpiteenä aina internetin käytön jälkeen. Tätä varten on jopa olemassa erityisiä puhdistusohjelmia. Tämän jälkeen et pääse sähköpostiin ilman tunnuksia. Mitä helvetin vertaa sä sitten kuvittelet, että postit olisi suojattu tunnuksilla ja salasanoilla jos sinne muka pääsisi ilmankin. Joten lopeta toi häiriköinti täällä.


      • minä edelleen
        _oi kirjoitti:

        Sulje selain, katkaise internet yhteys, puhdista kone (cookiet, välimuisti, java kikkareet jne jne) eli puhdistushan tehdään rutiinitoimenpiteenä aina internetin käytön jälkeen. Tätä varten on jopa olemassa erityisiä puhdistusohjelmia. Tämän jälkeen et pääse sähköpostiin ilman tunnuksia. Mitä helvetin vertaa sä sitten kuvittelet, että postit olisi suojattu tunnuksilla ja salasanoilla jos sinne muka pääsisi ilmankin. Joten lopeta toi häiriköinti täällä.

        Kerro,oi sinä tietäjä,kuka puhdistaa koneen jokaisen käyttökerran jälkeen?Jos koneessasi on asetukset,missä jokaisen käynnistyksen jälkeen poistetaan cookiet,temp internet files & muu sälä niin hyvä on.Mutta miten esim. kirjastojen koneet???Onko näin?Jos sanon Sinua idiootiksi niin onko se häiriköintiä? Mielestäni se on lähinnä vapaata mielipiteen ilmaisua.Mut se koira älähtää jne...Ei ne helvetin salasanat ja käyttäjätunnukset välttämättä mitään merkkaa.Muista esim. enigma


      • _oi
        minä edelleen kirjoitti:

        Kerro,oi sinä tietäjä,kuka puhdistaa koneen jokaisen käyttökerran jälkeen?Jos koneessasi on asetukset,missä jokaisen käynnistyksen jälkeen poistetaan cookiet,temp internet files & muu sälä niin hyvä on.Mutta miten esim. kirjastojen koneet???Onko näin?Jos sanon Sinua idiootiksi niin onko se häiriköintiä? Mielestäni se on lähinnä vapaata mielipiteen ilmaisua.Mut se koira älähtää jne...Ei ne helvetin salasanat ja käyttäjätunnukset välttämättä mitään merkkaa.Muista esim. enigma

        Kaikki käyttäjät putsaavat koneen käytön jälkeen. Etenkin juuri kirjaston koneet koska ne on yleisessä käytössä. Putsaushan on ihan rutiinijuttu joka opetetaan ensimmäisenä. Siis edelleenkin sähköposti on suojattu tunnuksella ja salasanalla sitä varten ettei toiset pääse sinne. Kun koneen putsaa käytön jälkeen ei ilman tunnuksia pääse toisten sähköposteihin.


      • Jorma
        minä kirjoitti:

        Sinä=tyhmä idiootti=_oi. Noi oi vaan itsellesi. En nyt viitsi tingata tästä asiasta tee-se-itse nörttien kanssa, mut todellakin pääsee sähköpostiin, vaikka on kirjautunut jo ulos sivuhistorian kautta.Siellä lukee loggedin.posti.suomi24. Onko sulla vielä kenties jotain kommentoitavaa??? Tutki ensin ja kommentoi sen jälkeen. Ja on, se on outoa, netti on täynnä tietoturvallisuusreikiä.

        Kai siellä lukee logged in, koska sivuhistoriassa on tietenkin sivu missä olit kirjautuneena sisään.

        Voithan sinä vaikka avata sen sivun explorerin temp-kansiosta vaikka notepadilla, muuttaa sinne vaikka Terve tuloa, Paavo Väyrynen.

        Sitten menet taas selaimessa sivuhistoriassa taaksepäin, niin suomi24.fi postisivulla lukeekin, että olet Paavo Väyrysen posteissa! Sitten voit taas huutaa täällä, että löisit tietoturva-aukon ja pääsit paavo väyrysen maileihin!

        Voitko sinä vajukki nyt kirjautua ulos, sitten mennä sivuhistoriassa taaksepäin. Tottakai sinne tulee sivut missä näkyy listaus maileista ja teksti "logged in", koska sellainen sivu on tallessa siellä koneellasi. Sitten yritä klikata joku maili auki, jota et ole vielä koskaan avannut, ts. se ei ole sinulla sivuhistoriassa, niin en usko että se hakee mailin ilman kirjautumista suomi24:stä ja näyttää sen sinulle.

        Jos taas olet availlut niitä mailejasi, niin tottakai ne näkyy sivuhistoriassa, KOSKA NE ON SUN OMALLA KONEELLA JO. Ei siihen enää liity suomi24-palvelimet mitenkään.

        Jos jätät ne sinne mailisi sinne temp-kansiohin ja lähdet koneelta pois, niin kuka vaan ne voi kaivaa sieltä esiin.


    • Anonyymi

      minun koneelle ei kukaan pääse

    • Anonyymi

      minun sähköpostehin ei pääse kukaan
      Timo Haapaviita

    • Anonyymi

      kun tähn koseen asennettiin uusi versio, siihen en löydä sähköposteja
      Timo Haapaviita

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      333
      3125
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      110
      2315
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      88
      1696
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      200
      1642
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      70
      1424
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      57
      1313
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      13
      1116
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      22
      1107
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      3
      1073
    10. Vapunviettoon

      Ohjeita palstanaisille: piIIua ei jaella.
      Sinkut
      162
      964
    Aihe