Sain juuri seuraavan spämmimailin sähköpostiini. Haistakaapa taas spämmärit pitkä suomi24.N käyttökatko.
Lähtee tämä Spämmi24-sähköposti vaihtoon, ellei se ns.laatu ns.kohene.
Nimeni on Prisca, olen erittäin hyvän näköinen ja kaunis tyttö, vilpitön ja ??luotettava,
Jumala pelkää,
haluta i näki profiilisi tällä sivustolla (suomi24.fi) ja sain kiinnostunut tietämään sinua, joten minun rakas minä kuin voit yhteyttä minuun tässä minun yksityinen laatikko ([email protected])
My name is prisca, I am very good looking and pretty girl, sincere and trusted, God fearing,please i saw your profile on this site (suomi24.fi) and i got interested in knowing you,so my dear i will like you to contact me on this my private box ([email protected])
Jumalakin pelkää ylläpitoa..
kohta ex-asiakas!
1
<50
Vastaukset
Hei,
olet saattanut joutua roskapostittsajan kohteeksi. On todennäköistä, että moni muukin ihminen on saanut tämän massapostitetun spämmiviestin. Tämän kaltaisiin roskaposteihin ei kannata koskaan vastata. Sillä kun spämmääjä saa vastausviestin, hän tietää, että sähköpostiosoite on toimiva ja voi lähettää siihen lisää roskapostia.
Terveisin,
Mari
Suomi24
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427155
- 323998
- 523473
- 412988
- 172766
- 372248
- 162216
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472187- 412183
- 442143