Alkaako Raikkukin veloittaa käsimatkatavaroista?

rahastusta??

5

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raikuliuskovaiset

learyn pussien nuolijoille kova paikka. usko koetuksella nyt.

• raikuliman

saitko hinttari stuertti orkun ja tungit syvemmälle perseseen finnairin pienoismalli lentsikkaa. lopuksi älä unohda tunkea hanuriin myöskin tummelii, niin työttämältä stuertti kaveriltasi käy homma paremmin.

• a___p

nythän wizzair kokeilee tuota yhdellä reitillä, mutta mitä luin lentoyhtiön kommentteja, saattaa hyvinkin laajentaa muillekkin reiteille.

tulevatko muut perässä - vaikea sanoa. ryanair ei ole seurannut kaikkia lentoyhtiöitä palvelumaksuissa (esimerkiksi ei veloita koneessa extraa luottokorttimaksuista niinkuin jotkut - airBaltic aloitti kesällä), miksi se seuraisi tässä, varsinkin kun wizzairin ja ryanairin välillä on aika kova kilpailu?

itse en tuohon usko, mutta toistaiseksi o'leary on ilmeisesti ollut hiljaa tuosta. muutaman kuukauden sisällä nähdään..

jos nettovaikutus on tuo wizzairin väite 5,- per lento, ei tuo kovin paha ole. tosin itse matkustan aika usein matkalaukun kanssa, ja läppärilaukku menisi kevyesti tuohon wizzairin ilmaiseen käsimatkatavaraan. mutta silti, aika ikävä veto wizzairilta.

sinänsä mielenkiintoista että jopa wizzairin hinnoista saadaan aikaan ryanair-kohkaus tällä palstalla :D

• small cabin bag

Itse asiassa uusi käsimatkatavarakäytäntö laajentuu kaikille Wizzin reiteille 24. lokakuuta alkaen ( http://wizzair.com/en-GB/useful_information/baggage ).

Mielenkiintoista tosiaan seurata, mitä Mr O'Leary kommentoi asiasta. Jos ei kommentoi mitään, sama maksu tulee varmaan Rynkyllekin jossain välissä. Jos taas Rynkky pitää tämän hetkisen linjansa, pääsee O'Leary napauttamaan jossain välissä pahinta kilpailijaansa ja siitähän saisi myös hyvän myyntikikan, niin kuin tällä hetkellä Rynkyn lehden jokaisessa pääkirjoituksessa O'Leary jaksaa hokea polttoainelisästä, joka puuttuu Rynkyltä.

• Halvalla kun

Mikä ettei, eihän tämän palstan matkaajat tarvitse kun päällä olevat vaatteet mukaansa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1359
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      66
      1144
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      207
      1136
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      194
      1125
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1029
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      983
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      896
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      124
      846
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      778
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      755
    Aihe