Alkaako Raikkukin veloittaa käsimatkatavaroista?

rahastusta??

5

280

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raikuliuskovaiset

learyn pussien nuolijoille kova paikka. usko koetuksella nyt.

• raikuliman

saitko hinttari stuertti orkun ja tungit syvemmälle perseseen finnairin pienoismalli lentsikkaa. lopuksi älä unohda tunkea hanuriin myöskin tummelii, niin työttämältä stuertti kaveriltasi käy homma paremmin.

• a___p

nythän wizzair kokeilee tuota yhdellä reitillä, mutta mitä luin lentoyhtiön kommentteja, saattaa hyvinkin laajentaa muillekkin reiteille.

tulevatko muut perässä - vaikea sanoa. ryanair ei ole seurannut kaikkia lentoyhtiöitä palvelumaksuissa (esimerkiksi ei veloita koneessa extraa luottokorttimaksuista niinkuin jotkut - airBaltic aloitti kesällä), miksi se seuraisi tässä, varsinkin kun wizzairin ja ryanairin välillä on aika kova kilpailu?

itse en tuohon usko, mutta toistaiseksi o'leary on ilmeisesti ollut hiljaa tuosta. muutaman kuukauden sisällä nähdään..

jos nettovaikutus on tuo wizzairin väite 5,- per lento, ei tuo kovin paha ole. tosin itse matkustan aika usein matkalaukun kanssa, ja läppärilaukku menisi kevyesti tuohon wizzairin ilmaiseen käsimatkatavaraan. mutta silti, aika ikävä veto wizzairilta.

sinänsä mielenkiintoista että jopa wizzairin hinnoista saadaan aikaan ryanair-kohkaus tällä palstalla :D

• small cabin bag

Itse asiassa uusi käsimatkatavarakäytäntö laajentuu kaikille Wizzin reiteille 24. lokakuuta alkaen ( http://wizzair.com/en-GB/useful_information/baggage ).

Mielenkiintoista tosiaan seurata, mitä Mr O'Leary kommentoi asiasta. Jos ei kommentoi mitään, sama maksu tulee varmaan Rynkyllekin jossain välissä. Jos taas Rynkky pitää tämän hetkisen linjansa, pääsee O'Leary napauttamaan jossain välissä pahinta kilpailijaansa ja siitähän saisi myös hyvän myyntikikan, niin kuin tällä hetkellä Rynkyn lehden jokaisessa pääkirjoituksessa O'Leary jaksaa hokea polttoainelisästä, joka puuttuu Rynkyltä.

• Halvalla kun

Mikä ettei, eihän tämän palstan matkaajat tarvitse kun päällä olevat vaatteet mukaansa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      247
      2633
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      13
      2171
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      324
      1888
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      103
      1639
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      87
      1554
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1250
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1210
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1131
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      50
      1093
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      1016
    Aihe