Sidottuna homoihin

Se on mun salaisuus.

Millä tavalla voisit olla sidottuna esim. vakaumuksesi osalta homoseksuaalisuuteen? Se on varmasti ihan kristillinen juttu, jossa voisit esim. toteuttaa itseäsi maailmankatsomusten eri kannoilta, kaikille sopivalla tavalla, suurimmalle osalle ihmisistä. Se on varmasti tasapainoisinta, mitä voit ikinä tehdä, koska et voi joka käänteessä ja aiheuttaessasi taantuman sovinismillasi, jossa vain sinä narsistisesti, olet tekijänä, viedä ihmistä edestäsi äidillesi hoitoon,ja ottaa häntä mukaan näin omaan maailmaasi. Silloin teidän täyttää, vain yhteinen maapallo. Mitä pahaa siinä on?
-"Miksi sä et voi olla mun kaa?" huusi uskovainen homo-seksuaali, mies-tuttavani keskellä kaupunkia, kun olin joutumassa eristykseen a. sairaalan vuoksi, b. miehen persoonallisuuden ja toivon mukaan sen mutoksen vuoksi, c. omien ja heidän,muiden ihmisten sekoilujen vuoksi. Miksi hän huusi?
- "Etten voi tai joutuisi sellaiseen helvettiin. Sellaiseen "vielä pahempaan paikkaan", eristykseen, missä en olisi edes voinut olla."
- Miksi hän vierailee elämässäni? Hän on 1-vuotta.
- Miksi hän kurkkii olkani ylitse, ja huolehtii? Hän, ja minä, minä olen 1-vuotta. -Miksi hän urkkii tutkien asioitani ja esittää sovinismia? Onko hän nk. sovinisti-sika? Hän on minun kanssani 1-vuotta.
Tässä tuli joillekin vähän tärkeämpää tekemistä. Heillä oli sellaisia ja selllaisia päätöksiä, jotkut olivat tehneet sellaista ja tällaista, ja se oli muuta elämää aikaansaviepää, mukaansa tempaavaa siis. Kuuntelin vain siinä sivukorvalla, ja minä olin 1-vuotta. Takanani konttasi mustan puhuva mies, kerrostalon vuokrakolmiossa, ja minä en tiennyt hänen olevan siinä. Hän oli kuin henki. Minä olin, 1-vuotta. He olivat pettyneitä, äänet olivat tiukkoja, ventovieraita ja joukolla. Heidän pelinsä oli jo menetetty. He sortuivat, kaatuivat kuin huojuvat korttitalot. Ne olivat erivärisiä ja aina samanvärisiä. Heillä oli ahdasta, heidän hengityksensä oli tiivis tiuskimisesta, aivan kuten omani. Pelkäsin taantuvani. En tiennyt mikä minulla oli. En tiennyt, ja muistanut aivan vielä sitä sanaa. Sekaisinkin olin, hiki hatussa ja omassa vauvan kusessa, elämässäni. Elämässäni, jossa ei ollut edes nukkumiseen patjaa lattialla. Vain pelkät haisevat jalat....

- "Yök.. Laita siihen niin.
Ja sitten ota toinen rivi," uskovainen homo- jutteli ohjaillen.
- Mä olin jo valvonut yhden yön. Mä olin valvonut, ja olin ihan täynnä sitä valvomaani, ja kaikkea muutakin kemiallista kamaa, sälää.

6

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitäänpahaa, halua

      On hän on täysin sovinisti. Hän haluaa palvella muita ihmisiä, samalla että muut palvelisivat häntä. Mä en täysin tiennyt mitä hän oli mulle tehnyt. Mutta jotenkin mä vain elin hänestä, ja mun oli ihan hyvä olla.. . Oli turvallista, rauhallista ja seesteista, enemmän aikaa muille ihmisille, ja enemmän aikaa huomioida, heitä, sosiaalisen kanssakäymisen kykyä ja huomiokykyä. Mä olin mielestäni ihan inhimillinen ja empaattinen, mulla oli siniset lattialla jalkojeni alla ja kädet pystyssä valkoisen angora-paidan alla. Siinä huoneessa oli niin kirkasta..... Valo leikkasi, ja häikäisi kirkkaasti silmäni vihaan, ja suuttumukseen: "Missä isä on?" -Isi?
      - Se ei ollut täällä.... Hän oli jossakin muualla, pettynytkin olin, vain valon taittamista, ja pihlajanmarjojen punaista, syksyn ruskaa ja sen viime hetkiä. En saanut olla rauhassa. Ajattelin pettymystä, ja sitä pelon sekaista vihaa. Että hän voisi kaipauksesta tulla pettyneeksi ja vihaiseksi. Se sattui niin, loi kaipausta, ja kaltaista kärsimystä, kuin kyyneleitä. Hänen oli pakko kertoa, että hänen isovanhempansa olivat jo kuolleet. Melkein menneet maatumaan mailleen.
      - Täällä on niin helppo järjestää tätä. On kauniit puitteet luontona ja ympäristönä. On mahdollista järjestää, keskittyä täysin muihin ihmisiin, ja keskittyä täysin itseensä muuna ympäristönä. Mahdollisuuksia on monia.... Mutta vain muiden ihmisten avulla.
      - Entä jos toiminnasta juuttuu kivikauteen?
      - No, se ei ole mahdollista....
      "Huomenta", kuului vain kulman takaa. Eikö se ole mukava laitos....? "Eikö sekään ole mukava laitos?" Joutuuko homoudesta laitokseen?
      - Entä jos toiminnasta juuttuu johonkin muuhun. Suloisen pehmeään, pimeään ja ilman vastakaikua olevaan vastalauseeseen. Jospa oikean isäni, jonka kotona asuin, isyys olikin peruttu. Mä olin jo ollut pieni... Ja mä olin jo herännyt, vähän. Hänen vain ohjailtavakseen, ohjautuvakseen. Sellainen mä olin, pieni ja kone, kuin robotti.
      - Entä mitä jos sä koko ajan vain teit, mitä mun maailmassa näkyi?
      - Entä mitä jos mä koko ajan vain ajattelin, mitä sun olisi pitänyt miettien ajatella, vaikka maapallosta? Mulle opetettiin... No, mitä se nyt sulle kuuluu, ainakin sovinismia ja miksi ja minkä avulla, sitä käyteään. Mä olin melkoisen pieni...
      Että mitä jos me vain toimittiin väärin, tai jonkun toisen, väärällä avulla, joka oli kuin ajatus, ja oma pakottava tekemättömyys, kuten jonkun homon veli, sanoikin.
      - Millainen se tekemättömyys on? Se on niin kaduttavaa, se on vain puhdasta pakokauhua ja epätoivoa, se on sietämätöntä ja kestämätönä. Se on pimeää, ja vailla tulevaisuutta tilaa, kuten näkee joskus jonkun hienon leikkauksen tuskaisen onnistumisen, jostakin sairaalan mainoslehtisen tai katalogin kuvasta. Me oltiin vain juututtu, tai sitten meidät oli tukahdutettu, näin yhdessä. Elämään yhdessä tukahdutettuina.... Edes vähän matkaa elämää, jotta heitä saisi seurata?
      -Joku oli väärin, jokin oli väärin.
      - Ei ollut: Mä olin vain luullut niin. Tuskainen maailma pelotti niin kovasti. Vaikka Jumala suojelee ja varjeleekin, esim. Jumalkäsityksen ajatuksen avulla, en voisi lähteä sovinistin mukaan. En haluaisi herättää sellaista huomiota tai itseni olevan sillä tavalla, peloissaan.... Taivaalta satoi vain harmaata vettä. Oli syksy, ja mä olin aika nuori. Kotona oli paljon ihmisiä, paljon lapsia, ja kirkkaita värejä, koti oli täynnä huudahduksista, kiljumisesta ja itkusta. Vaikka mulla olikin apua, pelkäsi olla kotona. Pelkäsin kotonani, aivan kaikkea, jopa ruokaa... Jospa se ei ollut esteettisesti tarpeeksi näyttävä, jospa se ei ollut esteetikoille sopivan kokoisena, jospa se ei muodostanut esteettisesti elämää vapaudessa elävälle tarpeellista annosta.

      Ei nämä on aika omia ja henkilökohtaisia asioita.
      - Mä olen usein luullut ja ihmetellyt, esim. että miksi aikuinen ihminen on Setassa.
      Mä pyydän anteeks, mä pyydän anteeks polvillaan: "Mä haluun kostaa..:"
      Ripsipiirakka.
      - Eikä sitten riideltäisi enää...
      - Oli niin paljon epäselvää... Kostaminen ei tuntunut omalta ajatukselta, se ei ollut mun ominta itseä tai mua, persoonallisuutta.
      - Mä olin niin nuorikin, etten oikein ymmärtänyt.
      - Mä en oikein ymmärtänyt, olisitko sä siinä koko mun lopun elämän.

      • Ne.Po,Ty. vm-82stn

        Tekö haluatte nyt pyrkiä seurakuntaan takaisin?
        - No en mänyt oikein tiedä. Vaikka mulla olikin kotona apua, kun en voinut yksin kaikesta, jopa viidestä aikuisesta lapsestakaan, huolehtia. Pelkäsin silti kotonani ihan kaikkea.
        - Niin, se on mun ammatti, vastasi uskovainen homomies. Se on mun ammatti, jos sulla on kotona apua. Valitettavasti, näin se on.
        -Mä pelkäsin niin, olla siten, ja vain heittäytyä, pitkän matkan päähän ja avuttomana virran vietäväksi. Maailma tuntuu pahalta, mä taidan olla katkera, mut oli taas sidottu.
        - Ei olisi ollut taas mikään tarviskaan, mutta tehdään vain näin, ja eletään nää, elämää. Et siis pysty oleen paikoillaan, etsit taas uutta nussijaa....Nauttijaa?. Se taisi tuntuu hyvältä, mä tiedän kyllä kenestä, voit saada uuden ystävän.
        - Sellainen ei ole laillista kysyä loogisuus-pisteistöä, kuin ostettavaa tuotetta kaupasta, kuin.... .
        Ei tämä ole laillista.
        - Seurakuntaa jossa sellaiset kirkkotaiteet olisivat kai aina olleet jotakin laillista, jotakin laillista,ja riitaa, haastavaa ja kuin väkivaltaa, fyysistä genderin omaista koskettelua, ja turpaanvetämistä, jopa ihan hyvällä tahdolla, eikä turvallisuudella ja kilpailemisella.
        -Jotkut uskovaiset kysyivät, että eikö tähän saakaan sitä persereikää? He olivat pappispariskunta. Ei heitä ole koskaan voinut sanoa sellaiseksi.. Ei kukaan voi kilpaillen ja Jumalaa kunnioittaen tappaa itseään suicider-tyyppisesti, persereikään. Ilman vaijeria, ilman laatikkoa, ilman ajattelua ja tunnetta omasta itsestä, ja läheisyydestä, muihin ihmisiin. En ole halukas eristämään homoakaan ympäristöstäni. Päinvastoin tarvitsen heitä.
        -"Mä haluun kostaa, pyydän anteeksi polvillaan, saat lääkettä omaa maistaa. "
        Näin on....
        Kahtsotko sä et saa mennä kohtuun pappina, kun sä et ole lääkäri.
        - Mä tiedän mä teen tämän uudestaan ja uudestaan, vielä kerran.
        - Me ei saada olla tässä maailmassa. Likaisissa unissa, uudestaan ja uudestaan...
        Näihin on vain yleensä singneerauksia, ja niitä pitää kunnioittaa.
        -Joo, vois antaa heittää sieltä. Mä olen kuitenkin maailman tasapainoisimpia kristittyjä. Ihan pois siitä omaneduntavoittelulaatikostosta, ihan pois pyytämästä muita ihmisiä vahingoitettavaksi tilaltaan, ihan pois vain painostamasta, turvallisuudella kilpailemisesta tulevaisuuden kustannuksella. Ihan pois vain aina se sovinisti ympäristöstä, joka on oikeesti väärän ohjauksen uhri, joltain kakaralta, joka on tuomari, ja henkiparantaja. Hän ei koe tarvetta persoonallisuutesi muuttamiseen, tai häiritsemiseen. Hän ei halua tuottaa pettymystä. Siten hän ajatteli koko viime yön, eikä siksi lähesty lainkaan, vaan jättää vihassa olevan, ihan rauhaan.
        - Eikai sitä voi pitää koko seurakuntaa suicider-tyyppisen kokoontumisen ja seura-toiminnan takia. Sehän tähtäsi vain siihen, että muut ihmiset ovat suicider tyyppisesti, luomassa syvään leukakirurgiseen harhaisuuteen, kuten frustraation omaiseen järjestysluvuttomaan satiiriin, omaa kehoaan painostamisen avulla, itselleen kuolemaa, vain sinulle ja seksielämällesi.
        - Olitko sinä sellainen naisena? Entä homona, entä lesbona? Sellainen painostaminen on törkeää ja julkeaa, julmaa väkivaltaa, joka ei sovi ei-täydellisille. Se ei sovi sellaisille, jotka eivät osaa istua paikoillaan hiljaa, aivan kuten tähän pakkomielteiseen seksuaalittomaan heijasteeseen, yksityisyyteen tarvitsee.


      • Mitä? I want sleep
        Ne.Po,Ty. vm-82stn kirjoitti:

        Tekö haluatte nyt pyrkiä seurakuntaan takaisin?
        - No en mänyt oikein tiedä. Vaikka mulla olikin kotona apua, kun en voinut yksin kaikesta, jopa viidestä aikuisesta lapsestakaan, huolehtia. Pelkäsin silti kotonani ihan kaikkea.
        - Niin, se on mun ammatti, vastasi uskovainen homomies. Se on mun ammatti, jos sulla on kotona apua. Valitettavasti, näin se on.
        -Mä pelkäsin niin, olla siten, ja vain heittäytyä, pitkän matkan päähän ja avuttomana virran vietäväksi. Maailma tuntuu pahalta, mä taidan olla katkera, mut oli taas sidottu.
        - Ei olisi ollut taas mikään tarviskaan, mutta tehdään vain näin, ja eletään nää, elämää. Et siis pysty oleen paikoillaan, etsit taas uutta nussijaa....Nauttijaa?. Se taisi tuntuu hyvältä, mä tiedän kyllä kenestä, voit saada uuden ystävän.
        - Sellainen ei ole laillista kysyä loogisuus-pisteistöä, kuin ostettavaa tuotetta kaupasta, kuin.... .
        Ei tämä ole laillista.
        - Seurakuntaa jossa sellaiset kirkkotaiteet olisivat kai aina olleet jotakin laillista, jotakin laillista,ja riitaa, haastavaa ja kuin väkivaltaa, fyysistä genderin omaista koskettelua, ja turpaanvetämistä, jopa ihan hyvällä tahdolla, eikä turvallisuudella ja kilpailemisella.
        -Jotkut uskovaiset kysyivät, että eikö tähän saakaan sitä persereikää? He olivat pappispariskunta. Ei heitä ole koskaan voinut sanoa sellaiseksi.. Ei kukaan voi kilpaillen ja Jumalaa kunnioittaen tappaa itseään suicider-tyyppisesti, persereikään. Ilman vaijeria, ilman laatikkoa, ilman ajattelua ja tunnetta omasta itsestä, ja läheisyydestä, muihin ihmisiin. En ole halukas eristämään homoakaan ympäristöstäni. Päinvastoin tarvitsen heitä.
        -"Mä haluun kostaa, pyydän anteeksi polvillaan, saat lääkettä omaa maistaa. "
        Näin on....
        Kahtsotko sä et saa mennä kohtuun pappina, kun sä et ole lääkäri.
        - Mä tiedän mä teen tämän uudestaan ja uudestaan, vielä kerran.
        - Me ei saada olla tässä maailmassa. Likaisissa unissa, uudestaan ja uudestaan...
        Näihin on vain yleensä singneerauksia, ja niitä pitää kunnioittaa.
        -Joo, vois antaa heittää sieltä. Mä olen kuitenkin maailman tasapainoisimpia kristittyjä. Ihan pois siitä omaneduntavoittelulaatikostosta, ihan pois pyytämästä muita ihmisiä vahingoitettavaksi tilaltaan, ihan pois vain painostamasta, turvallisuudella kilpailemisesta tulevaisuuden kustannuksella. Ihan pois vain aina se sovinisti ympäristöstä, joka on oikeesti väärän ohjauksen uhri, joltain kakaralta, joka on tuomari, ja henkiparantaja. Hän ei koe tarvetta persoonallisuutesi muuttamiseen, tai häiritsemiseen. Hän ei halua tuottaa pettymystä. Siten hän ajatteli koko viime yön, eikä siksi lähesty lainkaan, vaan jättää vihassa olevan, ihan rauhaan.
        - Eikai sitä voi pitää koko seurakuntaa suicider-tyyppisen kokoontumisen ja seura-toiminnan takia. Sehän tähtäsi vain siihen, että muut ihmiset ovat suicider tyyppisesti, luomassa syvään leukakirurgiseen harhaisuuteen, kuten frustraation omaiseen järjestysluvuttomaan satiiriin, omaa kehoaan painostamisen avulla, itselleen kuolemaa, vain sinulle ja seksielämällesi.
        - Olitko sinä sellainen naisena? Entä homona, entä lesbona? Sellainen painostaminen on törkeää ja julkeaa, julmaa väkivaltaa, joka ei sovi ei-täydellisille. Se ei sovi sellaisille, jotka eivät osaa istua paikoillaan hiljaa, aivan kuten tähän pakkomielteiseen seksuaalittomaan heijasteeseen, yksityisyyteen tarvitsee.

        Mistä mun slmät ovatkaan sidottuina? Poliisiauto ajoi yöllä ohitse, vaikka mä olin jo täysissä vaatteissa, näytin aivan hirveältä.
        - No, Jumalalta. Se ei hyväksy painostamista ja pakotteiden käyttöä, kuten jotkut tietämättömät, maailman uhrit, jotka elävät kanssamme maapallolla, käyttävät arvoja ja etiikkaa. Kuitenkin ne perustuvat vain omaan itseesi, sukupuoleesi ja florismiin. Ne kertovat vain yksityisyydestä, sekä yksinolemisesta. Voisin mä vaikka vannoa, että tämä yhdistys-muoto, on vasta S/M.n valvomisessa menossa, eikä siitä saa muuta yleis-sivistystä, kuin vain ulkonäöllisen. Huolehdi siitä, kuin itsestäsi, tai kuten muiden toivoisit tekevän...
        - Mulla tuskin oli menossa kovaa S/M:ää lävistyksin, että saisin luotua heijasteen. Ei huolta poliisitkin ajoivat ohitse, he kyllästyivät vaikka olivat itse olleet aiheuttamassa tätä, neuro-leikittöminä, joka tekee seksuaalisesti täydellistä, todella hyvää oloa. Vain ollen päästä päähän, ja näin antaen kaiken, ihmislihan, jota keho vain voi tarjota, auttavaan deja vu:hun. Setan kaltaistakin neuroleikkiä lähden leikkimään, jos on ulkopuolelta huutava hädän tarve, tarve antaa apua, tai jos vaikka kehoni tuntee, siten. Jos kehossani tunnen tarvetta, tai edes hetkellistä rakkauden, kiintymyksen tunnetta, joka voi sitten vain johtaa, seksiin.
        "Mihin lie? Katosi ihana seksin tie...."
        -Mitä? Kuka seurailee mua?
        Tässä on hyvä homma, meille kaikille. Toki mä ymmärrän, että tässä on joskus aika ikävä, ja että joskus täytyy lähteä tosi nopeasti, ja joskus täytyy ihan liian nopeasti, jättää toinen ihminen oman tulevaisuutensa nojaan. Elämään...
        - Ettehän tekään ole toisianne jättäneet.
        - Ei ne ihmiset lähde pois...
        - Ai, ennenkuin ne saa satuttaa.
        Mä olen tällainen ihminen, älä mene mihinkään muualle. Älä mene muualle, mä olen ammatti-ihminen, ja lopeta heti se itkeminen, ettet saa koskaan, kuitenkaan olla rauhassa. Mä olen ammatti-ihminen, en mä mitään rankaise, mutta et sä voi tätä mulle, tällainen ihminen.....
        - Entä miksi mä olen kaikkien sellainen ihminen. Tällainen, että kaikki tietävät, siitä.
        Mä en vain saanut olla rauhassa, mä en vain saanut olla yksin, kokematta läheisten luomaa tunteiden tuskaa, raivolla pettymyksestä, pettymyksestä arvioimiseen, ja siitä ihan, toinen toiseen.
        - Siinä oli ihan yleis-sivistyksen puutetta. Siinä oli ihan kirkkotaiteissa, ja yksityisyydessä, kuin jotenkin, latinassa, väärinkäsitys. Se oli ihan kauhea väärinymmärrys, ja sekaannus omasta paremmuudesta, raivon avulla.
        "Maailman Jumalana, maapallon takia."
        - Millaiset ohjeet Setalla on vanhemmuuteen, entä isyyteen? Entä kuinka käy väkivaltaisen äitiyden?
        - Mä vain keräilisin vähän hajuja... Oletko ennen nähnyt peilaamista, punaisia haalareita. Entä oletko ennen nähnyt naisten painijaa, jota ei kai ollenkaan, rikollisena pidetäkään?
        - Mihin tämä poliisiauto totesi mut sidotun? Tämä on ihan hirvittävän hyvä tapa harjoittaa maailmanrauhaa.
        Mä en voi mitään sille, että puhelimetkin on jo siltä tasolta keksitty. Mä en voi sille mitään, että joskus maisema saattaa sitoa, paitsi tiehen ja, niiden ojanvieristä löytyneisiin postilaatikoihin, myös väestönsuojeluun, Käräjäoikeuteen. "Laa llaaa, laa... täällä linnassa ihmettelen vuosia, miksi onni ei voi mua suosia, laalalaa... miksi onni ei voinut mua suosia." Klamydia, Rikollinen mieli...
        - Laa, la la laa, mIksi sun täytyisi tehdä kaikki työt taas?
        - Laa, la la laa, mitä sä sitten tekisitkään taas?
        - Laa, la la laa, miksi tää käy näin kipeää?
        - Laa la lal laa, miksi sä itse sitten luot aina kivusta kaipauksen?
        - Laa lal la laa, miksi tämä voittaminen tuntuu aina niin hyvältä?
        - Laa la la laa, miksi pitää aina näin monta vuotta hukkaan mennä?
        - Laa la la laa, miksi mä en ole mitään pahaa kokenut?
        - Laa la la laa, miksi mun pitää keskustella, kaksoiselämästä ja sen todellisesta luomisesta?
        - Laa la la laa, miksi "sä" taas huolehditkaan musta koulutuksella.
        - Laa la la laa, miksi taas käyt kimppuun niin voimalla, kuin väkivallalla?
        - Laa la la laa, miksi sä et ole tuntenut väkivallan voimakkuutta, hyväksioloksi?
        - Laa la la laa, miksi sä et ole kokenut väkivallan helpottavan seksuaalisia kipuja?
        - Laa la la laa, miksi väkivalta ei luokaan rajoja kokea seksuaalista hyvääoloa?
        - Laa la la laa, miksi väkivallasta ei saa luoda rajoja hyvänolon tuottamaan seksuaalisuuden kaipuuseen?
        - Laa la la laa, miksi väkivalta ei luo hyvää oloa tuottamalla hyvää oloa seksistä ja seksuaalisesta, kipuihin?
        - Laa la la laa, miksi väkivalloin tuotettu kipu ei tuota hyvää oloa seksissä, seksuaalisuudetta?
        - Laa la la laa, miksi väkivallalla tuotettu kipu ei tuota seksuaalista nautintoa seksin yhteydessä?
        - Laa la la laa, miksi kukaan ei ole kertonut väkivallasta ja armosta kipujen seksuaalisuuden, seksin harrastamisen yhteydessä?
        - Laa la la laa, miksi se lapsi oli jotenkin peruttu taas?


      • Pahoillaansurullinen
        Mitä? I want sleep kirjoitti:

        Mistä mun slmät ovatkaan sidottuina? Poliisiauto ajoi yöllä ohitse, vaikka mä olin jo täysissä vaatteissa, näytin aivan hirveältä.
        - No, Jumalalta. Se ei hyväksy painostamista ja pakotteiden käyttöä, kuten jotkut tietämättömät, maailman uhrit, jotka elävät kanssamme maapallolla, käyttävät arvoja ja etiikkaa. Kuitenkin ne perustuvat vain omaan itseesi, sukupuoleesi ja florismiin. Ne kertovat vain yksityisyydestä, sekä yksinolemisesta. Voisin mä vaikka vannoa, että tämä yhdistys-muoto, on vasta S/M.n valvomisessa menossa, eikä siitä saa muuta yleis-sivistystä, kuin vain ulkonäöllisen. Huolehdi siitä, kuin itsestäsi, tai kuten muiden toivoisit tekevän...
        - Mulla tuskin oli menossa kovaa S/M:ää lävistyksin, että saisin luotua heijasteen. Ei huolta poliisitkin ajoivat ohitse, he kyllästyivät vaikka olivat itse olleet aiheuttamassa tätä, neuro-leikittöminä, joka tekee seksuaalisesti täydellistä, todella hyvää oloa. Vain ollen päästä päähän, ja näin antaen kaiken, ihmislihan, jota keho vain voi tarjota, auttavaan deja vu:hun. Setan kaltaistakin neuroleikkiä lähden leikkimään, jos on ulkopuolelta huutava hädän tarve, tarve antaa apua, tai jos vaikka kehoni tuntee, siten. Jos kehossani tunnen tarvetta, tai edes hetkellistä rakkauden, kiintymyksen tunnetta, joka voi sitten vain johtaa, seksiin.
        "Mihin lie? Katosi ihana seksin tie...."
        -Mitä? Kuka seurailee mua?
        Tässä on hyvä homma, meille kaikille. Toki mä ymmärrän, että tässä on joskus aika ikävä, ja että joskus täytyy lähteä tosi nopeasti, ja joskus täytyy ihan liian nopeasti, jättää toinen ihminen oman tulevaisuutensa nojaan. Elämään...
        - Ettehän tekään ole toisianne jättäneet.
        - Ei ne ihmiset lähde pois...
        - Ai, ennenkuin ne saa satuttaa.
        Mä olen tällainen ihminen, älä mene mihinkään muualle. Älä mene muualle, mä olen ammatti-ihminen, ja lopeta heti se itkeminen, ettet saa koskaan, kuitenkaan olla rauhassa. Mä olen ammatti-ihminen, en mä mitään rankaise, mutta et sä voi tätä mulle, tällainen ihminen.....
        - Entä miksi mä olen kaikkien sellainen ihminen. Tällainen, että kaikki tietävät, siitä.
        Mä en vain saanut olla rauhassa, mä en vain saanut olla yksin, kokematta läheisten luomaa tunteiden tuskaa, raivolla pettymyksestä, pettymyksestä arvioimiseen, ja siitä ihan, toinen toiseen.
        - Siinä oli ihan yleis-sivistyksen puutetta. Siinä oli ihan kirkkotaiteissa, ja yksityisyydessä, kuin jotenkin, latinassa, väärinkäsitys. Se oli ihan kauhea väärinymmärrys, ja sekaannus omasta paremmuudesta, raivon avulla.
        "Maailman Jumalana, maapallon takia."
        - Millaiset ohjeet Setalla on vanhemmuuteen, entä isyyteen? Entä kuinka käy väkivaltaisen äitiyden?
        - Mä vain keräilisin vähän hajuja... Oletko ennen nähnyt peilaamista, punaisia haalareita. Entä oletko ennen nähnyt naisten painijaa, jota ei kai ollenkaan, rikollisena pidetäkään?
        - Mihin tämä poliisiauto totesi mut sidotun? Tämä on ihan hirvittävän hyvä tapa harjoittaa maailmanrauhaa.
        Mä en voi mitään sille, että puhelimetkin on jo siltä tasolta keksitty. Mä en voi sille mitään, että joskus maisema saattaa sitoa, paitsi tiehen ja, niiden ojanvieristä löytyneisiin postilaatikoihin, myös väestönsuojeluun, Käräjäoikeuteen. "Laa llaaa, laa... täällä linnassa ihmettelen vuosia, miksi onni ei voi mua suosia, laalalaa... miksi onni ei voinut mua suosia." Klamydia, Rikollinen mieli...
        - Laa, la la laa, mIksi sun täytyisi tehdä kaikki työt taas?
        - Laa, la la laa, mitä sä sitten tekisitkään taas?
        - Laa, la la laa, miksi tää käy näin kipeää?
        - Laa la lal laa, miksi sä itse sitten luot aina kivusta kaipauksen?
        - Laa lal la laa, miksi tämä voittaminen tuntuu aina niin hyvältä?
        - Laa la la laa, miksi pitää aina näin monta vuotta hukkaan mennä?
        - Laa la la laa, miksi mä en ole mitään pahaa kokenut?
        - Laa la la laa, miksi mun pitää keskustella, kaksoiselämästä ja sen todellisesta luomisesta?
        - Laa la la laa, miksi "sä" taas huolehditkaan musta koulutuksella.
        - Laa la la laa, miksi taas käyt kimppuun niin voimalla, kuin väkivallalla?
        - Laa la la laa, miksi sä et ole tuntenut väkivallan voimakkuutta, hyväksioloksi?
        - Laa la la laa, miksi sä et ole kokenut väkivallan helpottavan seksuaalisia kipuja?
        - Laa la la laa, miksi väkivalta ei luokaan rajoja kokea seksuaalista hyvääoloa?
        - Laa la la laa, miksi väkivallasta ei saa luoda rajoja hyvänolon tuottamaan seksuaalisuuden kaipuuseen?
        - Laa la la laa, miksi väkivalta ei luo hyvää oloa tuottamalla hyvää oloa seksistä ja seksuaalisesta, kipuihin?
        - Laa la la laa, miksi väkivalloin tuotettu kipu ei tuota hyvää oloa seksissä, seksuaalisuudetta?
        - Laa la la laa, miksi väkivallalla tuotettu kipu ei tuota seksuaalista nautintoa seksin yhteydessä?
        - Laa la la laa, miksi kukaan ei ole kertonut väkivallasta ja armosta kipujen seksuaalisuuden, seksin harrastamisen yhteydessä?
        - Laa la la laa, miksi se lapsi oli jotenkin peruttu taas?

        Kaikkee liian äkkiä kaikkee liian paljon.
        - Ei hän tämä nyt näin mene.
        - Voi että kun on helppo vaikuttaa tunteisiin, sillä tavalla oikealla tavalla.
        Sitä en vielä tiedä, miten siitä maksettaisiin.
        "Mä olen kuningas hullujen, ikuisesti etsien, hullujen kuningas avohoitopotilas. Oman pienen pyöreen huoneen valtias."
        - Kuinka vanha sidottuna?
        - Ei tulisi edes mieleen. Sä et ole ihan odottanut tällaista kehittymistä tähän. Se ei ole ihan coping-keino, mielen kieltäminen, mutta jotain sua itseäsi, ja yksityisyyttä, kuitenkin.
        - Jäi varhais-eläkkeelle järki aikoinaan. Kai sitä jossan tarpeettomana, maahan kuopataan. Olen kuningas hullujen, ikuisesti etsien, hullujen kuningas.....

        Mä en osaa noita.
        - Mää osaan eritavalla.
        Mihn sä niitä tarvitsisit? Tämä on ihan sama asia, myös toisinpäin, ettei siellä saa kenenkään keholla sikailla, pakkokeinolakeja, ja hoitoonohjausta, vain pelkästään harhaan perustuen omaneduntavoittelullisesti käyttäen, kun ei sellaista ole olemassa. Ei sitten mitenkään, saa esittää ja pakottaa peilaamaan, peilautumaan ja palautumaan, lapsenkasvatukseen, lapsenkasvatukselle, lapsenkasvatukselisiin pyyntöihin, kun ei niihin ole olemassa tällaista yhtä ja ainoaa, oikeaa ja järjestötoiminta muotoista ratkaisua ollenkaan.
        - Tässä on tällaisia sääntöjä ja rajoja. Mä olen nyt ylittänyt sääntöjä, ja rajoja, mitä meillä on. Tässä on kuin jatkuva hätä-apupyyntö, ja mä saa elää sillä tavalla vapaasti, vain sulle porrastaen, ja elämääni eläen...
        - Voi eihän sen tarvi olla niin. Olet itse sanonut.


      • Eikäykukaanikävää...
        Pahoillaansurullinen kirjoitti:

        Kaikkee liian äkkiä kaikkee liian paljon.
        - Ei hän tämä nyt näin mene.
        - Voi että kun on helppo vaikuttaa tunteisiin, sillä tavalla oikealla tavalla.
        Sitä en vielä tiedä, miten siitä maksettaisiin.
        "Mä olen kuningas hullujen, ikuisesti etsien, hullujen kuningas avohoitopotilas. Oman pienen pyöreen huoneen valtias."
        - Kuinka vanha sidottuna?
        - Ei tulisi edes mieleen. Sä et ole ihan odottanut tällaista kehittymistä tähän. Se ei ole ihan coping-keino, mielen kieltäminen, mutta jotain sua itseäsi, ja yksityisyyttä, kuitenkin.
        - Jäi varhais-eläkkeelle järki aikoinaan. Kai sitä jossan tarpeettomana, maahan kuopataan. Olen kuningas hullujen, ikuisesti etsien, hullujen kuningas.....

        Mä en osaa noita.
        - Mää osaan eritavalla.
        Mihn sä niitä tarvitsisit? Tämä on ihan sama asia, myös toisinpäin, ettei siellä saa kenenkään keholla sikailla, pakkokeinolakeja, ja hoitoonohjausta, vain pelkästään harhaan perustuen omaneduntavoittelullisesti käyttäen, kun ei sellaista ole olemassa. Ei sitten mitenkään, saa esittää ja pakottaa peilaamaan, peilautumaan ja palautumaan, lapsenkasvatukseen, lapsenkasvatukselle, lapsenkasvatukselisiin pyyntöihin, kun ei niihin ole olemassa tällaista yhtä ja ainoaa, oikeaa ja järjestötoiminta muotoista ratkaisua ollenkaan.
        - Tässä on tällaisia sääntöjä ja rajoja. Mä olen nyt ylittänyt sääntöjä, ja rajoja, mitä meillä on. Tässä on kuin jatkuva hätä-apupyyntö, ja mä saa elää sillä tavalla vapaasti, vain sulle porrastaen, ja elämääni eläen...
        - Voi eihän sen tarvi olla niin. Olet itse sanonut.

        "Mutta on se vähän niin."
        - Kun olen kerran sovinisti.
        - Kun olen kerran aivan sika.
        - Kun kerran poden nais-vihaa, eikä mua saa kukaan nainen koskaan, kai lähestyäkään.
        - Kun kerran et edes keksi, mistä olisin sellaista keksinyt, tai tuntenut kerran tarvetta kestää, ja sen verran keksiä.


      • Eiköolekinovela?
        Eikäykukaanikävää... kirjoitti:

        "Mutta on se vähän niin."
        - Kun olen kerran sovinisti.
        - Kun olen kerran aivan sika.
        - Kun kerran poden nais-vihaa, eikä mua saa kukaan nainen koskaan, kai lähestyäkään.
        - Kun kerran et edes keksi, mistä olisin sellaista keksinyt, tai tuntenut kerran tarvetta kestää, ja sen verran keksiä.

        "Hän poissa tänään on. Te lujaa tanssikaan, tuolla pilven reunalla vetää kuohuvaa...:"
        - Ei, en mä sillä tavalla tunne, tai miellä sellaista, psyykkistä turvallisuutta, ei tämä voi olla psyykkisesti turvallista, tulevaisuuden tai todellisuuden luomista. Mistään muusta en sanokaan mitään...
        - Ei se ole mitenkään ihannoitavaa, aina ajaa tällä tavalla yli-rajojen, ottaa mukaaan ja pakottaa, aina samaan tilaan ja yli-ihmiseksi, vain sietämään ja kestämään.
        Voi lopettakaa!
        - Et sä ole tätä Setaa näin ajatellut, kammottana psyykkisenä ja fyysisenä kidutuksena, kivun tuottamisena ja vapaudenriistona, muille ihmisille, osoittuen ympäristöön.

        Eikö olekin kammottava?
        - Eikö olekin ovela, ja mielisairas tapa?
        Että tällä tavoin mielisairauksilla, niitä hyväksikäyttäen,pyytää palvonnallisuutta?
        Palvomaan mielensairauksia.

        Hee. hee
        -Niinpä oonkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1839
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1148
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe