Te joiden työssä noudatetaan yksityisen sosiaalialan tessiä, paljonko teillä on lauantailisä? Katsoin jostain, että pitäisi olla 25%, mutta työnantaja väittää, että olisi 20%. Kumpi siis mahtaa olla totuus?
sosiaalialan tes
7
2187
Vastaukset
- uppis2
up
- ffffffff0
25% näyttäisi olevan:
http://www.finlex.fi/data/tes/stes3742-PT41Yksosala1202.pdf - väsynyt.orja
Julkisella on 20% lauantailisä. Iltalisä on 15%, yö on 40%, pyhä on 100%.
Ilman lisiä hoitajalle jäisi käteen n. 1670/kk, lisillä hieman enemmän.
Kannattaa opiskella juristiksi, jos haluaa tienata. - Epätietoisempi
Entäs varallaolokorvaus?
- sipepukki
mitkä ovat suurimmat erot palkoisassa yms eduissa jos vertaa kvtessiä ja sostessiä?
- 12345678910
Lauantai-iltana pyhälisä alkaa myöhemmin ja peruspalkka huonompi.
Aika monessa hoitokodissa on tämä sos.puolen tessi käytössä, koska se on halvempi työnantajalle.
- luottamusmies!
Yksityisen sosiaalipalvelualan työehtosopimus, sivu 13: 6.00-20.00 välisenä aikana lauantaikorotus on 25%, klo 20.00jälkeen 100%. Lauantaikorvausta ei makseta sunnuntaityökorotukseen oikeuttavalta ajalta eli jos lauantai onkin juhlapyhä.
Tutki itsekin työpisteessäsi olevaa työehtosopimusta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305822Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144374Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522961Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391559Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 661301
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161