"Jouduin psykoosiin" Irina kertoo Seiskassa.Irina oli käyttäytynyt sekavasti koko edellisen päivän. Hän mm. kuuli ääniä, luuli muita asukkaita näyttelijöiksi ja huusi yksinään....Onneksi hän voi tällä hetkellä mainiosti:)
Irinan poistumisen syy: psykoosi
6
501
Vastaukset
- sika8
iha bilehile ahahaha lolheheheheh ooon bileis (= =) ollaaa kamuja ?? ei.
- tuotanto pelästyi
Nyt tuota tupakkia on tullut reirusti. Joukokin vetää aina kaksi putkeen.
- shoew mitä paras
Mies (Jouko) ei mitään oppinut? Alkaa jo sympatiat meneen big brotherin puolelle.
- näin on
Luultavasti moni, joka kritisoi, ei kestäisi. Itse en pystyisi olemaan missään tuollaisissa yhteisöissä ja täyspäiset sekoaa hullujen keskellä ensimmäisenä. Pitää olla alunpern vähän pimahtanut, että tuolla kestää ja ihmettelen, miksi joka vuosi muutama täyspäinen sinne hakee.No kahtena ekana vuonna suurin osa oli kyllä ihan täyspäistä porukkaa, sen jläkeen taidettiin ottaa ne, jotka testeissä eivät menestyneet. Kaksi ekaa vuotta kun meni kokeiluna ja seula oli varmaan aika tiukka.
- Nollapeli tämä vuosi
Juuri tämä TEIJA ja ANNE kiusasivat Irinaa hänen venäläisen syntyperänsä takia. Teija varsinkin mollasi kaiken aoikaa Irinaa Läski Annen kanssa, mutta polttivat kaikki tupakat Irinalta. irinalla noli 5 kartonkia tupakkaa ja se olisi Irinalle riittänyt , mutta nämä edellä mainitut kierot, sivistymättömät ämmät , Teija ja Anne olivat lipöviä Irinan edessä ja näin huijasivat hänen tupakat. Kuitenkin tupakkapaikalla jo puhuivat pahaa Irinasta. Tänä vuonna asukkaat pyörittävät tuotantoa, eikä tuotanto asiakkaita. Se johtunee siitä, ettei taloon tulijoita enää kovinkaan ole ,ns sopivia ihmisiä, joten täytyy ottaa mitä sattuu saamaan ja sitä myötä asukkaat ovat talossa niinkuin itse haluavat. Ennen kaikki oli paremmin.
- bbgfnghmj,mjk,kjh
Kuullostaapa karulta. Luulen kyllä, että porukkaa silti tuonne taloon hakee joko seikkailunhalusta ( nuoret) taikka rahoja havittelemaan.
Mutta tosiaan tuolta kun ulos tulevat niin tulee kyllä palautetta....
harvinaisen inhottavan porukan BB on onnistunut löytämään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 465870
- 495361
- 493734
- 143685
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise993401- 313136
- 592894
- 582756
- 552413
- 381854