moroo!!! ketä kiinostaisi vaihtaa mini alfaan? meillä on mini ollut vuoden verran ja uskokaa tai älkää siinä ei oo mitää vikkaa ollu, mutta rakastuttiin alfoihin ja meillä kun tuo 156 jo on niin haluttas sille kaveriks 159 :) mini on hieno auto. se on nopee ja ketterä. etkä voi olla tuntematta ihtees kovikseksi ku meet ratin taa ja painat kaasua :D SAA TULLA KOITTAA!!!
http://www.nettiauto.com/mini/cooper-s/4740162
haluan vaihtaa mini cooper s:n alfa romeo 159
maikkuli^^^^
3
271
Vastaukset
- MiTokin on Alfa
Eikö olisi järkevämpää vaihtaa Mini samaa kokoluokkaa olevaan MiToon tai hommata uusi Punto Abarth?
Onhan kieltämättä 156/159 hieno malli. Sääli, että Alfa ei ole mallia viitsinyt päivitellä vaan turvautuu turhan konservatiivisesti muotoiltuun Giuliettaan (mikä on toki hieno).- Cooper S oikein
Niin, ja on muuten todella hieno Mini! :)
- Maikkuli^^
MiTo on ihan kiva mutta vain fiatti hienoissa vaatteissa :D
Juu mini on ihana ja hyvä palvelija :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948201
- 403942
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html351282Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321132Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121030Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797