mistä saa chevrolet astroon oven sivuikkunan ja paljonko maksaa?
ikkuna
3
373
Vastaukset
- astro
Soita Southwest Trade Oy 03 616 1881
Uusia ja purkuosia.
Hämeenlinna. Saat tavarat postissa tai matkahuollossa. Voit myös käydä tietysti itse
hakemassa.
Kysy sieltä lisää.
chevy - astroman
Näiltä löytyy Southwestin lisäksi Astron osia
tosin osaavat pitää hintaa käytettyillä osilla
Autovarkaat rikkoi Astron ikkunan ja soittelin näille olisi sivuikkuna löytynyt hintaan 150 Euroa.
Usa Auto Parts Leningrad Automobile Oy
Espoo vanha porintie
0400-13031
USA-OSA Oy
Työmiehentie 24, 18200 Heinola.
0400 494 659
-Mutta kun varkausvakuutuksen omavastuu osuus oli juuri tuo 150€ niin en ruvennut ostelee ja laittelee vaan annoin sitten vakuutusyhtiön itse hankkia ja korjata metrolla. - RiQ
Jos tarkoitatte liukuoven lasia...
Tarvitsen itsekkin sellaisen.
Halvimman hinnan pelkästä lasista olen saanut Aki-Lasista tampereelta. Noin 70e. www.aki-lasi.fi
Mulla on tosin kiinnikkeetkin sökönä, joten joudun varmaan kääntymään purkuosan puoleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3506431Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483816- 971015
- 52890
Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava0880- 56856
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137833- 41830
- 68820
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8813