Paljonko autossa tehoja?
Onko paljon vikoja?
astra 2.0 sport vm.2000
3
725
Vastaukset
- ex Astra G
Tehoa taitaa olla 135 hv eli kivasti tuon kokoiseen perheautoon. Tuossa ei juurikaan ole ns. tyyppivikoja. Kannattaa vaan syynätä tarkkaan yksilönä.
- Sademies
Minulla on samanlainen -tosin varustelu
"100". Heppoja 135 -riittää rekan ohitukseenkin..
Vaihdatin autoon ostaessani takapöntön -ruostuu ja hapettuu helposti (yleinan katalysaattori autoissa kun jää pönttö märäksi).
Lisäksi vaihdatin ventiilikopan tiivisteen ja huohotin putken alapään tiivisteen -eli tarkista ettei ole öljyvuotoja!
Tuntuu todella et nämä on yksilöitä, käy kunnon koeajolla ennen osto päätöstä..
Auto toiminut hyvin, käytössä ollut kesän ja olen ajanut noin 12tkm (mittarissa 97tkm).
Niin ja ilmastointia osaa arvostaa..
- MacAddict
Itsellä oli juuri tuollainen 2.0 Astra Sport aina tähän kesään asti (nyt on uusi Astra Cosmo).
Heppoja on ensinnäkin 136 (=100kW).
Tyyppivikoja:
• Takajarrut alkavat hangata ja menevät takuuna vaihtoon puolen vuoden välein.
• Jokainen umpio päästää vettä sisälleen, eli ne menevät vähän väliä vaihtoon.
• 3-ovisessa mallissa takaikkunan tiivisteet saattavat vuotaa painepesussa.
• Sport-varustelussa etupenkin reisituen kangasta pitelevä muovi katkeaa ensimmäisen puolen vuoden sisällä.
• Sisäilmansuodattimen kiinnitys on surkea eli jos se on asennettu huolimattomasti, kaikki oravaa pienempi tulee sisään. (On tullut liikkeessä imuroitua koko ilmanvaihtoputkisto vuosittain.)
Nuo nyt tulivat ensinnä mieleen...ja niiden ansiosta itsestä on tullut huollon "kanta-asiakas" (antavat siitä hyvästä jopa alennusta).
Kannattaa kuitenkin ottaa huomioon, että olen melkoinen perfektionisti, eli olen käynyt valittamassa jokaisesta pikkuseikasta mitä olen havainnut...mikään näistä vioista ei kuitenkaan ole sitä luokkaa että tielle jättäisi....niitä vain on hyvä tarkkailla kun kerran tietää.
Yleisesti kyseisetä autosta jäi oikein hyvä maku...ja uusi Astra nyt on ihan omaa luokkaansa. :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi923483Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä562468Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla142374Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi632244Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "162118Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen
Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.771091Kaste pelastaa ihmisen
Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm5671077Ensin oli armo - sen jälkeen tuli usko
Me emme ansaitse armoa omalla uskollamme. Armo on ansaitsematonta rakkautta mikä synnyttää meidät uudesti Jumalasta. K400995Uskon todistus
Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik261986Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla
Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday142939