Type-R vs Taksimersu E320 CDI

CTR kuski

Tapahtui noin tunti sitten eräällä moottoritiellä, olin tulossa töistä ja ajelin 130km/h mittarinopeutta Typellä kun takaa tuli ohi teksimersu E320 CDI arviolta n. 180-190km/h, noh, ampaisin perään sille ja ajoin n.210km/h ohi siitä, ja luulin jo että se oli sillä kuitattu mutta taksi tempautuikin perääni ja vasta kun Typessä näytti mittari 230km/h niin taksi jäi... tiedä sitten mihin taksilla niin kiire ;) noh, asiakaskin näytti takapenkillä olevan...

20

3555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mugen

      perkele mitä teinejä tämä palsta on pullollaan! Ei kiinnosta yhtään toi viesti oli yhtä turha ku kirjottajansakin. Tiedät varmaan että nyt porukka alkaa vertaa mersua ja typerää, kohta typerä jätätti jo slr:kin. Voi luoja mitä amispellejä täällä on liikenteessä, mutta se on kyllä hyvä et netis voi surffata niinkovaa ku pystyy kun oikees elämäs ei kasva edes häpykarvat viel.

      • minä

        sua ainakin näytti kiinnostavan


    • Hondalla

      hulluja kaahareita kaikki, korttiakaan eivät menetä kun töissä välttämätön...

    • TYPERÄ!

      TYPERÄ!

      • KADE!

        KADE!


    • Type-R

      Näytit taksikuskille jotka luulee olevansa euroopan omistajia, mistä se kana... Itellä kans sellanen asenne et kukaan ei ohi mene, tai jos menee se kuitataan!! ;)

      • juu

        on todella hieno asenne!!!


    • CTR

      tais mesestä loppua ajo-ominaisuudet 200km/h jälkeen.. hehheh...

    • Autoilija

      tämä juttu kuuluu tuonne vitsipalstalle.

      PS. Oli muuten paras vitsi aikoihin.

      • Type-R

        mielipiteesi kuuluu myös sinne, KOSKA NE EIVÄT KIINNOSTA KETÄÄN!!


      • Speed
        Type-R kirjoitti:

        mielipiteesi kuuluu myös sinne, KOSKA NE EIVÄT KIINNOSTA KETÄÄN!!

        KYLLÄ SULLA KIINNOSTAA !!! Muuten et olisi nähnyt vaivaa kommentoida.


      • Type-R
        Speed kirjoitti:

        KYLLÄ SULLA KIINNOSTAA !!! Muuten et olisi nähnyt vaivaa kommentoida.

        Vittuuks se sulle kuuluu???!


    • Arvaus

      Lentokentälle varmaan kiire...

    • mersu miäs

      Eli toi mersu 320CDi kulkee 250km/h ku rajotin ottaa vastaan.Ei viittiny polkasta kunnolla ku sulle olis varmaa tullu itku ja finnit turvonnu oikee kunnolla.

      • 320 CDI

        nih...


      • 320 CDI

        nih...


      • 320 CDI

        nih...


    • 2fast4you

      Joensuun lentokentälle 28,8-04. Siellä mitataan turvallisesti ja laillisesti autonne todellinen kulku. Ei muuta kun henkseleitä paukutellen kaikki type-r kuskit mukaan. Ps:3,7-04 paras type-r:n sijoitus oli 34. Siis mahoton vehe;)

      • Ei-amis

        Ne on nää honda-amikset sellasii nettiuhoajia, jotka reppanat eivät tiedosta autojensa todellisia suoritusarvoja.

        Sellaisia "JOS,JOS,NIIN SILLOIN KYLLÄ HONDALLA"-pojuja...

        Paska niillä valuu lahkeesta jo pelkästä ajatuksesta kun illuusiot särkyvät oikeasti radalla - tuskin jollain type-r:llä edes 50 sakkiin pääsee. Oikeasti hidas paska, ei voi mitään.

        t:M Coupe


    • Vedonlyöjä

      Mites on? Kuinka korkealta nämä hurjat hondat löytyvät Joensuussa vai onko niin, ettei yhtään uskaltaudu edes paikalle?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      915
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      714
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      80
      698
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      45
      656
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      571
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      543
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      492
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      463
    Aihe