Niitä ystävättäriä kyläilee säännölisin välein ja yleensä istuvat kuistilla punaviiniä nautiskellen.
Sattuipa kerran, että vaimo tuli kysymään, että haluisitko panna xx,ää. En siihen reagoinut mitenkään (mustasukkainen ja omistushaluinen vaimo)
Mutta ei se vitsi ollutkaan, xx,ää oli alkanut panettamaan niin, että lähti yöelämään olotilaansa parantamaan.
Mitenkä rouvat se asia oikein on, olen toisaalta kuullut, että tiettyjä ystävättäriä saa luvan kanssa panna? ja mikä sen homman nimi oikein on, kumpaako ajatellaan, vai molempia?
Vaimon ystävättären paneminen
26
9320
Vastaukset
- -------
No meillä mies saa panna tiettyjä ystävättäriä. Panna saa jos ei ole ihastunut tai henkistä pettämistä.
- mies yksin
Arvon "rouva".
Nyt kysyn miehenä.... ja voi kysyä yleisestikkin, että voiko kaksi ns. normaalia ihmistä painaa keskenään jos ei ole minkaanlaista ihastumista ja tykkäämistä?
Voin kerroa että olen joskus pyytänyt pesää ihmiseltä joka on olemukseltaan vähemmän puoleensa vetävä.... mutta ei seksiä tekhdä pelkän tyydytyksen vuoksi.... Tottakai huteja tulee kaikille.... mutta kuitenkin
Annan kaksi pistettä ja ja yhden lisäpisteen - Anonyymi
mies yksin kirjoitti:
Arvon "rouva".
Nyt kysyn miehenä.... ja voi kysyä yleisestikkin, että voiko kaksi ns. normaalia ihmistä painaa keskenään jos ei ole minkaanlaista ihastumista ja tykkäämistä?
Voin kerroa että olen joskus pyytänyt pesää ihmiseltä joka on olemukseltaan vähemmän puoleensa vetävä.... mutta ei seksiä tekhdä pelkän tyydytyksen vuoksi.... Tottakai huteja tulee kaikille.... mutta kuitenkin
Annan kaksi pistettä ja ja yhden lisäpisteenVoi
- pannaanpannaan
Naimaan vaan tänne tultu tänne on eikä olemaan.
- hoonaaja ville
olisko tää ystävätär halunnu anaalipanoa?
- KARI RUNK
Kunnon kyntömies ei peltoa selkkaa.
- reki430
Kyl kai vaimon karerit pitää jättää rauhaan ?
- qwertyuizz
olen ajellut, makeaa teki kun rojut lähti putkesta. kannattaa valkata sellainen vaiomn kaveri joka ei käytä pilleriä niin sen on pakko ottaa lasti kitalakeen h hetkellä tai sitten antaa panna tiukempaan eli ryppyreikään.
- along haloo!
Harjotus kaikille.
Kirjoittakaa kaikkien liki omaaikää olevien aikuisten naisten nimet paperille ja siihen siitten arviot naisen iästä ja siitä miten itset koet sen ihmisen ja miten tämä kokee sinut.
Jos itse ottaisin kaikki "tutut" ja vähemmän tutut yli 18v ja alle 55v naiset ja listaisin ne, niin vajaasta viidestäkymmenestä naisesta olis ehkä viisi sellaista joiden kanssa vois kuvitella jotain.
Kyllä siinä että pääsee kyntämään jotain, nii meinaa muukin kuin se kyntämisen toimitus.- Miesrakastaja
No ite olen pannut vaimoni ystävättäriäni neljää yhteensä. Ystäviäni myös,--oikein hyviä sellaisia!
- gingin
No mä kerron kokemukseni "vaimon ystävättärenä".. Olen harrastanut seksiä tämän aviomiehen kanssa , kaikki me kimpassa ja vaimon kanssa. Kaikilla on selvät sävelet pelissä: ystäväni tietää, että minä en rakastu hänen mieheensä; mies tietää, että vaimo hyväksyy asian ja suo myös vaimolleen extrakivaa; minä tiedän, että heidän liitto on vakaa enkä voisi siihen omalla toiminnallani vaikuttaa..
Jos nainen antaa miehensä panna ystäväänsä, hän joko 1. luottaa ystäväänsä täysin 2. tai testaa miestään jotenkin..
Jos teillä on suhde kondiksessa ja molemmat hyväksytte asian, KIMPPAKIVA on tosi kiva juttu, jos kaikilla osapuolilla synkkaa keskenään.. GO FOR IT :)- Entinen panomies
Pääsin paneen vaimon hyvää ystävää,nyt runkkailen yksin!
- aloittajaa..
Hieman siihen malliin olen ounastellut, että vaimon ystävyys parhaan ystävättären kanssa on hyvin vahva, jopa niin, että miestä voidaan lainata, mieheen luotetaan, ei tarvitse testata.
Oma huomioni on, että kaikille ystävättärille, jotka ovat myös minun läheisiä ystäviä- sopisi sellainen seksi, ikäänkuin luontaisetuna vierailulla, se ei nyt kuitenkaan vaimon selän takana käy.
Ilmeisesti tuollainen ajatus ystävättären panemisesta aiheutti myös vaimossa seksuaalista kiihotusta, kun on myös hieman bi, terveessä mielessä.
Olisi kiva kuulla ginginiltä hieman lisää, miten alkoi ym. aloittajaa.. kirjoitti:
Hieman siihen malliin olen ounastellut, että vaimon ystävyys parhaan ystävättären kanssa on hyvin vahva, jopa niin, että miestä voidaan lainata, mieheen luotetaan, ei tarvitse testata.
Oma huomioni on, että kaikille ystävättärille, jotka ovat myös minun läheisiä ystäviä- sopisi sellainen seksi, ikäänkuin luontaisetuna vierailulla, se ei nyt kuitenkaan vaimon selän takana käy.
Ilmeisesti tuollainen ajatus ystävättären panemisesta aiheutti myös vaimossa seksuaalista kiihotusta, kun on myös hieman bi, terveessä mielessä.
Olisi kiva kuulla ginginiltä hieman lisää, miten alkoi ym.Oltiin yks viikonloppu otettu vähän alkoholia ja oli kiva pieni humala. Piti lähteä baariin, mutta ei sitten huvittanutkaan. Sitten asiat jotenkin vaan ajautui siihen, että oltiin ilman vaatteita heidän sängyssä. Mä touhusin ystäväni kanssa ja hänen miehensä kanssa jne... Siitä jäi kiva fiilis kaikille osapuolille, joten meidän juttu on jatkunut epäsäännöllisen säännöllisesti sen ekan kerran jälkeen.. Joskus, kun mun ystävä on ollu tosi väsyny ja miestä on panettanut, hän on pannut mua.. Joskus mun ystävä on tullut yksin mun luo ja meillä on ollu omaa kivaa..
Oon miettiny, pystyisinkö tekemään samaa jonku tuntemattoman pariskunnan kanssa, mutta en osaa siihen vastata. Tää meidän juttu vaan jotenkin toimii ja siinä tärkeänä tekijänä on luottamus ja se, että kaikki on niin tuttua ja turvallista.. :)- aloittajaa.
gingin kirjoitti:
Oltiin yks viikonloppu otettu vähän alkoholia ja oli kiva pieni humala. Piti lähteä baariin, mutta ei sitten huvittanutkaan. Sitten asiat jotenkin vaan ajautui siihen, että oltiin ilman vaatteita heidän sängyssä. Mä touhusin ystäväni kanssa ja hänen miehensä kanssa jne... Siitä jäi kiva fiilis kaikille osapuolille, joten meidän juttu on jatkunut epäsäännöllisen säännöllisesti sen ekan kerran jälkeen.. Joskus, kun mun ystävä on ollu tosi väsyny ja miestä on panettanut, hän on pannut mua.. Joskus mun ystävä on tullut yksin mun luo ja meillä on ollu omaa kivaa..
Oon miettiny, pystyisinkö tekemään samaa jonku tuntemattoman pariskunnan kanssa, mutta en osaa siihen vastata. Tää meidän juttu vaan jotenkin toimii ja siinä tärkeänä tekijänä on luottamus ja se, että kaikki on niin tuttua ja turvallista.. :)Tunnen vilpitöntä iloa siitä, että olette löytäneen sen vapautuneen ja kaikkia osapuolia tyydyttävän olotilan ilman mitään soraääniä.
Meilläkin on tietty vapautuneisuus, mutta se viimeinen kynnys on jäänyt ylittämättä, ilmeisesti siihen ei niin ole ollut tarvetta, kuin sen yhden kerran.
Yhdessä kyllä saunotaan, pusitaan ja harjoitetaan "vierihoitoa" myös naisten kesken.
Vaimo kyllä voisi kokeilla seksiä toisen naisen kanssa, mutta ei kuulemma kenenkään tutun kanssa, mutta hyvä näin. - Anonyymi
Kuka milläkin tavalla tykkää suhteensa pilata mu onnea voin lyödä vaikka vetoa että suhde ei ole noidenkaan jälkeen entisensä kuin korkeintaan kulissina kodin ulkopuolella
- Anonyymi
Entinen panomies kirjoitti:
Pääsin paneen vaimon hyvää ystävää,nyt runkkailen yksin!
Kannattiko itse väittäsin että suhde ei ole toimiva jos kahden ihmisen keskeiseen parisuhteeseen tarvitsee ulkopuolisia avuksi seksin saralla mu eläkäätten ihan missä kuvitelmissa huvittaa
- marsi21
Onnistuu kun vaimo on bi-seksuaali.Häntä kiehtoo ystävätär seksuaalisena olentona.Bi-sekusaalina vaimo ei ole mustasukkainen miehetään.Bi-keksuaalisia taipumuksia omaaville tälläinen on mahdollista.
Monesti tälläisistä ristiin panemisista seuraa ikävyyksiä.
Tiedän erään kunnan pomojen vaimonvaihtosessioiden johtaneen useisiin avioeroihin ja liikuntasihteerille jäi "mustapekka" käteen ja hän joutui lähtemään paikkakunnalta. - Anonyymi
Vaimo ja sen paras kaveri oli mukana mökillä laitoin sauna räystäslautaa talvella lumi oli sitä irroitellut, löysin huojuvan matalan telineen huusin vaimolle tule kaveriksi Heidi käveli viereen mitä sinä huutelet kysyin eikö vaimo Heidi sanoi tekee ruokaa sanoin mene sinää vasten ja pidä kiinni nämä vähän huojuu.
Olin Heidin edessä kalu alkoi vähän kovettua Heidi huomasi nauroi jännittääkö nojasi päällään haaroihin kuiskas älä heilu.
Samassa uimahousut lähti kalu oli Heidin suussa Heidi imi kunnolla huokas tätä vaimosi on kehunut pidä raystäästä kiinni Heidin molemmat kädet runkkasi sievästi Heidi kuiskas tänään vielä nait minua ja kiihdytti vauhtia silloin lensi kuului vaan muminaa ja sitten oli hyvää ihana kova Heidi sanoi nyt alas ja syömään melkein heti vaimo huusi syömään.
Kaikki meni normaalisti seuraavana päivänä vaimo lähti kauppaan. Heidi tuli kimppuun heti sanoi olen niin tunnettu että en voi keikistellä missä vaan riisui alusvaatteille kuiskas nuole ja laski housut imin ja nuoli karvalanka matolla yritti paeta selällään kun työnnyin sisään huokasi olet sinä paksu voi luoja ja antoi halukkaana kuiski tule että keritään pidin pohjassa pylly hyppi tule tule Haidi tarrautu kiinni nyt ainakin tulet laskin monta lastia Hedi suuteli ja halasi kuiskas vasta ensimmäinen nousin ylös kerittiin kerätä vaatteet, vaimo tuli ja meni keittiöön Heidi meni vessaan vaimo kuiskas te naitte väitin vastaan vaimo halasi tuoksu ei petä tuksuu oikein kiimainen nainen.
Syötiin ja sitten sauna vaimo sanoi me ensin Heidin kanssa sitten sinä, kuulin naurua ja puhetta kohta ovi aukeni vaimo huusi nyt tulet. Menin saunaan housut lähti heti vaimo sanoi Heidi pesee seisoin keskellä lattiaa Heidi kumartui ja imi surkastunutta kalua vaimo tuli viereen kuiskas saat panna Heidiä niin paljon kun haluat ja hieroi Heidin pillua takaapäin vaimo meni seinää vasten veti Heidin itseään vasten ja suutelivat Heidin pyöreät rinnat sai hyväilyjä työnnyin takaa Heidi halasi vaimoa kuiskas on ihanan iso saadaan molemmat Heidi imi vaimon nännejä vaimo katsoi minua kuiskas olet rakas.
Illalla näin livenä miten naiset hyväilee toisiaan. Pääsin myöhemmin itse mukaan etupäässä Heidin kanssa- Anonyymi
Olisko pikkasen mielikuvitusta🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisko pikkasen mielikuvitusta🤣
Ja huonoa kirjoitustaitoa.
- Anonyymi
Vaimon kaverin mies on pannut vaimoani vaimon kaverin katsellessa. Tämän miehen kalu on poikkeuksellisen paksu. Vaimon kaveria himottaa kun miehensä paksu kyrpä venyttää vierasta vittua ja ystävät saavat paksuinta kyrpää ikinä.
- Anonyymi
No empä ole kuullu ettäkö nainen olisi valmis jakamaan miestä edes ystävättärensä kanssa jos tästä välittää
- Anonyymi
Voisin panna vaimoa, kun tämän kaveri katsoo. Ei taida tapahtua. Sen verran on vaimolla estoja.
- Anonyymi
Olen muutaman kerran pannut naisystäväni kaveria. Naiseni yli kuuskymppinen ja hänellä paljon muita miehiä. Hänen ystävätar 70v.naiseni tietää et olen pannut hänen kaveria ja nauttinut siitä suuresti. M53v
- Anonyymi
Itse nussin kanssa vaimon ystävää ja häneltä saa myös persettä 🤪. Omalta ei saa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi463088Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs462881100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es502515Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo492403Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks322096Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581850- 451769
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä411616- 461535
- 261361