Thank You for the Music - A Tribute to Abba -show

Thank You, Abba

Hei!

Teillä on vielä tämä viikon ajan mahdollisuus nähdä ja kokea Thank You for the Music - A Tribute to Abba -show. Show on Viking Linen Gabriella-laivalla ja kahdesti illan aikana. Yhteensä tunti laulua ja siinä ehtii kuulla monta Abba-hittiä. Meno-paluu -lipun lunastaneet näkevät kahden illan showt (yht. 2 tuntia) ja biisilista on myös kattavampi.

Showta on esitetty ainakin kahdella Viking-laivalla ja kahdella eri naisituksella/miehityksellä. Gabriella-laivan show on parempi kuin Isabella-laivalla johtuen paremmin laulavista ja liikkuvista naislaulajista. Gabriella-laivalla esiintyvät Lucia, Anna, Joss ja Graig. Toisen laivan esiintyjiä en tunne.

Menkää ihmeessä katsomaan, jos vain on tilaisuus. Samaa nelikkoa ei enää samoissa merkeissä välttämättä nähdä. Viimeinen esityspäivä on 15.10.2012.

6

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Thank you, Abba

        Yllä pari otosta kyseiseltä tribuuttiristeilyltä. Olin itse siellä 5 - 6.10 ja show oli todella hyvä. Itsekin kuvasin keikalta 6 - 7 biisiä, mutta kuvan laatu ei ole kovin hyvä (kännykällä kuvattu). Ääni on melko ok ja jos jotenkin ja joskus saan paranneltua kuvan laatua, niin voisin lykätä otokset Youtubeen. Stay tuned for more Abba-tribute :)

        Kävikö teistä kukaan katsomassa showta?


    • v i s i t o r

      Kiitos kovasti tuosta! Ihan hyvähän se kuvan ja äänenlaatu oli! Ihan riittävän hyvä. Mutta olipas aneeminen yleisö! Olisin halunnut mennä, mutten saanut ketään mukaan, ja yksin olisi ollut tosi aneemista lähteä.

      • Aku

        Tässä teille alkuperäismateriaalit :

        http://youtu.be/epRdqxs9CTo
        http://youtu.be/k2ymbMI52Qk
        http://youtu.be/dtsrrdgSk1s
        http://youtu.be/PaN0LDfP8Bo

        Ensimmäinen esittelee ryhmän ja seuraavat kolme kattavat yhteensä 10 kappaletta!
        Enjoy :)

        Tuo aiempi video on Gabriellan Sound-vastaavan pukkaama ja laivaltahan ei nuo satelliittiyhteydet internettiín aina ole niin loistavat... Minulta hän nuo pätkät sai, vaikka unohtikin mainita kuvaajan - mikä ehkä on häiriöllisen toiston kannalta hyväkin :)


    • A.B.B.A. -Fani

      Itse näin molemmilla laivoilla olleet show:t ja pidin henk.koht. parempana nimenomaan tuota Isabella -laivalla ollutta poppoota... Makuasioista ei toki pidä kiistellä.. Hyviä ovat kummatkin joka tapauksessa ja ehdottomasti näkemisen arvoisia.

      • Thank you, Abba

        Perustin näkemykseni Youtubessa olleisiin Isabella- videoihin ja mielestäni niistä ei välittynyt aivan yhtä hyvä lauluosaaminen ja tunnelma kuin Gabriellalla, jonka show´t näin livenä. Minunkin olisi pitänyt päästä näkemään molemmat ryhmät, jotta olisin saanut paremman käsityksen Isabellalla esiintyneiden kyvyistä. Paikan päällä kaikki on usein toisin eli meno ja filis vie mukanaan.

        Oli kuitenkin tosi hyvä asia, että tuollaisia tribuutteja järjestettiin ja järjestetään vastaisuudessakin. Hyvä musa ei koskaan kuole.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      147
      2547
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      415
      2204
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      44
      2084
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      121
      1382
    5. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1320
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1189
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1133
    8. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1097
    9. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      124
      1074
    10. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      66
      998
    Aihe