telepaattisesti tuossa klo 23. Sinä siellä, minä täällä. Tunnetaan toistemme henkisyys, taivaallinen intohimo..huoka.. rukoilen meille kahdelle onnea ja yhteistä messua..pian. Olen sun Ma donna (italiaa)
Hani
81
709
Vastaukset
- Marc Almond
Kundaliinijooga ja kolmas silmä.
Pöydällä on kynttilä ja taikakiviä.
Ajattelen Sinua ja keskitän ajatukseni Sinuun. - ...
Ajattelen häntä.
- sen teen kanssasi!
mahtavaa! juuri noilla ajatuksilla kohtaamme toisemme astraali tasolla klo 23 jumalaiseni. rukoilen oman papittareni kanssa oh my...:)))
- mmm
Minä EN rukoile. Rukoile ite. Enkä anele, uskotko? En anele.
- Ma donna
Tunne kuinka ruumis ja sielu erkanevat..sielumme yhtyvät. Tunnet sen aaltoina. Avasin sydämeni, muutkin chakrat..onnistumme. Olemme yksi.
- Pian hani. Pian.
Valmistaudun..käyn saunassa vielä ennen rukoushetkeämme.
- mmm
Joo. Voi Hyvä Jumala sentään näitä.
- " nauRATTAAA"
mmm kirjoitti:
Joo. Voi Hyvä Jumala sentään näitä.
Älä muuta sano ,nämä- on kyllä huonointa hupia :D
- haloo!!
PUHELINKIN on keksitty.
- Oh my..
Häiritsit. Sielut lempii..
- siks ku öitä <3
Oh my.. kirjoitti:
pelkään et mesuaat väärän donna kanssa.
- miks maallikkot
antaa neuvoja vaikka eivät itse tunne rukouksen voimaa??
- Mä ole se donna :)
Oh my.. kirjoitti:
Tää ei ollu messu..vielä. Se on tulossa vasta. Irl.
- Mr. rider
Tulin paikalle ajelin siellä groovilla tiellä yhteys ei oikeis toiminut toivotulla tavalla klo 2300 oli niin pimeetä etten nähnyt mitään.
- heavenly father....
- Mato nna
Oikein hyvä valinta.
- Ok
Rukoilen puolestasi.
- huhhuh sentään...
meidän välillä on kyllä niin paljon intohimoa että se vähän ujostuttaa... no mä nyt oon vähän tämmöinen..:p
- Onko tähän oikeus??
Kiitos! Ihana olet. Aivan...tommoinen.. "mukava" lievästi ilmaistu. Tämä ei onnistuis, jos mä en olis tämmöinen.. No..
Hyvää yötä. :) - oikein hyvää
Onko tähän oikeus?? kirjoitti:
Kiitos! Ihana olet. Aivan...tommoinen.. "mukava" lievästi ilmaistu. Tämä ei onnistuis, jos mä en olis tämmöinen.. No..
Hyvää yötä. :)yötä nätti... oikeassa olet sinä ihanan kiihkeä kissani juuri oikeanlainen luonnonlapsi :) rajattomuus -kuvaa sanana sinua ja kohtahan se nähdään mitä rukoukset tuovat tullessaan :)
- *hymy huulilla*
oikein hyvää kirjoitti:
yötä nätti... oikeassa olet sinä ihanan kiihkeä kissani juuri oikeanlainen luonnonlapsi :) rajattomuus -kuvaa sanana sinua ja kohtahan se nähdään mitä rukoukset tuovat tullessaan :)
Tiikerisi kehrääväinen..
- *vihellystä*
*hymy huulilla* kirjoitti:
Tiikerisi kehrääväinen..
;)
- Tigris*
*hymy huulilla* kirjoitti:
Tiikerisi kehrääväinen..
Nyt mun on pakko kommentoida, ettei oikeat tiikerit kehrää, vaikka itsekin joskus luulin niin. Ihmistiikereille sallittakoon myös kehrääminen ;).
- Tiger...
Tigris* kirjoitti:
Nyt mun on pakko kommentoida, ettei oikeat tiikerit kehrää, vaikka itsekin joskus luulin niin. Ihmistiikereille sallittakoon myös kehrääminen ;).
Minä se kehrään..
- Tigris*
Tiger... kirjoitti:
Minä se kehrään..
Mukavasti resonoi toi hyrinä ;)
- Astraali valo
Reikäparantaja täydessä vauhdissa? Lähetä minulle kuva aurastasi oi Obi Van Kenobi. Räpläilen täälä omaa Tarot-pakkaani sillä aikaa.
- en tue mustaa
magiaa sori
- .
en tue mustaa kirjoitti:
magiaa sori
sä tuet hänen nastaa mukiaan
- Marc Almond
Leia, mitä Tarotit kertovat tänään Meistä?
http://www.google.fi/imgres?q=aura&um=1&hl=fi&sa=N&tbm=isch&tbnid=evYxajvtid34rM:&imgrefurl=http://www.goddessauraphotography.com/aura-color-meaning-guide/&docid=KNPnCcW_dp19-M&imgurl=http://www.goddessauraphotography.com/wp-content/uploads/2012/07/aura11.jpg&w=400&h=344&ei=GeN1UNzHLYnl4QTVz4G4DQ&zoom=1&iact=hc&vpx=84&vpy=166&dur=1566&hovh=208&hovw=242&tx=148&ty=118&sig=110136269060271050954&page=1&tbnh=114&tbnw=133&start=0&ndsp=19&ved=1t:429,r:0,s:0,i:75&biw=1024&bih=607 - tässä sulle
en tue mustaa kirjoitti:
magiaa sori
- mmm
Ihan Herra siunatkoon synti.. syksyisiä uniasi, söpö. Hyvää yötä.
- Ma donna
Multa valkoista magiaa.. Öitä! :)
- .
Jumalan pilkkaa, en pidä tämmöisestä.
- Gnostia..donna
Olen Isäni tytär. Ei hän suutu...päinvastoin. Hyvillään on kun viljelen rakkautta. Älä tuomitse ettei sin...tiesitkö, Jeesus harrasti valkoista magiaa..seksuaalienergiaa..
- ed
Gnostia..donna kirjoitti:
Olen Isäni tytär. Ei hän suutu...päinvastoin. Hyvillään on kun viljelen rakkautta. Älä tuomitse ettei sin...tiesitkö, Jeesus harrasti valkoista magiaa..seksuaalienergiaa..
En usko, että harrasti. Vai olitko näkemässä silloin? Epäilen.
- Marc Almond
Viimeistään Da Vinci paljasti vaietun totuuden, että Jeesus ja Maria Magdalena (creature of the night) olivat seksupari. Raamatusta on viitteitä, mutta siitä on jätetty pois myös paljon faktoja. Raamatun historiallinen puoli, aikalaiset ja vihreä(taru)eläimistö ovat kiinnostavia tutkimuskohteita, eikä se edellytä uskoa keppiä heiluttavaan mieheen. Pörröisiä karvojaan heiluttava maaäiti voi yhtä hyvin olla olemassa.
- Veressäni virtaa..
Ma donna, minä. Elämä on salaisuuksia varten, niiden selvittelyä. Kun tiedät kuka todella olet, olet itse korkein viisaus. Graalin malja...tiedän sen mikä se on..salaisuus. Tiedän muutakin. Minussa se tieto. Ette usko...Mulla on nyt lystiä. Kiitos!!
- onhan se nyt
selvää että kristus löytyy ykseydestä. jumala loi ihmisen mieheksi ja naiseksi.
- Ma donna
Kuten erään naisen evankeliumi. Ja Jeesuksen veljen evankeliumi...hysss..
- .
Veressäni virtaa.. kirjoitti:
Ma donna, minä. Elämä on salaisuuksia varten, niiden selvittelyä. Kun tiedät kuka todella olet, olet itse korkein viisaus. Graalin malja...tiedän sen mikä se on..salaisuus. Tiedän muutakin. Minussa se tieto. Ette usko...Mulla on nyt lystiä. Kiitos!!
- 10 käskyä
Ensimmäinen käsky: Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Älä pidä muita jumalia.
- Kiva ilta.
onhan se nyt kirjoitti:
selvää että kristus löytyy ykseydestä. jumala loi ihmisen mieheksi ja naiseksi.
Vielä tämä.. Korkeimman viisauden saa vain kokemalla samat kärsimykset kuin Kristus kärsi. Viisaus on..hiljaisuudessa. Öitä ihmiset!
- et tiedä mihin
yhdessä pystymme maljaseni...;)
- Hassu!
et tiedä mihin kirjoitti:
yhdessä pystymme maljaseni...;)
Nyt nukkumaan, höpö. :)
- ....
Eipä siitä oikeasti ole luotettavia viitteitä, mutta niin ihmiset haluavat uskoa ja seksi, kohuotsikot ja salaliittoteoriat myyvät.
- en taida.
Hah, sä tuskin oot tavannu Sitä Oikeeta donnaa, saatikka Ma donnaa. Hän oli kuule teininä ihan kuin ilmetty Madonna, sä olit sillon vielä isäs pusseissa, etkä sattunu näkeen - harmi ;)
- Sophii..
Viisaus, sen on hiljaisuudessa.
- Ei vittu sentäs
kyllä lyö porukoilla tyhjää ja pahasti.
- Sophii..
Näitä on kiva panetella.. :)
- Lähetyssaarnaaja
Jos sä olet temppeli, pidämmekö yhteisen messun?
- Jos hän..kyllä
Sinä taidat... Niin. Hyvältä tuntuu jo nyt. :)
- Lähetyssaarnaaja
Jos hän..kyllä kirjoitti:
Sinä taidat... Niin. Hyvältä tuntuu jo nyt. :)
Olen hän ;)
- Sophii..
Lähetyssaarnaaja kirjoitti:
Olen hän ;)
Ole hyvä. Löydä tiesi temppeliini..
- lähetyssaarnaaja 2
Sophii.. kirjoitti:
Ole hyvä. Löydä tiesi temppeliini..
Voin hiipiä sisään varoen ja sytyttää liekin..henkenä liun selkääsi pitkin..
- Sop...
lähetyssaarnaaja 2 kirjoitti:
Voin hiipiä sisään varoen ja sytyttää liekin..henkenä liun selkääsi pitkin..
Näet silmistäni. Minussa palaa roihu ennestään...sisällä sielussani.
- lähetyssaarnaaja 2
Sop... kirjoitti:
Näet silmistäni. Minussa palaa roihu ennestään...sisällä sielussani.
..liun sielusi sopukkaa kohden..kiertäen sen ja löydän temppelisi ytimen..liun vielä kohden sisempää...hetki lähestyy, jossa ajantajua ei ole...
- Soph...
lähetyssaarnaaja 2 kirjoitti:
..liun sielusi sopukkaa kohden..kiertäen sen ja löydän temppelisi ytimen..liun vielä kohden sisempää...hetki lähestyy, jossa ajantajua ei ole...
Aika paha.
- lähdtyssaarnaaja 2
Soph... kirjoitti:
Aika paha.
..ja raukeuden keskellä sielumme kirkuvat.. Ja katoan kohti uutta temppeliä..
- So so..
lähdtyssaarnaaja 2 kirjoitti:
..ja raukeuden keskellä sielumme kirkuvat.. Ja katoan kohti uutta temppeliä..
..ja minä etsin uuden lähetyssaarnaajan. :)
- ls3
So so.. kirjoitti:
..ja minä etsin uuden lähetyssaarnaajan. :)
Pahoin pelkään, että löytyyköhän enää. Edellinen vei sielun ja varpaat mennessään..
- So so..
ls3 kirjoitti:
Pahoin pelkään, että löytyyköhän enää. Edellinen vei sielun ja varpaat mennessään..
Multa ei kukaan vie mitään. Ei pysty.
- ls3
So so.. kirjoitti:
Multa ei kukaan vie mitään. Ei pysty.
Lie mie vien mitä tahon, teen mitä haluun ja sultakii sielun ja varpaat makuun. Oon vahva, vahvempi , vahvin!
- mtt2
Mielenterveystyön vuoksi toivon, ettei tässä ketjussa kirjoita yhtään yli 17 vuotiasta! Muuten meillä ei kyllä ole tulevaisuutta, jos nää on työikäisillä..
- Lapsiko?
Niin. Tää on vain huumoria. Tiedätkö mitä se on?
- pims
Lapsiko? kirjoitti:
Niin. Tää on vain huumoria. Tiedätkö mitä se on?
Onko muuten joku keksimerkki...?
- Lemmen tuoksu!
Tunnetko henkisen pieruni jonka äsken päästin tunne sen ihan pärinä korvissasi ja tuoksu nenässäsi.
- :)
Tunnen sielullisen yhteytemme. Se ei koskaan lakkaa sykkimästä, soitan sinulle serenadin...:)
- Anonyymi
Tunnen minäkin juu...
- Flatus The Great
Tuo pierusi haisee sielussani ja metaanimme saavuttaa toisensa. On aika yhdistää alkemia ja kemia..toivotaan, ettei aleta kipinöimään..silloin koemme räjähdyksen, joka tekee meistä varmasti atomeja ja sielut leijaa ties minne ja yhdymme enkelkuoroon..
- Anonyymi
Onneksi sammakko on keksitty, jokainen prinsessa tietää seurata kutemisen ääniä. Eivät hairahdu 7 mustan ritarin vainoihin.
- Anonyymi
Voisi osua. Vanha ketju. En vain harrasta tuolla tasolla mitään astraalijuttuja.
- Anonyymi
Mietin että olenkohan itse ollut tuossa kirjoittajana.... :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietin että olenkohan itse ollut tuossa kirjoittajana.... :)
Toi serenadista kirjoittaja... hah
Nyt tiedät senkin :)
- Anonyymi
En ole järjissäsi enää.
- Anonyymi
Kuka ei oo järjissään enää?
- Anonyymi
Henkisen kumppanin takaisinpaluu.
https://youtu.be/8lh5RFWIRsg
Valo tulee pohjolasta.- Anonyymi
Henkisen, ei seksistisen.
- Anonyymi
Kaksoisliekkiyhteys.
https://youtu.be/Iu477nOd4hQ
Indico ilves tarot. - Anonyymi
Juu,sormetin 2h ,sain semmosta telepatiaa että.
Pusi,pusi. - Anonyymi
Menee yli minusta ..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241556- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!701242- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18962Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865