Jos joudut ajamaan autolla , suunnittele ajosi etukäteen ettei tule niin paljon ajamista. Sitten aja nopeusmittarin mukaan max. 90km/h isommillakin teillä ja vältä muutenkin revittelemistä. Osta polttoaine sieltä missä se on edullisinta , niin säästät vuodessa paljon rahaa muuhun käyttöön.
Autoiluun säästöä
toteutunut
1
190
Vastaukset
- lullimitälullit
Joo siinä taas yksi lullimisen neuvoja jos minun autolla ajaa mittarin mukaan niin on heti jaloissa ja sitä minä en todella halua useimmiten mittarit näyttää 10km liian paljon joten paras ajaa aina se 10km yli esim.kahdeksan kympin alueella mittarissa 90 ja niin edelleen.Ja polttoainekin kai kannattaa hakea naapuripitäjästä.Halvat on huvit sinullakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743990Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1963275Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473006Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle762657Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3792398- 1812072
- 781595
- 361576
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231408Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391392