Mitä tehdä jos tykkää jostain piiretyistä, mutta dubbaus sattuu korviin? Joskus se on tietysti yllättävä pelastus jos joku hahmo sopii rooliin (otetaankin vaikka esimerkiksi Mirjami Heikkisen dubbaus winx clubin Icy:na, en pysty yleensä sietämään yhtäkään Mirjamin roolia (paitsi ehkä Kataraa) mutta winxin alkuperäis Icy oli ihan hirveetä kuunnella.
Pokemonin alkuperäis dubit on kyllä NIIIN parhaita, nykyään ei viitti ees kattoo koko ohjelmaa. Pahimmat muutokset Ashillä ja rakettiryhmällä.
Myös Annituulta ja Samuel harjannetta kuulee joka paikassa jotkut niitten rooleista osuu kyllä nappiin: Kuten esimerkiksi avatarissa mutta sitten nousee pahasti kanan lihalle ku kuulee dubbausta missä esiintyy oikeita ihmisiä. Narnian tarinat on siitä hyvä esimerkki.
Vanhimmat animaatio elokuvien dubbaukset (enimmäkseen Disney) oli kyllä hyviä, mutta nykyään ei mene enää läpi, ei nää kaikki dubbaajatkaan osaa eläytyä. Otetaan nyt esimerkiksi rango joka huutaa Jack Sparrowmaisesti AAAAAAARRRRGGGGHH! nii dubatussa se on vaa joku hiljanen aaaaaaahh, huomaatteko eron?
Suomi Dubb
Dubberman
0
100
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2335430Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233790Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182284Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2852162Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481421Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611269Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1301165Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1201018- 34930
- 161807