Omat Mary Suet

VampireNaomi

No niin, eli nyt on kaikkien aika kaivaa luurangot kaapista ja päästää Mary Suet valloilleen. Jokainen meistä on melko varmasti jossain vaiheessa luonut edes yhden, ja nyt on tullut aika jakaa kaunotar kaikkien kanssa! Eikä tarvitse edes hävetä!

Tässä omani... Hänen nimensä on Fukume ja kirjoitin hänestä jonkin verran Pokémontarinoita pari vuotta sitten. Kommentit aina kappaleen jälkeen.

"Hän oli 14-vuotias tyttö ja monella tapaa erittäin tavallinen. Hänen pitkät, suorat purppuraiset hiuksensa olivat sotkussa, vihreiden silmien alla oli tummat pussit, jotka kertoivat monista unettomista öistä ja hänen ihonsa oli tavallista kalpeampi. Ehkä rusketun hieman kun olen ulkosalla, Fukume ajatteli. Hän juoksi takaisin huoneeseensa ja sytytti valot. Nyt kun huone ei ollut enää hämärä hän näki sen selvästi. Lattialla oli sininen ja pehmeä Sutaamie-matto, tapetit olivat myös siniset ja niitä koristivat erilaiset vesipokémonit. Seinillä oli paljon erilaisia julisteita, joista monet kuvasivat tulipokémoneja. Huoneessa oli kirjahylly, joka oli pullollaan Fukumen omistamia manga-sarjakuvia. Hieman haikeana hän poimi niistä yhden ja istahti pöytänsä ääreen selailemaan sitä. Kestäisi kauan, ennenkuin hän palaisi kotiinsa lukemaan niitä. "

Huomatkaa erikoisen väriset hiukset ja silmät. Taattua animekamaa! Fukume omistaa myös paljon manga-albumeita, koska japanilaisten sarjakuvien lukeminen tekee hänestä mielenkiintoisen ja erikoisen! Hahaha! Erikoishuomion ansaitsee myös se, että käytin japanilaisia Pokémonien nimiä vaikuttaakseni siistimmältä. :P Sitten lisää:

"Pukeuduttuaan Fukume vilkaisi huoneensa ikkunasta ulos. Hän näki suoraan naapuriin, jossa Satoshi asui. Satoshi oli Fukumea kolme vuotta nuorempi, mutta hän oli jo pokémonkouluttaja. Fukume kirosi vanhempiaan, jotka olivat maininneet testamentissaan, ettei heidän tyttärensä saanut lähteä kotoa ennen 14:ta syntymäpäiväänsä. Fukume huokaisi. Hän ei tiennyt vanhemmistaan muuta, kuin että he olivat kuolleet 10 vuotta sitten. Fukumen huoltajuus oli sitten siirtynyt Hanakolle, Satoshin äidille. Aluksi Fukume oli asunut samssa talossa Satoshin ja tämän äidin kanssa, mutta kun he kasvoivat alkoi tila loppua, joten oli sovittu, että Fukume siirtyisi asumaan vanhempiensa hänelle testamenttaamaan taloon naapuriin. Kuinkahan monella minun ikäiselläni on oma talo, Fukume ajatteli itsekseen. Vaikka oli suuressa talossa asumisessa huonotkin puolensa. Hän oli niin yksinäinen. Aiemmin Satoshi oli ollut hänen seuranaan, mutta kun tämä vuosi sitten lähti pokémonmatkalleen Fukume sai olla aivan yksin. Ja kun Satoshi palasi, oli tämä löytänyt uusia ystäviä eikä edes tullut tapaamaan serkkuaan, vaikka tämä asui naapurissa. Mokomakin nirppanokka! Minusta tulee paljon parempi kuin hän!, Fukume ajatteli kiukkuisena ja sijasi vuoteensa. Hän nappasi mukaansa vihreän repun, johon oli pakannut kaiken tarvittavan. Sitten hän poistui huoneesta. Hän pysähtyi ovelle ja katsoi viimeisen kerran huonettaan. Sitten hän sulki oven."

Yksikään Sue ei ole oikea Sue jos hän ei ole rikas ja omista omaa taloa. Hänellä on myös traaginen menneisyys; vanhempien kuolema. Sen lisäksi Fukume on sukua Ashille, mikä täyttää ehdottoman tärkeän vaatimuksen: pakko olla sukua jolle kulle sarjan oikeista hahmoista.

" Pokémoncenter oli suuri pyöreä rakennus. Fukume muisti kuuleensa, että se oli tuhoutunut kokonaan kun Satoshi oli vieraillut siellä. Mitä muuta siltä poropeukalolta voisi odottaakaan?, hän ajatteli. Itse asiassa, kun hän ajatteli asiaa, hän huomasi poliisien epäoikeudenmukaisuuden; kaikki syyttivät Rocketto Dania centerin tuhoutumisesta, vaikka Pikachu oli aiheuttanut räjähdyksen antamalla Dogasulle liian suuren sähköiskun. Dogasu ei varmaankaan ollut räjähtänyt tahallaan, mutta silti kaikki väittivät Rocketto Dania syyllisiksi. Täytyy mainita asiasta joskus serkkupojalle... "

Ah, miten hän onkaan kapinallinen pitäessään Rakettiryhmän puolia!

"Lehtien seassa kahahti ja kuului rääkäisy. Fukume kavahti istualleen ja vilkuili ympärilleen. Ääni herätti myös Wamiyan ja he molemmat nousivat seisomaan pitäen silmällä tummaa metsää. "Se kuulosti Yamikarasulta.", Wamiya sanoi ja piti toista kättään valmiina nappaamaan poképallon vyöltään. Fukume nyökkäsi.
Kauempaa kuului juoksuaskelia, jotka lähestyivät hyvää vauhtia. "Onko Yamikarasu löytänyt mitään?", kuului tuttu ääni. "Nakaho.", Fukume ja Wamiya totesivat toisilleen.
Pian heidän leirinsä oli täynnä itsekseen mutisevia tiedemiehiä. "Minne olette piilottaneet kultaisen Turanseen?"; Nakaho tivasi ja antoi Yamikarasun levätä olallaan. "Meillä ei ole sitä!", Fukume vastusti ja alkoi saada tarpeekseen tästä porukasta. Nakaho tuhahti. "Älä viitsi. Tämä Yamikarasu on saanut koulutuksen ja se löytää kaikki kultaiset pokémonit sadan kilometrin säteellä." Wamiya pyöritti silmiään. "Sen koulutus on epäonnistunut.", hän mutisi. Nakaho sattui kuulemaan. "Minä olen itse kouluttanut sen!", hän raivosi ja silitti suojelevasti pokémonin höyheniä. "Se selittääkin paljon...", Fukume mutisi hiljaa. Nakaho ärisi itsekseen ja kääntyi sitten tovereidensa puoleen. "Tulkaa. Olen varma, että löydämme sen täältä läheltä!" Tiedemiesjoukko nyökkäsi ja suuntasi edemmäs metsään. Wamiya otti muutaman askeleen heidän peräänsä. "Minne sinä menet?", Fukume kysyi haukotellen. Poika kääntyi. "En voi antaa heidän vangita sitä.", hän vastasi päättäväisenä ja jatkoi matkaansa. Fukume kohautti olkiaan ja seurasi pojan perässä."

Tavallista monille Sue-kirjoittajille: oikeanlaisesta kappalejaosta ei ole tietoakaan, vaan kaikki on yhdessä ja samassa pötkössä! Jumissa oli joko enter-näppäin tai aivoni. Veikkaan jälkimmäistä.

No niin, tässä oli yksi omista Sue-hahmoistani. Voin jakaa lopuistakin jotain joskus, mutta nyt on jonkun toisen vuoro. :)

2

277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vagabond

      Näköjään täällä faninovellit palstalla ei liikuskella kovin ahkerasti. Nyyh.
      Tai sitten ovat liian ujoja paljastamaan :) Kaikesta huolimatta.
      Enkä muuten itsekkään pääse vielä lisäämään omaa Mary Suetani, kun on ficcini omalla koneellani, lomilla kun olen toisella puolella Suomea.

    • Samettiotus

      Jos jollain on Suempi Sue kuin minulla, niin olen yllättynyt :) se olisi jo aika saavutus

      Voisin vaikka kertoa, että Sueni on:

      -tylypahkan uusi vaihto-oppilas, suoraan ranskasta :D

      -hän on totta kai hurmaavan kaunis, hänellä on pitkät, paksut, punaiset ja lainehtivat hiukset, kultaiset silmät ja hän liikkuu kerrassaan viehkeästi. Ja kaikki tylypahkan miespuoliset asukit ovat luonnollisesti hulluna häneen...

      -hän on Hermionen ennen tuntematon serkku, vanhaa velhosukua (ja tämä taas on monimutkanen ja pitkä juttu, johon liittyy monta rakkaussuhdetta, salailua, murhia jne jne)Turha varmaan mainita, että hän on sukua myös Rowena Korpinkynnelle?

      -Voldu murhasi hänen vanhempansa kun hän oli vauva...

      -hän on tietysti upporikas ja hänellä on hillitön kartano kaikkini puutarhoineen ja hovimestareineen yms.

      -hänen nimensä on oma nimeni ;)

      -luonteeltaan ah niin älykäs, hurmaava, salaperäinen, hiukan tempperamenttinen ja niin edelleen

      -hän on parempi koulussa kuin Hermione, ilman pänttäämistä

      -ja tietysti hän lopussa pelastaa maailman (toisin sanoen tuhoaa Voldun) uhraten samalla omankin henkensä

      -ja tämän kaiken kirjoitin ihan _vakavissani_ silloin joskus kauan sittten. :) (nelonen ei ollut vielä ilmestynyt, muistan sen siitä, kun nauroin löytäessäni siitäkin ranskalaisia velhoja) enkä ollut valitettavasti edes kuullut käsitettä Mary Sue

      Voisin laittaa tähän jotain pätkiä kyseisestä ficistä, jos löydän sen joku päivä. Sen verran pitkä se kyllä on, ettei kukaan sitä kokonaisena lukea jaksa. Ja onhan mulla muitakin Sueja ollut, mutta tämä on kyllä paras ^^

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1818
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1799
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1577
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1132
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe