laitan tämäjn tänne kun sopii paremmin katkeruuteeehn vaikka onkin kyllä väki valtaa mttia kohtaan
tässä siis se viesti. nyt ottamaan kantaa kaikiki!!! pelastwetaan matti nöytyyrykseltä ja auttakaa tekemään se addressi. minä en ole niin hyvä kirjottaa tuollaisia virallisia tekstejä enkä oikein osaa laittaa. auttakaa nyt joku!!!11
!!
Nyt riittää!!!!Matti Vanhanen on hyvä mies ja on jo rankaistuksensa kärsiny ja ryvetettyliikaakkin jo julkisuudessa!!
Antakaa nyt hyvän miehen jatkaa kunnon työssään! tämä asleymadison on kyllä pahan kätyri!!
ei tämä ole enää reilua! nyt käytetään kunniallisen miehen kuvaa kaike maailman mainoksissa eikäole siihen lupaa annettu! Hävytöntä!
Voisiko joku auttaa ja perustaa sellaiset adressin jossa vaaditaan ettei tätä mainosta saa laittaa julki?
Nyt matti vanhasen puolesta kaikki! Ja vielä vaalien alla tämä nöyryytys! asleymaddisonilla on tässä poliittinen agenda!
Katkeruutta tämä! Pelastetaan Matti yhdessä nöyryytykselä
0
69
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992627
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1162323En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761648Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1931156- 471068
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va491063- 99981
- 46783
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6783- 106754