Kirkkoja ei saa kiinnittää yhteisiin näköihin

Eiolerankaisemisen

Yksi esimerkki on seurakuntatoiminta, ja sosiaalityöntekijän omainen, hänen lapsensa, joka perustuu sukupuolenvaihdoksellisuuteen, ja yleiskunnon nostamiseen. Hänelle raiskaamisena, eli seksiväkivaltana. Olette luoneet edes hienon ympäristön tähän, että saa olla rauhassa, ja kenenkään lapsenkasvatus ei vaarannut tästä, väkivaltaisuudella ja sillä käyttäytymisellä, joka vaarantaa niin monen meistä yleiskunnon, ja hyvinvointimme osa-alueita, ympäristöämme lähtökohtaisesti käyttämällä, *muiden ihmisten seurassa sosiaalisesti kanssakäymällä.

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haluan vain keskuste

      Hänen sosiaalityöntekijän lapsensa, kärsii absurdista persoonallisuushäiriöstä.
      Mielestäni teitä on siksi pakotettu olemaan toistenne kanssa ja liian pitkään kiinnittyneinä toisiinne, kiintymykseen saakka, painostamalla teitä toistenne läsnäoloon, ja pakottamalla näin, julmasti ja julkeavuutta käyttämällä, kiintymään toisiinne.
      - Eivät saa mielestäni jo virus-sairauksien ja epidemiologian takia lähestyä teitä seurakuntana.
      -Mikä tämä oli?
      - Tämä oli joku sairas taas.
      "Tiedättehän, että sisareni kantelee aina kaikki seurakuntaan."
      Ja oliko tämä toimintanne, jopa terapeuttisesti, sen lähtökohtia ajatellen, toimintanne pää-painopiste? se ei vedonnut tarpeeksi yksityisyyteen ja sukupuolten väliseen tasa-arvoon.
      -Jossa se perustuu tollaseen siniseen taittorobottiin, joka on inhimillinen, empaattinen ja loogin,,,,
      Tällaistakin seksiväkivaltaa kuin raiskaaminen käytetään vain virike-ympäristöstä toiseen siirtämiseen.
      - Ei tämä on aivan erityyppinen yhdiistys-toiminnasta.

      Teologi: "En ole tietoinen mistään yhdistys-toiminnasta rankaisemishakuisuuteni kanssa."
      Kuitenkin Seta on pystynyt varmaan tarjoamaan monille elämän.
      .- En saakaan liikkua sun kanssa.
      - En saakaan liikkua lainkaan sun kanssa sukupuolestani huolehtimattomana.
      Minä, vain DPT; ja NPT: Et. Se on lainkaan, se ei ole ollenkaan, se on aivan helppoa. Et ole lainkaan laillinen työntekijä edes järjestössä, jos et huolehdi sitä muille ihmisille onnistumisen elämyksiä tuottavaksi, heijasteisiin saakka.
      - Entä miten huolehdin hänestä heijasteettomassa tilasa psyykkisen kivun takia.
      Hän tulee vain araksi siitä. Sitäkään ei ole kiva katsella sosiaalisen kanssakäymisen epätäydellisyyden, eli fyysisyyden vuoksi, koska se on psyykkisen kidutuksen ja sillä, fyysisen kivun tuottamisen aiheuttamaa. Se ei ole myöskään arvojemme mukaista seksuaalista tasa-arvoa tai sen välistä, yksiköllistä, sekä yksityistä sosiaalista vuorovaikutusta.
      Tällainen arkuus ei ole enää hänestä itsestään sisäisesti johtuvaa.
      - Et ole edes ammatti-ihminen, tai pysty antamaan ammatti-analyyseja tästä.
      Hän ei varmasti tarkoittanut järjestöön liittymisellään mitään pahaa. Ehkä häntä jopa ajettiin sinne, tämän keskustelun aikaansaamiseksi. Ehkä se oli noloin homma.
      Olen vain huolissamme identiteeteistämme...
      Tämä muoto ja malli, sopimusoikeudesta tarkoittaa identiteetillisyyttä, jota ei saa koskaan uhkaillen tai uhraamalla pyrkiä tahallisesti, ja vainoharhoin loukkaamaan, josta on velvoite huolehtia yleiskunnon osalta myös, hyvinvointia tukevaksi. Mun mielestä samansukupuolinen suhde ei ole tähän asiaan puolesta, eikä vastaan, mutta tämän muodon on vain tultava osaksi elämäämme, sosiaalisen kanssakäymisen tavaksi. En tiedä, kai tämä on vain yksi sopimusoikeuden muoto, saada ja vaihdattaa, vaihdatuttaa ihmiskäsityksensä vähemmän frustraatiolliseksi, vähemmän turhautumassa olevaksi, ja siksi, siten sosiaalisen kanssakäymisen osalta, miellyttävämmäksi. Joka on siten ollen perusteltua sopimusoikeudesta, lailla säädetty täydelliseksi ja on siksi, säädettynä muotona sopimusoikeudesta.
      Entä tämä?
      Entä tämä sitten? ¨
      Tämä muoto on yksityisyyttä kuvaava, ettet saa sosiaalisesti kanssakäydä ilman täydellisyyttä, ja siihen varmaan haluaa kirkko, seurakunta tässä tapauksessa lähinnä, kärjistetysti kritisoiden vedota.
      -Miten mä olen tähän joutunut?
      - Esim. mua henkilökohtaisesti, yksin auttaaksesi.
      - Esim. etukäteen järjestetyn täysin säännöllisen ja vainoharhaisen toiminnan takia, jota kirkko esim. haluaa järjestää etukäteen ja usein säännöin.Olethan varmasti ollut ja kuullut Setassa? Edes oleskellut jonkin muun kuin itsesi onnistumisen elämyksille ympäristössä, ympäristönä. Kuin määräyksiä käyttäen, ja näin haluten terapeuttisen esiintymisen oikeuksia, esim. heidän omille lapsilleen. Tässä toiminnassa niitä ei varsinaisesti siten ole, käsittäen heidän laiminlyödyn tilansa, esim. sukupuolenvaihdon osalta. Tilaan johon heidät oli esim. jätetty, heitteillejättäen painostamisella mukaansa pakottavaan toimintaan, ilmaan yhtään kokemusta sukupuolesta ja sen käsittelystä kolmiulotteisuuden, ja turvallisuuden kuten järjestetty läheisyys, lähimmäisyyden osalta.
      - Jaa, näitä sääteleekin muodot sosiaalisesti, sopimusoikeudesta.
      - Kyllä. Ja näillä pitää sitten olla onnistumisen elämyksellinen.
      DPF: Niin, vastasin.
      - ja näitäkö ei kukaan sitten halua onnistumisen elämyksettömänä?
      - Ei, ei halua kukaan näitä ei onnistumisen elämyksettömänä.
      - No, ei sitte.
      En saa käydä alisteisessa sosiaalisessa vuorovaikutuksessa ja alistamassa, alistamisen avulla, sosiaalisen kanssakäymisen yhteydessä, muiden ihmisten kanssa, seurassa.
      "Kaksoisveljeni."
      - "Ei, en anna. Ei saa lupaa"
      Haist... paska.
      - Ei saa järjestää taas kohtuutonta pakonomaista, pakkomielteistä väkivaltaisuuttaan.
      Mikä vaihtoehto tulee kysymykseen?
      - Hankala kun hypnoosi ja suggestiotaso erotu psykiatrisella osastolla alueiston ja asiallisuuden osalta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      341
      3841
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1709
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      59
      1473
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe