Alle 4- vuotias riehuu jäähypenkillä. Pyörii, huutaa, väittelee vastaan itsekseen, raapii, sylkee, sylkee päin (äitiä/isiä ja nauraa samalla), niistää nenää ilmaan, potkii, huitoo, menee kyykkyyn, makaa, seisoo, huitoo kattolamppua, potkii pottaa yms ilkeää. Istuu turhan kauan olematta nätisti. Aina kun lapsesta menee ohi tai vähääkään lähestymässä, alkaa ulisemaan ja sanoo ''haluun olla nätisti'' ja kun olen menny jo ohi jatkuu vaikka sylkeminen.
Miten muilla? Onko samanlaista käytöstä? Mitä sallia ja mitä ei?
Itse olen sitä mieltä että ketään ei saa satuttaa eikä mitään saa mennä rikki jäähyn aikana. Tuo sylkeminen on todella harmillinen juttu, kun tekee sitä turhan paljon että lattia suurinpiirtein ui siinä. Meillä puulattia ja sylki ei ole hyväksi lattialle. Puiselle kirjahyllyllekin kerkesi sylkemään ja vaikka pyyhin ja jynssäsin sitä pois, jäljet jäi. Kirjahyllyssä kun ei ole minkäänlaista pinnoitetta.
Kun onnistu olemaan melkein minuutin tuon pelleilyn ja ilkeilyn jälkeen paikallaan ja hiljaa sai pyyhkiä lattian itse minun jälkeeni. Kyllä se siinä pyyhettä huito ja rieputteli, piti ihan kädestä pitäen näyttää kuinka pyyhkiä. Sitten astellaan märissä kohdissa ja katsotaan tuliko jalan jälkiä. Kuitenkin jaksoi putsata lattian kaikesta huolimatta kohtuullisen hyvin.
Lapsi kasvatettu pieleen, jäähy ei toimi
Neuvoton
3
211
Vastaukset
- Sieltähän..
ei tulla pois ennen kuin se 3min ollaan oltu nätisti! Eli jos riehuu ym. niin aika alkaa alusta.
- oukkihuokkki
missä ihmeessä sun lapsi on jäähyllä, jos samalla pystyy huitoo kattolamppua ja potkia pottaa?
- XDXD
Repeilen täällä XD XD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1081095- 571081
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161076Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46959