Siis olin etsinyt hyvää koirahoitolaa monesta hoitolasta mutta aina on tullut pettymyksiä. Nyt oli avattu uusi hoitola kemiöön ja vähän mietin ensin, että minkähänlainen tuo on. uskalsin kuitenkin kokeilla ja kuinka ihana vastaanotto ja kivat tilat noin neljälle koiralle..niin totta tosiaan hoito vain viikonloppuisin ja joulut sekä uudetvuodet.Mutta osaavainen ja rento hoitaja eikä kehunut turhia vaan kertoi sen minkä tiesi pitävän paikkansa. Huoneet koirilla oli niin sanotusti häkittömät.Rajattu alue jokaiselle. koirat eivät nähneet toisiaan, joka yleensä saa aikaiseksi haukkumisen ja stressin. Ulkona oli iso tarha joka oli jaettu kolmeksi tarhaksi metsänreunassa. Kyllä vien toistekkin koirani HYVÄÄN HOITOON. Siellä rapsutetaan ja ollaan koiran kanssa eikä pidetä häkeissä aamusta iltaan. Hoitajalla oli myös omia koiria. Suosittelen.Itse olen turusta mutta hyvän hoidon takaamiseksi ja oman matkani onnistumiselle matka hoitolaan ei haitannut. ajoin noin 40minuuttia.
kokemuksia koirahoito maikkulasta
koirahoito kokemus
0
67
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472