Minä olen hakemassa uutta terapeuttia. Vaikeita asioita nämä psyykeenongelmat.
Raskasta minusta terapiassa oli se, että istunnot muistuttivat minusta yliopiston demonstraatiotehtävien läpikäyntitilaisuuksia. En tiedä mitä se tarkoittaa mutta minulle sanottiin affektien puuttuvan.
Minun pitäisi varata aika kohta lääkärille. Pelottaa mennä.
terapiaa
3
195
Vastaukset
- Kansalainen
pelkää lääkäriä.Se ei oo kovin kummonen tapaus ja yhtä monta ääntä kuin sulla vaaleissa.Lääkäri on yliarvostettu ihminen.
- toveri
johon luotat. Jos et tunne sitä ennestään, kuulostele aluksi, miten se sinuun suhtautuu. Jos ei tee mieli puhua tälle lääkärille, mene jollekin toiselle.
Terapeutin valinnassa kannattaa olla vieläkin tarkempi. On vain ongelmallista, että heitä on tarjolla niin vähän kysyntään nähden. - minä täällä
Olen voinut tosi huonosti henkisesti jo kauan. Kuukausi sitten hain ja löysin "apua"....Mutta olen kärsimätön, terapia jumittaa paikallaan...en tunne saavani siitä mitään. Lääke hoito aloitettiin myös. AHDISTAA, paranenko koskaan, sos pelkoja ym...olen aaväsynyta taistelemaan...tiedän, meitä on paljon, haluaisin löytää kirjeenvaiht. kaverin jonka kanssa jakaaa.... TOIVOTTAVASTI LÖYDÄT LÄÄKÄRIN!! EMPAATTISEN, JOKA KUUNTELEE VAIN SINUA JA VAIN SINUN MURHEITASI!!!! VAIN SINAPIN SIEMENEN VERRAN TOIVOA TARVITAAN, MUTTA EI EDES SITÄ...MUSTIMMALLA HETKELLÄ...VOIMIA SINULLE YSTÄVÄ,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2665749Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki363336Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1432607"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2202082Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol741614- 641037
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77971Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9825Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni123823Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui10768