Odotin upeaa toimintapläjäystä tyyliin Bioshock mutta tulikin hiton tylsä varjossahissuttelupeli tyyliin uusi deus ex jossa on miljoona kirjaa joita kukaan ei jaksa lukea ja toiminta rajoittuu siihen että ampuu pyssyllä tai jouskarilla aina samalla tavalla käyttäytyviä idiootteja vartijoita. Eikö p*rkele sitä tekoälyä saada ikinä edes siihen pisteeseen että kun kaksi vartijaa seisoo vierekkäin ja toiselta ampuu pään tohjoksi niin toinen ei rupea heti ärjymään "LÖYDÄN KYLLÄ SUT!!!!!!"??? Onkohan tosielämässä reaktio vähän erilainen jos vieressä lässähtää pää?????
Dishonored on pettymys :(
11
272
Vastaukset
- aaaaaaaaaaaaaaaaaaa1
Pelasin just äsken sen läpi ja se on paras peli ikinä.
- tuumtuum
Vaikkei olisi pelannutkaan sitä, kyllä sen muutenkin ymmärtää että kyseessä ei ole mitään aivot narikkaan meininkiä.
Varjohissuttelussa ja taktisessa tekemisessä ei ole koskaan mitään vikaa mutta se on kyllä totta, että tekoäly kannattaa olla hyvä.
Mutta hei, miksei "tosielämässä"kin kyseinen reaktio olisi totta. Se voi olla pelonsekainen adrealiinireaktio mikä ilmenee tollasena agressiivisuutena ja räyhäämisen. Todellisempi tapa olisi dyykata silti suojaan....- pelaajat eivät vaadi
Harvassapa on ne pelit missä vihulaisilla olisi edes ripaus itsesuojeluvaistoa, juoksevat kyllä mielellään varmaan kuolemaan vaikka näkisi että 10 taistelukaveria edessä tekisi saman virheen. Ei nyt tule äkkiseltään yhtäkään sellaista peliä mieleen missä viholliset arvostaisivat henkeään...
- ihraisuus joka istuu
pettymys kyllä on... valossa hiiviskellään, ei yhtään semmosta tunnelmaa niinkuin thief3:ssa. Toisaalta toiminta ei ole niin hyvää kuine Dark messiah of might and magickissä ja monipuolisuus ei ole niin hyvää kuin skyrimissä. Eniten ottaa päähän savetukset... kokeilet jotain rotaksi muuttumista ja tallotaan niin löydät ittesi puolta tuntia kauempaa.
Onneksi tulee kohta hitman. - latasin&pelasin
Pettymys oli vain pelin pituus (TOSI lyhyt!), mutta sen ajan kun peliä kesti se oli yhtä nautintoa..
- 'Pettymys tosiaan. .
Grafiikat on hanurista
- jonneDIS
Dishonored on kyllä hyvä peli mutta tekoäly menetelmäsi on kyllä hauska ja oikeassa! :)
- Pettymys todellakin
Olihan se jännä peli, mutta se oli pelattu läpi n. 11 tunnissa eikä sitä jaksa pelata uudelleen. Kaikki on jo nähty.
- lifemocker
ei kyllä ollu kovinkaan kummoinen peli. ei ainakaan ostaa kannata
- Tehperselaama 13
Itellä löytyy torrentista. Voisihan tuon testata kunhan ac3 saan läpi ;)
- ari zwag
Aivan loistava pläjäys ja grafiikka on aivan mieletöntä kamaa! Kasvoissa löytyy harmaat, vihreät, lilat sun muut... ei voi kun ihastella.
Ja ne maisemat. Tajuttoman upeaa lähiöö vaan piisaa! Meinaa pelaaminen välillä jäädä kakkoseksi kun jää vaan ihastelemaan mestoja ja ambienssia.
Pelin ehdoton vahvuus on LOISTAVA graffa, joka ei edes yllätys yllätys vaadi koneelta pajlon mitään!!
Täysosuma kertakaikkiaan, klassikko. Ja tien näyttäjä, ettei pelin tarvitse aina näyttää ja tuntua samalta kuin kaikki edellisetkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569