minun biloginen isä äiti eivät ole yhdessä sain alkuni yhdenyön jutusta biologinen äitini oli sillon nuori 20.v ja mun biologinen isä oli mun bioäidin veljen armeija kaveri.. nyt sain kirjeen bioäidiltä hän haluisi tavata asuu eri kaupungissa... keto että on ikävöinyt minua kovasti ja rakastaa minua bioäidin isä määräsi että vauva oli annettava adoptioon.. bioäiti on nyt 56.v mitä teen pitäisikö mun tavata äitini ja jos jollakin on samankaltaisia kokemuksia niin kertokaa
olen adoptoitu 36.v mies
3
223
Vastaukset
- Provo-poika
Kai noin "iso" poika jo saa / osaa päättää ihan itse omista asioistaan ja ketä saa tavata ja ketä ei.
- kannustan sinua
Kannustan sinua tapamaan. On selvää että voit kokea että et näe naisessa äitiä, mutta ei koskaan ole liikaa ystaviä ja sukulaisa. Jospa näin alussa aloittaisitte ihan vähästä ja sitten pikkuhiljaa. Kun teillä on yhteisiä geenejä niin voitte huomata että teillä synkkaa hyvin ja löydätte yhteisiä asioita. Voihan tunne, että tässä on minun äiti tai hyvin läheinen sukulainen sitten alkaa syntymään. Mitä jos kirjoittaisit äidille ensin kirjeen. kertoisit, että jännittää ym.
Äidin tilanne on ollut silloin nuorena vaikea ja hän on varmaan tehnyt mielessään myös sinun kannalta oikea ja vastuullisen ratkaisun.
Ja mikäs ettei. Jos elämä yhdessä ei ole ollut silloin mahdollista niin parempihan myöhään kuin ei milloinkaan. Yleensä jälkeenpäin tapahtuneista sukulaisten kohtaamisista on vain positiivista kokemusta asianomaisille itselleen.
Itse tutustuin tätiini vasta hänen viimeisnä elinkuukausinaan. Olimme olleet täysin etäiset ja vieraat mutta sitten saimme tutustua ja ystävystyä.
Ja kun tämä nainen haluaa, niin on se hänelle todella tärkeää.
Toivon teille tsemmpiä ja kovoja yhteisiä hetkiä, jotka rikastuttavat toistenne elämää. - Aamukaste83
Mä kannustan vähän ystävällisemmin miettimään itsekkäästi oma ajatus siitä haluatko bioäitisi tavata.Päätöstä ei kannata tehdä hetkellä vaan mieti rauhassa ja tee niin kuin siltä itsestäsi tuntuu. Itse 3 kk mietiskelyjen jälkeen vastasin biosiskoni viestiin ja se oli hyvä kokemus. Ei se millään tavalla elämääni muuttanut, enkä sitä odottanutkaan, sillä oma perhe on aina oma perhe..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831449Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671235Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021213Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2191204Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041009Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134936Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 78791