kysyisin vaan ,että pystyykö SE T610 puhelimessa laittaa näkymään soittajan kuvan näytölle?
Ja että onko kamera hyvä ja montako kuvaa sopii muistiin?
Onko se HF fm radio hyvä ? Ja paljonko se maksaa
Kysymyksii T610
5
1090
Vastaukset
Minulla oli tuollainen puhelin pari kuukautta. On vieläkin hyllyssä pölyttymässä jos kiinnostaa, tosin englannin kielinen. Pystyy laittamaan soittajan kuvan. Kamera on kohtalainen, kuvien määrä riippuu siitä, mitä muuta puhelimessa on (esim. äänitiedostoja jne). Hinnasta en tiedä mitä se nykyään maksaa.
- Mö vään
Onko suomessa ostetussa sitten suomen kieli?
Onko suomessa ostetussa sitten suomen kieli?
Tietenkin. Omani ostin Saksasta.
- Mokia
Ville kirjoitti:
Tietenkin. Omani ostin Saksasta.
Onx siin sit suomi kiel
- Helmi
pystyy laittamaan kameralla otetun kuvan soittajan tunnisteeksi.
Kamera on semmoinen kun kännykkäkamerasta voi odottaakin, ei mikään digikamera mutta menettelee. Kuvia mulla on ollut muistissa yhtä aikaa enimmillään kuusi.
Radiota en ole omastani vielä löytänyt =)
Ovh taitaa pyöriä siinä 250 egen paikkeilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."382091Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1701858- 1151289
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711130- 91885
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli71845Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43826Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.77805Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931763- 54681