Voiko se olla esim. sitä, että
mies haluaa lapsen, mutta ei halua
tai usko saavansa kestävää perhettä.
On kuitenkin
koulutettu,riittävän terve ja älykäs jotta
geenit pääsee jatkoon omasta mielestä.
Ts. luovutaa geeninsä vain koeputkessa, mutta haluaa tietää myös mihin menee ja päättä kuka saa
ja sopii kasvattajaksi.
Eli löytyykö pesä käenpojalle?
Tyhmästi ehkä ilmaistu jos niin halua tulkita mutta
oikeasti tätä asiaa kysyn.
Jos joku tietää enemmän asiasta voisi kirjoittaa halutessan myös [email protected]
Nykyaikainahan kun ei tiedä mitä voi olla tarjolla. Lasta ei kannata varmaan jättää hankkimatta tiedon puuteen vuoksi.
PS. En ole homoseksuaali
Mitä on sijaisvanhemmuus?
3
437
Vastaukset
- kokeile
hae vaikka googlesta hakusanalla sijaisvanhemmuus niin jotain voisi selvitä =)
Sijaisvanhempi hoitaa toisten lapsia. Lapsia joista omat vanhemmat eivät ole syystä tai toisesta kyenneet huolehtimaan, lapsia jotka sosiaalilautakunta on ottanut ns. huostaan.
Sukusoluja voit luovuttaa lapsettomuusklinikoilla, mutta et sillä mielin että pääsisit isäksi. Sen täytyy tapahtua pyyteettömästä auttamisen halusta. Autat siis lapsetonta paria jonka on mahdotonta saada omaa biologista lasta syystä että miehellä ei ole siittiöitä.- löytyyköhän
Kiitokset vielä vastauksesta.
---
Sen sijaan mieleen tulee kyllä, että kun asioita katsotaan tasa-arvo näkökulmasta niin miehellä ei ole samoja oikeuksia kuin naisella.
Nainenhan voi nykyisellään valita sopivan isän
(siittiöiden taustatiedot saatavilla)
vaikka ei halua ja tietää että ei kestä tai jaksa parisuhdetta, mutta pystyy ja haluaa kasvattaa lapsen.
Sama ei onnistu miehelle.
Mies on edelleen riippuvainen siitä löytyykö kestävä parisuhde eli ei kelpaa lapsen kasvattajaksi (äidiksi ja isäksi yksin kuten nainen juridisesti kelpaa). Suhde naiseen onnistuu vain jos mies alistuu sopivalla tavalla naisen oikkuihin.
Tosiasiallisesti mies pystyy lapsen kasvattamaan
(Ainakin heteroseksuaali), huomattavastai vakaammin ja tasapainoisemmin sekä antaen elämään realitiset lähtökohdat, mutta mahdollisuutta siihen ei ole.
Ellei joku nainen suostu "raskauden kantajaksi"
esim. maksua vastaan, kuten mies nyt omat geeninsä ja ihmisyytensä luovuttaessaan.
-----
Olisi kiva toitää onko vaihtoehtoa miehelle joka ei kelpuuta kertakaikkiaan naista enää elämäänsä pysyvästi. Juuri näinhän vastaavasti ajattelee se nainen joka tekee jo asiassa näin.
Kyseessä on kuitenkin elämän TÄRKEIN JA SUURIN oikeus eli oikeus jatkaa elämän ketjua.
Miehellä ei sitä ole tällä hetkellä.
Mistä löytäsi tasa-arvoa tältä osin? - Tsemppiä
löytyyköhän kirjoitti:
Kiitokset vielä vastauksesta.
---
Sen sijaan mieleen tulee kyllä, että kun asioita katsotaan tasa-arvo näkökulmasta niin miehellä ei ole samoja oikeuksia kuin naisella.
Nainenhan voi nykyisellään valita sopivan isän
(siittiöiden taustatiedot saatavilla)
vaikka ei halua ja tietää että ei kestä tai jaksa parisuhdetta, mutta pystyy ja haluaa kasvattaa lapsen.
Sama ei onnistu miehelle.
Mies on edelleen riippuvainen siitä löytyykö kestävä parisuhde eli ei kelpaa lapsen kasvattajaksi (äidiksi ja isäksi yksin kuten nainen juridisesti kelpaa). Suhde naiseen onnistuu vain jos mies alistuu sopivalla tavalla naisen oikkuihin.
Tosiasiallisesti mies pystyy lapsen kasvattamaan
(Ainakin heteroseksuaali), huomattavastai vakaammin ja tasapainoisemmin sekä antaen elämään realitiset lähtökohdat, mutta mahdollisuutta siihen ei ole.
Ellei joku nainen suostu "raskauden kantajaksi"
esim. maksua vastaan, kuten mies nyt omat geeninsä ja ihmisyytensä luovuttaessaan.
-----
Olisi kiva toitää onko vaihtoehtoa miehelle joka ei kelpuuta kertakaikkiaan naista enää elämäänsä pysyvästi. Juuri näinhän vastaavasti ajattelee se nainen joka tekee jo asiassa näin.
Kyseessä on kuitenkin elämän TÄRKEIN JA SUURIN oikeus eli oikeus jatkaa elämän ketjua.
Miehellä ei sitä ole tällä hetkellä.
Mistä löytäsi tasa-arvoa tältä osin?Jenkeissä on mahdollista kohdunvuokraus. Brittiläinen miljonäärihomopari sai sillä konstilla kaksoset. Ostelivat kyllä kohdunvuokraajan perheelle urheiluautoja ja maksoivat muutenkin rutkasti.
Ainoastaan sun spermas ei noihin hommiin riitä, mutta ainahan voi tasa-arvon nimissä yrittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 104574
- 54537
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.48503- 47437