niin eli tietääkö joku jotain hyvää hoitoa atoppiseen ihottumaan?
hyvää hoitoa atopiseen ihoon?
5
980
Vastaukset
- Atoopikko
mitään hyvää hoitoa, koska tuo aika yksilöllistä jossain määrin. Mutta tuolta löytyy ainakin yleisohjetta http://www.atopialiitto.fi/hoito/hoito.htm Ja atopialiiton sivuilta löytyy myös keskustelupalsta, josta saanet lisävinkkejä.
- atoopikko
Minulla on ollut koko elämäni ajan atooppinen ihottuma ja ainoa hyvä hoito on rasvaaminen eli perusvoidetta iholle aamuin illoin. Itse käytän sinistä Apo Basea. Ja sillon kun on tarve vahvempaan voiteeseen, käytän "uudenlaista" kortisoonia vastaavaa voidetta, joka on myös naaman alueelta pitänyt poissa ikävät ihottumaläiskät. Aivan mahtava voide.
- Anu
Mene homeopaatille, itse parannuin kokonaan ihottumasta. Nyt n. 6 vuotta olen ollut ilman ihottumaa, josta kärsin n.25vuotta. Ei tartte enää rapsutella
- Mie vaan
Hei!
Olen kärsinyt atooppisesta ihottumasta koko pienen ikäni ja masentaa ajatus että aina joutuu rasvaamaan itseään. Enkä todellakaan ole ennen kuullut että joku olisi parantunut atooppisesta ihottumasta kokonaan. Millainenkohan hoito on kyseessä? Ja näin opiskelijan budjetilla on pakko kysyä että paljon maksaa? - entinen atoopikko
Mie vaan kirjoitti:
Hei!
Olen kärsinyt atooppisesta ihottumasta koko pienen ikäni ja masentaa ajatus että aina joutuu rasvaamaan itseään. Enkä todellakaan ole ennen kuullut että joku olisi parantunut atooppisesta ihottumasta kokonaan. Millainenkohan hoito on kyseessä? Ja näin opiskelijan budjetilla on pakko kysyä että paljon maksaa?Käynti maksoi noin 250 mk ja sain helmiä joita syötiin noin 2-3 kk ja ne maksoi noin 50 mk koko ajalle. En olisi itsekkään uskonut että parantuisin koskaan, hermot meni ikuisessa rapsuttelussa ja rasvaamisessa. Tuosta käynnistä on aikaa joten hinnat voideet aavistuksen nousta.Kukaan ei usko jos tänä päivänä sanon jollekkin että olen ollut päästä varpaisiin asti ruvella. Kannattaa kokeilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."502202Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1972029- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki47868Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746