ihme kumppani

kyselijä

mistä kumppanini käytös oikein johtuu? aina kun olemme kaupungilla ja joku naispuolinen tuttu tulee vastaan eikä vaimo tunne mutta minä tunnen ja tuttava moikkaa minua niin sitten kun päästään kotiin niin sitten tulee kauhea huuto että kuka oli mistä tunsin miksei vaimo tunne ja yms
olen kyllä yrittänyt selitää että suurimman osan tunnen kouluajoilta
elikkä voisiko joku yrittää selittää mistä vaimoni käytös johtuu?

7

1854

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minnie

Vaikea sanoa et mistä tuollainen vaimon käytös johtuu, mutta itse olen samanlainen..
      Kyllä minuakin kiinnostaa tietää et kuka..jos kaupungilla tulee vastaan joku nainen, jota minä en tunne mutta mieheni tuntee ja moikkaa..
      Olen sitä mieltä että kyllä sille vaimollekin pitäisi voida kertoa siitä tuttavasta,avoimesti et mikä tuttava se oikein on..jos ei kerran ole miehellä mitään salattavaakaan.

• samaa

mieltä!

En ymmärrä miksi miehen pitää olla välttelevä jos tuntee naisen - pitäsisi ihan rehellisesti sanoa että joo lukiossa sen tunsin. Oli mun parhaan kaverin entinen tyttöystävä. Esim!!!
        Miehille rohkeutta kehiin! Nainen alkaa epäillä jos ei suoraan puhuta kukamitämissä. Ei se kysely sitä tarkoita että nainen ahdistaa miestä vaan sitä että helpottaa omaa oloaan!! Eiköhän jokainen nainen kysy, että "kukas tuo oli" jos ei ole yhteinen tuttu!

• Rinda

Vaimollasi on huono itsetunto ja on mustasukkainen. Ei sitä huutaa pidä jos toinen tuntee jonkun jota toinen ei. Kaikilla on elettyä elämää ja sehän on normaalia, että kaikkia ei kaikki tunne. Typerää käytöstä jos tuosta hakee riitaa huutamalla.

• Alannah

..sitä, että kerrot heti kättelyssä vaimollesi, kuka ko. nainen oli.

Ja jos "koulukaveri" jää juttelemaan, esittelet hänet ja vaimosi toisilleen.

Uskoisin auttavan.

• kyselijä

unohdin mainita sellasen asian että jos vaimon mies tuttu tulee kaupungilla vastaan ja kysyn että kukas toi oli niin vastaukseksi saan vaan tyyliin ei kuulu sulle ei sun tartte kaikee tietää
      elikkä vaimolla saa olla tuntemattomia kavereita mutta minulla ei
      outoa käytöstä

• Tuttua

Joo, sairaalloisen mustasukkaselta kuulostaa vaimosi käytös. Jotenkin varmaan osoittaa mieltään kiukuttelemalla tyyliin "mitä se sulle kuuluu", koska toivoo, että reagoit kuten hän- huutamalla jne. Sitten kun seuraavan kerran hän järjestää kohtauksen ja sanot, ettei se ole normaalia tms. voi hän sanoa, että "niinhän sinäkin silloin kyselit, itse olet ihan samanlainen". Kuulostaa tutulta ja tulee ex-poikakaveri mieleen, joka tahallaan teki noin.

• joo

siitä et vaimos rakastaa sua ja sillä on takaraivos pelko ettei oo tarpeeks hyvä sulle mutta joku toinen on. näytä sille et se on sun oma primadonnas ja mustasukkaisuus loppuu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      68
      2598
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      63
      1702
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      7
      1660
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      263
      1545
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      8
      1528
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      25
      1228
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      24
      1071
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1032
    9. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1012
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      78
      974
    Aihe